Klusbabes 27 !!!!

Zo, gegeten en fons is weer naar de brandweer...............was vergeten de magnetron aan te zetten dus toen de boontjes en het vlees klaar waren hadden de aardappeltjes nog niets gehad................dus alles maar een beetje warm gehouden, maak ik het bakje van de aardappels na 10 min. open, brand ik mijn fikken, AU!!!!! Net mijn nagelriem enzo........word er niet handiger op..............dus ik heb niet zo lekker gegeten........hahahaha!

Sterretje: wat een strijk heb je weggewerkt meid! Niets geen rustdagje voor jou.......

Bambi: ik herken wat je zegt hoor, ik werk nu ook nauwelijks meer, dus ik doe ook een hoop in huis en fons minder, maar ja, als fons thuis is, is hij ook echt een paar dagen thuis, dus dan vind ik dat hij ook wel wat kan doen.......

Linnie: ach gos, die arme joey, mistte hij zijn moeder inenen zo.........en nu lekker samen met tom in bad, heerlijk voor dat jochie, en wat een schatje is het toch he?

Anoes: balen dat die samenlevingstest weer niet goed was............hoe kan dat nou!?
Vind het echt balen voor jullie en ik hoop dat ze een goede oplossing gaan vinden voor jullie....................wat een klote zooi.
En dat rennen van bieb, ik kan het ook niet hoor, 1 minuut is al best lang.........serieus!!!

Phoebe: ik vind het een heel lief aanbod van je naar corina toe, maar bij mij heeft ze al een kans gehad, en dat ik normaal op haar geopende topic reageer, en dat zij vervolgens weer uit haar dak gaat, nee sorry.................heb geen zin in dat gemier de hele tijd........

En ik zit met een voet van ons kleintje in mijn hand........................wat lief!!!!!

O en phoebe, dan vergeet ik het belangrijkste waarom ik het liever niet wil: ze heeft happy destijds behoorlijk gekwets met een kutopmerking dus nee, voor mij liever niet........maar als ik de enige ben die er zo over denkt....Dit forum is voor mij ontspanning en lekker kletsen met meiden om wie ik geef........en verder niet......

rimke; fons weer naar de brandweer,
ik heb ook een stukje achter gelaten op haar topic, dat ze van mij gerust mag komen maar dat ze zich wel normaal moet opstellen en dat je in je woede wel eens wat zegt maar dat wij wel onze excusses hebben aangeboden, ik heb ook zoiets van ieder verdient een tweede kans maar ze heeft ook behoorlijk kwetsende dingen gezegd maar ik wilde dat nu niet meer neerzetten voordat ik weer een oorlog uitlok en dat is niet de bedoeling, en ik vind het nog steeds niet leuk dat ze die dingen heeft gezegd over/tegen happy, daar ben ik het volkomen met je mee eens, want kom niet aan mijn happy en andere babes
maar ik ben wel een beetje vergevingsgezind haha

xxx linda

Ola lieverds

Tjonge, ik zit en zit en zit haha.

Anoes, wat balen dat die samenlevingstest weer niet goed was joh. Wel fijn dat ze directe stappen ondernemen maar, gelijk heb je, ik heb geen idee hoe ik dat met mn werk zou moeten doen. Ik hoop van harte dat alles goed is en komt meis, blijf vertrouwen houden he !!!

Linnie, heerlijk he ff rust haha. Die gedachte had ik net ook toen mn mannetje de hond aan het douchen was..............

Buuf, vind het ook erg lief van je naar corine toe maar van mij hoeft het niet. Ben er eelijkgezegd klaar mee. Die heeft mij zo gekwetst en excuses aanbieden, ho maar. Terwijl ze daar wel over valt van ons naar yvon toe. Wij hebben toen wel degelijk onze excuses gemaakt. Die reaktie nu ook weer. Rimke zegt niks verkeerd en daar gaat madam weer. Ik heb twee keer haar nethes en serieus geprobeerd uit te leggen hoe de dingen bedoeld werden en kreeg geen reaktie. Die kreeg ik wel als er iest stond wat haar niet aanstond dan kreeg ik de wind van voren. Ze vat alles zo verkeerd op....ben bang dat ik hier alles wat ik ga zeggen, eerst twintig keer na moet lezen. Op het moment dat ze mij toen destijds haar excuus had aangeboden, prima. Maar, dat gekat iedere keer. Ze haalt die hele situatie weer naar voren van yvon, het hele forum leest dit weer en heeft het er al over, terwijl er allang excuses gemaakt waren. Zag dat rimke er net zo over dacht maar, als de rest er anders over denkt dan vind ik het prima hoor en ga haar gewoon uit de weg. Ik heb genoeg aan jullie, eerlijke en lieve meiden, stuk voor stuk waar ik alles tegen kan zeggen zonder gezeur

Zo, heel verhaal he haha.....veel plezier met je wii.....ik wil ook een keertje hoor haha. We moeten binnenkort afspreken he wannneer je hier een bakkie komt doen

Kus happy

ik heb net weer een stukje neer gezeg dat ze een bepaald persoon bij ons heel erg heeft gekwets en dat het misschien ook handig is om excusses aan te bieden van haar kant ik ben benieuwd ik heb er ook nog maar voor de zekerheid bij gezet dat het niet de bedoeling is dat ik met dat stukje tekst weer een discussie probeer uit te lokken

xxx linda

ik heb net weer een stukje neer gezeg dat ze een bepaald persoon bij ons heel erg heeft gekwets en dat het misschien ook handig is om excusses aan te bieden van haar kant ik ben benieuwd ik heb er ook nog maar voor de zekerheid bij gezet dat het niet de bedoeling is dat ik met dat stukje tekst weer een discussie probeer uit te lokken

xxx linda

Terug
Bovenaan