he meiden,
wat een boel geklets jullie. zag dat er weer het een en ander aanwakkerde. We gaan er niet meer op in meiden. en die 2e kans. ben je gek.!!! dit was der 2e kans al, ik ben het eens met bieb en happy en rimke, er is toen veel te veel gezecht en gebeurt en nu weer dit gezeik. nee hoor er zijn 100 andere meiden op dit forum waar ze mee kletsen kan en dat hoeft dus niet bij de klusbabes. en dat ik een bitch ben wist ik al hahah, dus maakt me niks uit. hihih.
anoeska wat onwijs balen dat je zo ziekenhuis n en uit moet, je lijkt mij wel heb ook een abo op dit moment. en nog meer balen is dat er geen zaad activiteit gevonden is. wat ik wel wer goed vind is dat ze er bij jullie zo vlot mee werken. echt super dat er wat gebeurt.
zie lekkere chocolade voorbijkomen en komkommer, ach lust beide wel, maar ook hier overgewicht, dus waar zal me voorkeur naar uit gaan hahaha
jacqy de adm. weer gedaan, ohja dat herinnert me aan me la, dat kan ik nog opruimen, maar heb eigelijk nergens meer behoefte aan. wil dat kind eruit !!!!
had net wee slijm verlies en een heeeeeeel klein streepje rood op me wc papiertje. dacht nog, komt dat uit het juiste gaatje (tja kan ook een aambei zijn) dus express nog eens, en ja hoor minimaal dat wel. mmmhh miss toch echt aan het werk daarbinnen. Nogmaals Kom er maar uit Baby !!!!!!!
xx bambi