Klusbabes 27 !!!!

nou misschien kan ik ook wat lessen gebruiken hahahaha. Nee hoor, normaal heb ik dat niet maar dan worden ook excuses aangeboden en klaar. Maar nu is dat niet het geval en al die ouwe koeien weer uit de sloot halen pfffff.

Zal een lekker gevoel zijn joh van die kleine, precies waar je geholpen bent !!! X

Hahaha, dan hoop ik dat het heeeeeel hard gaat regenen vannacht............hahahaha!!!
Nee, zonder gekheid, ik ben daar best wel hard in, dat weet ik. Nogmaals, ik ben weer keurig in gegaan op een topic van haar, en mijn woorden worden verkeerd uitgelegd, heb geen zin om hier al mijn woorden op een weegschaaltje te leggen.
Dat heeft denk ik niets met bitchy zijn te maken................

Kleine meisje ligt zo hoog dat mijn eten weer omhoog komt, maar dat kan niet want er moet nog een reep chocola in................

Hahaha als we nou met alle babes de regendans doen, gooi ik hem op balkon !!!

Lekker een reep chocola...ben vandaag weer een beetje op gaan letten. Eet gewoon normaal maar geen tussendoortjes meer ...saai joh !!! Was drie !!!! kilo aangekomen  dus moet wel weer ff     pffffffffff

we laten het onderwerp lekker voor wat het is,

rimke; duw die meid naar beneden en dan kan die reep erin, en nu je het zegt ik heb ook nog een chocolade reep liggen die was ik alweer vergeten haahah, ik heb zo'n advocaat reep jammie ga ik ook effe aan beginnen haha met een kopje thee erbij

xxx linda

Ja natuurlijk linnie, neem jij er ook nog ff eentje haha. Ik ga wel een stuk komkommer halen, jippie !

Maar eerst even de regendans voor happy!

Doen jullie mee???????????

Zucht ....daar gaan we weer !!!!!! Ik heb het toch echt netjes uitgelegd.......

@happy: haha, er zat idd ontbijt bij. ik was nog niet klaar of ze waren de kruimels onder mijn tafel al aan het wegzuigen
@bieb: dat zou lachen zijn als ze je in het ootje nemen.
@linda ; at een verschil. de tijd gaat veel te snel. ik keek toen straks naar amalia's foto's (bijnaam van happy, hihi) en wat is ook zij alweer   veranderd in 6 weken tijd.
telepathie van joey want jij wilde hem rond dat tijdstip ook al halen.

Terug
Bovenaan