Klusbabes 27 !!!!

Linnie, ik reageer ook niet meer, is echt zinloos. Heb hier net netjes uitgelegd hoe ik erover denk maar of ze snapt het niet of ze zoekt gewoon ruzie .......jammer want heb hier helemaal geen zin in !

Hoop dat rimke al heeft afgesloten want, die ploft anders ......pfffff

we laten het rusten en zo is het goed,,
nou ik hoop dat jeman lekker slaapt op het balkon vanavond hahahahahaa,

nu ga ik echt echt stoppen hoor, me man kijkt al zo zielig naar me nu, en daar ben ik niet tegen bestand hahaha

xxx linda

He meiden!

Heb niet alles bijgelezen, maar even er doorheen gescroled..

Bambi, ben blij dat je bloeddruk weer iets lager was. En dat je nog lekker naar huis mocht. Ben benieuwd wanneer het nu gaat worden...
Was wel schrikken he meis, dat ze het hartje niet direct vond. Maar gelukkig iets later wel. Zal wel een opluchting zijn geweest! Denk aan je hoor meis! Nog even volhouden!

Mamoetje, wat een verhaal zeg! Hoop voor je dat het niet nog erger gaat worden!

Linda, wat een gave baby foto van joey zeg! haha echt leuk! Hoe is het met je vader?

Phoebe, veel plezier op de wii! haha lekker spierpijn creeren! haha Het fitniss board is ook super goed hoor! Heb er erg  veel aan!

Rimke, zag dat jij veel hartstikke flexibel bent geweest! haha

De rest ben ik vergeten... sorry!!

Zo, de administratie voor mijn mannetje zijn bedrijf is weer bij. Nu mijn eigen administratie nog! haha

Fijne avond meiden!

Liefs Jacqy

Hey jacq, jij vliegt de laatste tijd ook voor bij he, voordat ik gedag kan zeggen ben je alweer foetsie haha. Succes met de administratie, doei meis X

ik heb tegen corinne gezegd dat ze het moet laten rusten en dat ik haar al het goeds voor de toekomst wens en dat ze snel zwanger mag raken, hopelijk is het hiermee gedaan nu

jacqy: kwam je weer effe aanwaaien en je gaat nu aan je eigen adminstratie, succes

haha ik ben nu echt echt echt weg hoor

xxx linda

niet zón ruzie maken he
ik zou zeggen niet meer op reageren is niet goed voor je hart

Terug
Bovenaan