Klusbabes 27 !!!!

Wahaha help als jullie blijven kletsen, zelfs als ik aan het bijlezen ben, red ik het natuurlijk nooit he...........

Ha ha ik ga zo een poging doen hoor!
April

Pooltje voor Bambi die is 13 juli uitgerekend:

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje

Man van Bambi : 7 juli - meisje

Bianca: 12 juli jongen

Phoebe: 10 juli meisje

anoeska 11 juli meisje

linda  :          11 juli jongetje

April:         8 juli meisje

Jacqy:        9 juli jongen

Klaasje: 10 juli jongetje

Mamoetje: 8 juli meisje

Linda2
Essy: 9 juli jongen
Kruimels
Pipstip

Haha nou ik heb alles er weer vij gehaald.. dus ik zal ff me mond houden.. Ja happy de dag duurt indrrdaad erg lang.. ga maar even koffie zetten..

xxx Mamoetje

tot zo!

Oke, ik heb een paar pagina's gelezen:

Anoeska; Jeetje meid wat klote zeg van die samenlevingstest. En je moet vandaag weer naar het ziekenhuis las ik. Ik ga onwijs voor je duimen hoor.
Krijg je dan eigenlijk meteen uitslag of moet je daar weer voor terug komen?
En woensdag weer voor je kies, jeetje heftig hoor, sterkte!

Bambi; Sjonge jij maakt het wel spannend, hoe is het nu met je? Ik hoop zo dat het niet meer te lang duurt.

Linda; Hier is het nog droog, ik wil wel wat groente voor je gaan halen, koolrapen, dan maar? Ha ha.................
Wat een leuke foto's trouwens van Joey, echt een schatje. Maar wat was hij klein zeg bij de geboorte, was jij te vroeg bevallen?

Happy; Lekker vrij vandaag, ga je nog wat leuks doen? Ja wel leuk he de kraamafdeling, ik heb dat ook een tijd gekeken. En lukt het een beetje om geen tussendoortjes te nemen, knap hoor.

Phoebe; Las ik het nou goed, ben je fanatiek met de Wii, lijkt me wel erg grappig.

Rimke; Hoe is het, is jullie kleine meid alweer gezakt, zodat de repen chocolade erbij kunnen? Maar wat is dat nou, zijn de m&m's weer verleden tijd? En hoe is het met je bekken?

Sterretje; Weer druk in het huishouden lees ik, vervelend he dat strijken. En hoe is het met jullie kleine meid, is ze al veel gegroeid? Hoeveel weegt ze nu eigenlijk?

Mamoetje; Jeetje wat een heftig verhaal zeg. Maar als ik dat zo lees ben jij wel super positief ingesteld, knap hoor. Heb je al een afspraak gemaakt bij de neuroloog?

Bieb; Oh de grote dag komt steeds dichterbij he, echt super leuk. En je denkt dat je vrijgezellenfeestje de 26e of 27e is, spannend, heb je er een beetje zin in?

April

Bambi; Je gaat trouwens vandaag bevallen he meid.......... Ha ha dan heb ik het namelijk goed!

Voor Rimke denk ik 3 sept. Wil iemand dat voor mij invullen?

April

Terug
Bovenaan