Klusbabes 27 !!!!

wij hebben hier plensbuien dat is niet normaal heb nog nooit zoveel water zien vallen,

ik ga zo stoppen want manlief zit zo alleen in de bank hah

xxx linda

Kijk, dat bedoel ik dus...............ik lees even op het topic mee om corina zelf even netjes uit te leggen wat mijn beweegredenen zijn, en er wordt meteen weer vanalles bijgehaald, daar pas ik dus voor...............ben er even klaar mee.............spreek jullie morgen weer.

Ga maar lekker bij je mannetje zitten hoor linnie, gezellige avond nog meisje !!!

meiden ik ga stoppen, ik ga nog effe naast me mannetje in de bank zitten

fijne avond allemaal en morgenochtend dan ben ik er weer,

xxx linda

rimke je hebt helemaal gelijk......ik heb hier ook geen zin in !!! Staat weer een heel verhaal met mijn naam erin maar alleen maar weer verwijten e.d. en excuus ho maar. Heb hier ook echt geen zin in. Die vat alles verkeerd op

ik ga niet meer op dat topicje reageren,

rimke; maak je niet druk is niet goed je kleine meid, en niet goed voor je bloeddruk, doe rustig aan meid en een fijne avond

happy; ook voor jouw geld dat meid, gewoon niet meer reageren op het topic want het heeft toch geen zin heb ik in de gaten

fijne avond meiden en tot morgen

xxx linda

Rimke rustig aan he .......beter voor je meisje. Wat er ook staat, ik vind je een wereldwijf !!!!!!!

ik sluit me helemaal bij happy aan rimke

maar nu ga ik echt weg, ik kan moeilijk afscheid nemen van jullie haha

xxx linda

Terug
Bovenaan