Klusbabes 27 !!!!

whahah de astrolijn, oke je heb dus wel ff het een en ander meegekregen van dat gezeik hahah. gut het word ook nooit saai op het forum.

tja zei van de week al, heeft iedereen een vroege datum ingevuld omdat ik miss ingeleid zou worden, laten ze me nu lekker lopen, kan dus nog wel 2 wk duren.

April: is ook lastig, je kent je kindje nog niet zo goed en zijn eetgewoonten al helemaal niet! Volgens mij doe je het super goed zo! Zolang die kleine tevreden is, is mama ook tevreden toch? Maar een hoop gepuzzel lijkt het me wel in het begin...........
Hier alles redelijk wel hoor, heb last van mijn bekken en dat is irritant, zeker in combinatie met de onrust die ik in mijn lijf heb...........wil nog zoveel doen, maar dat gaat gewoon niet!
Ach, en nog drie halve daagjes werken en dan heb ik officieel verlof........kan ik eens serieus gaan wassen en strijken enzo...........hahahaha! Verder is alles zo goed als af........
Vannacht weer wat krampen en steken maar heb niet het idee dat ons meisje al ingedaald is hoor, als ze de hik heeft voel ik dat nog halverwege mijn buik en met een beetje reken werk kan ze volgens mij nog niet met haar koppie helemaal beneden liggen, dus het is gewoon wat voorwerk............Als ze aan het woelen is en haar voetjes en handjes beweegt word ik daar helemaal vrolijk van, heerlijk gevoel!
Maar word ook wel heel nieuwsgierig, het is dat het nog wat weekjes te vroeg is, ze moet nog zeker 4 weken blijven zitten, want anders zou ik zeggen: laat je eens zien! ik wil haar vasthouden en voeden en troosten enzo, maar dat doe ik nu maar terwijl ze in mijn buik zit. Ze is ook dol op chocola!!

Hey april, wat fijn dat ales goed gaat met jullie !!!!! Het is ff an lekaar gewend raken he, in het ritme komen. Mis je hier wel hoor ! Was natuurlijk zeker met je verlof gewend dat je hier regelmatig kletste.....geef je ventje maar een dikke kus van me en geniet maar lekker van hem...

Rimke, ook weer wakker....beetje tot rust gekomen? Dacht gisteren ff dat je op ploffen stond haha

Bambi, oh, ik heb dat ook altijd gehoord hoor, als het van binnen rustiger wordt is het meestal bijna zover pffff spannend

Meiden, ga ff wat boodschapjes doen. Gisteren toch wat dingetjes vergeten, bah. Misschien ga ik wel gelijk ff een bakkie doen op de zaak, wordt het boodschappen doen weer net iets leuker he hihi. Tot straks

Kussssssss

april: goed te lezen dat het goed gaat met jullie, en de kleine man doet het goed zo te lezen, en evengoed eenspeen gegeven lees ik, en het is inderdaad niet lekker dat ie zo vol zit en moet kotsen net wat je zegt wij hoeven ook niet steeds een kerstmaaltijd

bambi; de slijm weer weg maar de kleine is wel minder druk ik vind het zo spannend meid, en wat   het huilen betreft, dat is bij iedereen verschillend ik had het wel maar ook meer omdat bij mij alles zo snel ging en ik joey niet te zien kreeg

xxx linda

Pool Rimke, uitgerekend op 30 augustus:

Rimke: 2 september
Sterretje:
April: 3 september
Kruimels:
Pip:
Phoebe:
Renee:
Anoushka:
Linda 2:
Essy:
Mamoetje: 30 augustes
Happy: 31 augustus
sterretje: 4 september
Bambi:      2 september (mijn verjaardag)
Jacqy: 1 september
linda : 31 augustus meisje haha
Klaasje: 30 augustus
Bieb; 28 augustus, ehh meisje?

Bambi: je kleintje is rustiger?? Oei! Misschien dus toch?

happy: ben niet ontploft, heb keurig mijn schouders opgehaald................veel plezier met boodschappen doen meis! Doe een koppie voor mij mee!

Linnie: lekker naar K3 aan het luisteren....................haahahaha!

anous: veel succes vandaag hoor!!!

Meiden, ga even douchen enzo!

Bambi; Joh dat mag je best vragen hoor. Nee, ik hoefde niet te huilen na de geboorte, maar het was wel een erg bijzonder en heel intiem moment. Tijdens mijn kraamweek heb ik de bekende kraamtranen ook niet gehad, maar af en toe kon ik wel huilen van geluk, vooral als hij dan lekker lag te drinken, dat is wel een heel bijzonder iets vind ik.
Tja en die hechtingen, hmm ik heb ze niet geteld, ze hebben het onderhuids gehecht dus vandaar. Ik vond dat ze wel lang bezig was met hechten en dat is wel een beetje een domper na de bevalling hoor.
Maar zorg dat je kleintje dan bij je ligt, dat is goede afleiding!

April

whaha rimke, je meisje dol op chocola, nou waarom denk je dat er bij mij waarschijnlijk 8 pond in zit. en april was ook altijd van de zoetigheid toch? we krijgen grote baby's hihihi

linda, wie weet joh. ben heel vaak emo, maar heb nog tranen gelaten bij de echo;s enzo dus weet niet hoe het gaat bij de bevalling. en zal heus geen slechte mama zijn als ik niet moet janken toch ?

happy nog ff boodschappen halen, tja ff langs je werk om het gezelliger te maken.
is hier ook gezellig hoor !!! hihihi

Terug
Bovenaan