Klusbabes 27 !!!!

haha ben er nog eventjes hoor meiden!

Zag corina weer voorbij komen, dus bleef nog even hangen om bij te lezen... wat een gedoe weer zeg!

Happy en Rimke, snap jullie heel goed hoor.
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil.

Happy, vandaag weer aan het opletten met eten? ik ook! Was trouwens maar 1 kilo aangekomen in 2 maanden tijd! jippie! Maar nu weer goed opletten! haha

Liefs Jacqy

al die ellende voor niks ze hoort niet eens bij ons dus concentreer je op alle andere babes en niet op zón raar kind

jacqy en happy: ook altijd opletten he moet ik eigenlijk ook maar vind net zoals jou happy komkommer ook maar gewoon komkommer haa

He anouska,

Wat vervelend trouwens dat er niets uit de samenlevingstest kwam zeg! Hoop dat er morgen wel wat uit komt! En ja, je kan wel een bedje huren daar! hahah

Liefs Jacqy

ja zeker een bedje moet morgen en woensdag weer voor me kies is ook nog niet helmaal over denk dat hij gaat ontsteken je had me van de week moeten zien net een hamster

auw zeg! moet er niet aan denken! hoop dat het uiteindelijk toch meevalt, en dat de ontsteking weg blijft!

Ik ga er vandoor!

Fijne avond allemaal!

Liefs Jacqy

Wat hebben jullie weer veel gekletst meiden

Anous; balen dat de test weer niet goed was. Maar je zei dat je baarm.slijm goed was? bij mij was er ook geen zaadje te zijn, maar dat kwam dus ook   vanwege mijn baarm.slijm wat te zuur is. Ik hoop dat ze jullie snel verder helpen.

mamoetje; jeetje, wat een naar verhaal over je been. Je zegt dat je t verwerkt hebt, maar ik hoop toch echt dat het ook wat beter met je been gaat. Ik zou ook niet zo snel naar een psych gaan.

wat is er nu weer allemaal met Corina? ik ga t maar eens lezen

heb net weer even de berichtjes van Corina gelezen. Van mij hoeft t niet hoor dat ze hier komt buurten. Ik vindt t een beetje raar idee dat we eerst met zijn allen r'uzie' maken, en dan komt ze hier 'gezelllig' kletsen. laat maar. iedereen zegt nare dingen als ze boos zijn, en de 1 fokt de ander op, maar ik vindt t een beetje schijnheilig om daarna met haar te kletsen. En heb er verder geen behoefte aan
Sorry. Ben zeker ook een bitch haha

Pfff volgens mij voel ik mijn eitje springen

Terug
Bovenaan