April: is ook lastig, je kent je kindje nog niet zo goed en zijn eetgewoonten al helemaal niet! Volgens mij doe je het super goed zo! Zolang die kleine tevreden is, is mama ook tevreden toch? Maar een hoop gepuzzel lijkt het me wel in het begin...........
Hier alles redelijk wel hoor, heb last van mijn bekken en dat is irritant, zeker in combinatie met de onrust die ik in mijn lijf heb...........wil nog zoveel doen, maar dat gaat gewoon niet!
Ach, en nog drie halve daagjes werken en dan heb ik officieel verlof........kan ik eens serieus gaan wassen en strijken enzo...........hahahaha! Verder is alles zo goed als af........
Vannacht weer wat krampen en steken maar heb niet het idee dat ons meisje al ingedaald is hoor, als ze de hik heeft voel ik dat nog halverwege mijn buik en met een beetje reken werk kan ze volgens mij nog niet met haar koppie helemaal beneden liggen, dus het is gewoon wat voorwerk............Als ze aan het woelen is en haar voetjes en handjes beweegt word ik daar helemaal vrolijk van, heerlijk gevoel!
Maar word ook wel heel nieuwsgierig, het is dat het nog wat weekjes te vroeg is, ze moet nog zeker 4 weken blijven zitten, want anders zou ik zeggen: laat je eens zien! ik wil haar vasthouden en voeden en troosten enzo, maar dat doe ik nu maar terwijl ze in mijn buik zit. Ze is ook dol op chocola!!