Klusbabes 27 !!!!

@april: wat heeft de kleine lang geslapen. het langste hier is ooit 5 uur geweest.Dat kolven valt best mee. echter ik doe t zelden. het is nl. dubbel. je kolft en je moet voeden. ik moet echter wel een voorraadje maken voor t geval ik eens ziek ben en medicijnen moet innemen of als ik een avond weg wil, maar anders laat maar.
@bambi: ik dacht ook dat ik me een melkkoe zou voelen, maar ik heb er totaal geen moeite mee. zelfs het geven van voeding bij anderen wordt steeds makkelijker.
In je ma haar tijd werd borstvoeding niet gestimuleerd, eerder het omgekeerde. Veel vrouwen uit haar tijd hebben flesjes gegeven. Het heeft echt met de tijd te maken, want mensen die 2 jaar geleden een kind hebben gekregen vertellen soms ook dingen die nu alweer veranderd zijn. Ik weet zo 1,2,3 even geen voorbeeld.

@mammoet: ze hebben teveel man en weten het niet eens? En ja, gelijk heb je. je bent bijna klaar en de bazen zijn op vakantie.
@april: ben je er nog?

Nou, die telefoons toch. lang leve de fohn.

Nou, de kleine heeft hier ook gegeten en ligt nu in de box te slapen. eens kijken of er nog iemand is, want anders kan ik niet meer negeren dat mijn strijkijzer me roept.

iemand die alleen de boekhouding doet werkt 3 dagen en is lals ze werk zo rond 2 uur door der werk heen.. ik krijg alleen maar van de kutklussen en ben meestal ok zo rond 2 of 3 uur door me werk heen.. en nu heb ik helemaal niets te doen,.. ja straks even een half uurtje dingen wegbrengen.. maar dat probeer ik om half 5 te doen.. voor ik naar huis ga.. kijken of het gaat lukken met dit rot weer..

Ze hebben het zelf niet echt door volgens mij nee..

@mammoet: de dag zit er alweer bijna op voor je, zie ik. wel triest dat ze dat niet zien. mij lijkt t niks als je je de helft van de dag bent aan t vervelen. maar zo te zien kun je t internet op, dat scheelt.

Terug
Bovenaan