Klusbabes 27 !!!!

rimke: toch weer meer last van je bekken , en weer steken enz, die kleine richt nog wat aan, en je bent onrustig maar nog 3 halve daagjes werken en dan helemaal klaar kan je lekker ontspannen meid, doe maar rustig aan

ik zit al zowat dehele ochtend achter de computer niet normaal hahaah, maar me pa was er net en we hebben effe een andere telefoon uitgezocht op het internet want zijn telefoon is in de wcpot gevallen uit zijn overhemd vandaan, de sukkel hahahaha

xxx linda

das fijn april dat de bekende kraamtranen uit zijn gebleven, dan zijn de hormone bij jou miss wat rustiger door je lichaam gegaan .
heb je ook rustig aan gedaan met de kraamvisite of was het druk aan het begin. dat wil namelijk ook nog eens de tranen opwekken.

oh shit regen en me deur staat open. ff naar benenden sprinten.

bambi : je bent zeker geen slechte moeder als je niet moet huilen meid, en dat je kleine rond de 8 pond weegt heeft niet echt te maken met wat je eet tenminste dat is mij verteld, ik had elke dag met joey wel 2 milshakes op een dag en ook heel veel zoetigheid, en mijn nicht lette heel erg op met wat ze at en nam ook niks geen zoetigheid of wat dan ook alleen maar gezonde dingen en die had er eentje van ruim 9 pond dus dat zegt weinig

xxx linda

Bambi; Ja wij hebben het wel rustig aan gedaan met bezoek moet ik zeggen, eigenlijk wel perfect, niet te druk, niet te rustig!

Oh jeetje nu laat ik dus iets langer tussen de voedingen, maar zie ik dat mijn borsten gaan lekken, ha ha lang leven de compressen, die moet ik dus toch maar gaan gebruiken, heb al een natte plek op mijn shirt.................

April

wat heb ik een domme hond zeg !!! het giet van de regen en meneer ligt lekker buiten. nou echt niet dat ie nu in de huiskamer mag, heb net gezogen en gedweild. hij blijft maar ff in het schuurtje, dat zit aan me huis vast hoor. onze schuur gaat vanuit de keuken, dus is een net hok en niet zoals de meeste schuren hahah

lin je vader de telefoon in de wc laten vallen hahaha, das een goeie

april: snel de compressers ertussen, haha stom gezicht he maar je moet er steeds oplettten, ik had op een gegeven moment de hele dag die compressers ertussen ook voor het geval dat, ik had het namelijk 1keertje gehad dat ik ergens was en toen vroeg iemand of ik borstvoeding gaf ik hoezo, nou je shirtje is helemaal nat hahahah ik schaamde me dood

xxx

haha bambi aparte hond de meeste dieren krijg jemet dit weer de deur niet uit hahah en die van jouw gaat lekker buiten liggen, misschien heeft ie de warmte nog in zijn lijf en is dit een lekkere afkoeling hhaha

meiden als we zo doorgaan zitten we vanmiddag al in nr 28

xxx

Rimke; Shit zeg dat je zo'n last hebt van je bekken. Iemand heeft het ook vaak tegen mij gezegd, doe rustig aan he , denk aan je kleintje en aan jezelf.
Fijn dat je nog maar 3 halve dagen hoeft te werken, mij gaf het toen erg veel rust.

Ik heb vorig weekend trouwens ook weer plat gelegen ivm mijn rug. Ik heb in sept een afspraak staan op het ziekenhuis, maar eens gaan praten voor verdere stappen want dit gaat zo niet echt.

April

Terug
Bovenaan