Klusbabes 27 !!!!

Pool Rimke, uitgerekend op 30 augustus:

Rimke: 2 september
Sterretje:
April:
Kruimels:
Pip:
Phoebe:
Renee:
Anoushka:
Linda 2:
Essy:
Mamoetje: 30 augustes
Happy: 31 augustus
sterretje: 4 september
Bambi:      2 september (mijn verjaardag)
Jacqy: 1 september
linda : 31 augustus meisje haha
Klaasje: 30 augustus
Bieb; 28 augustus, ehh meisje?

goedemorgen.

baby zit er nog in en heb geloof ik geen teken dat het komt. grrrrrr.............
slijm is weer weg dus kan nog weken duren. heb redelijk geslapen en net ff het huis glad gemaakt. lig nu weer op bed... ff rusten..

hoop niet dat die regen van jullie hierheen komt, moet ik me bed weer uit om alles dicht te doen.pfff

april hoest met je ventje, gaat het drinken nu goed? heb je hem de speen gegeven ?

mamoetje weer weinig werk. och had dat toen op mijn werk ook soms, wat duurt een dag dan lang zeg. en alle lijstjes er weer bij gepakt zag ik. Alleen is het AUGUSTUS hahahah

happy en linda beide heerlijk geslapen mooi zo. happy tja wat wil je met een bed voorjezelf hahahah

xx bambi

Hey Rimke; Het gaat goed hoor. Het is wel even zoeken en elkaar leren kennen, maar ik heb het idee dat dat steeds beter gaat. Onze kleine vent groeit super goed, hij was nu in 1 week weer ruim 250 gr aangekomen, dus het is al een hele kerel, ha ha. Het voeden gaat ook goed, alleen heb ik nu wel besloten om hem iets meer te 'helpen'. Hij heeft namelijk een hele sterke zuigbehoefte, waardoor hij wel steeds aan de borst wil liggen. Ik heb behoorlijk veel melk, dus hij blijft gewoon drinken met als gevolg dat hij veel te veel binnen krijgt. Hij spuugt dan weer veel uit, maar ik had ook het idee dat het hem dan niet lekker zit. Tja als wij elke dag een kerstmaaltijd eten worden we ook niet vrolijk, toch! Dus hij werd daar wel onrustig van. Nu bepaal ik min of meer een beetje hoelang hij mag drinken en mag hij zijn zuigbehoefte verder voortzetten op mijn vinger of speen. Ik moet zeggen dat dit wel goed lijkt te gaan.

Maar vertel hoe gaat het met jou?

April

ha rimke is ook wakker hihihi

tja april ik wil wel hor, maar weet niet of de baby wil. heb zon idee van niet. moet zeggen dat het wel rustiger is van binnen gisteren ook al minder druk.

Rimke; Vul je voor mij 3 sept bij jou in?

Bambi; Ja ik geef de speen alleen als troost, maar hij moet nog wel een beetje 'leren' om erop te zuigen.

April

Bambi; dat is ook een teken volgens mij, mag ik mijn datum nog naar morgen verzetten? Maar wellicht kunnen we de Astro lijn voor je bellen, ha ha

wat fijn april dat dat dus beter gaat. het lijkt me ook niet prettig nee als je elke dag zoveel binnen krijgt dat je het weer uitkotst. en spenen zijn er niet voor niets.

hoe voelt dat nou ? moederzijn ? ik vraag me altijd af of er op het moment van bevalling ook echt dat gevoel ontstaat. zeg maar instinct he.
moest jij trouwen huilen bij de geboorte, als je niet wil antwoorden dan hoef dat niet hoor, is best intiem natuurlijk. het zelfde als ik zou vragen hoeveel hechtingen je heb hahaha
maar ben gewoon nieuwschierig, vooral nu het voor mij zo dichtbij komt.

Terug
Bovenaan