Klusbabes 27 !!!!

Zo was ik ook weer ff, net anoes en jacq gemist ........

Bieb, je voelt je eitje springen ..........en rap wegwezen hier, werk aan de winkel eh whahaha

Meiden, ga mn mandje in !! Morgen nog lekker vrij ........... Slaap lekker en tot morgen

Knuf happy

he   meiden,

wat een boel geklets jullie. zag dat er weer het een en ander aanwakkerde. We gaan er niet meer op in meiden. en die 2e kans. ben je gek.!!! dit was der 2e kans al, ik ben het eens met bieb en happy en rimke, er is toen veel te veel gezecht en gebeurt en nu weer dit gezeik. nee hoor er zijn 100 andere meiden op dit forum waar ze mee kletsen kan en dat hoeft dus niet bij de klusbabes. en dat ik een bitch ben wist ik al hahah, dus maakt me niks uit. hihih.

anoeska wat onwijs balen dat je zo ziekenhuis n en uit moet, je lijkt mij wel heb ook een abo op dit moment. en nog meer balen is dat er geen zaad activiteit gevonden is. wat ik wel wer goed vind is dat ze er bij jullie zo vlot mee werken. echt super dat er wat gebeurt.

zie lekkere   chocolade voorbijkomen en komkommer, ach lust beide wel, maar ook hier overgewicht, dus waar zal me voorkeur naar uit gaan hahaha

jacqy de adm. weer gedaan, ohja dat herinnert me aan me la, dat kan ik nog opruimen, maar heb eigelijk nergens meer behoefte aan. wil dat kind eruit !!!!

had net wee slijm verlies en een heeeeeeel klein streepje rood op me wc papiertje. dacht nog, komt dat uit het juiste gaatje (tja kan ook een aambei zijn) dus express nog eens, en ja hoor minimaal dat wel. mmmhh miss toch echt aan het werk daarbinnen. Nogmaals Kom er maar uit Baby !!!!!!!

xx bambi

goeiemorgen meiden

jeetje zeg wat een regen hier echt niet normaal meer, en ik moet er ook nog doorheen want ik moet me groente voor vandaag nog kopen, hopelijk wordt hetnog even droog hier haha

bambi: een beetje slijm en een streepje bloed , nou meid misschien is het begin er nou wel, ik had ook bloedverlies voordat het begon maar nou moet ik er wel btij zeggen dat de bevalling bij mij wel eerst met gel is opgewekt van onderen om het zootje te verzachten, en daarna hebben ze me vliezen gebroken maar hoe dan ook wie weet meid is dit het begin, jij hebt dus voor vandaag erge meldplicht hahaha

ik heb me toch een partij heerlijk geslapen zeg, ik wordt net wakker om kwart over 8 heerlijk

anoeska; succes vandaag weer in het ziekenhuis meid,hopelijk is de test nu wel goed

xx linda

Goeiemorgen meiden,

Nou hier ook een heerlijke nacht achter de rug, heb helemaal voor pampus gelegen......

Linnie, nou hier is het droog hoor. Je hebt niet genoeg gejumpt, het is bij jullie blijven hangen hahaha. OOk lekker geslapen he !! Succes met je groenten halen, doe je zuidwestertje aan he .......

Bambi, spannend spannend spannend...misschien is dit wel het begin !!!! Krijg alweer helemaal de kriebels ...........hou ons op de hoogte he

Anoes, succes vandaag in het ziekenhuis meisje

Zit lekker naar de kraamafdeling te kijken...leuk altijd he ! Zag dat er hier steeds meer bitchen bijkwamen haha

Liefs happy

hey happy: ook lekker geslapen las ik, en je bent de kraamafdeling aan het kijken, altijd leuk, maar ik heb verplicht de wereld van k3 aan hahahhahaaha

ik ben er vandoor nu is het effe droog dus ik ga er doorheen, en ik stuur alle regen naar jullie toe hahaah

meiden tot straks

xxx linda

Nee hou die regen nu maar bij je, hij is van het balkon af  haha. Lekker k3 te kijken haha, ach ook leuk toch ......

Hey meiden,

Nou ik ben er weer eventjes hoor. Ik zit met pen en papier klaar, dus als onze zoon het goed vindt ga ik eindelijk eens op iedereen reageren.

Dus tot zo.
April

Terug
Bovenaan