KLUSBABES 28 !!!!!!

Linda; Thanks! Ja ik probeer ook 3 of 4 uur tussend de voedingen te doen, anders ben ik de hele dag aan het voeden......... Het moet wel praktisch blijven vind ik. En inderdaad ik laat hem ook wel gewoon huilen, maar de vraag is een beetje hoe lang laat je hem huilen, dat vind ik dus lastig. Ook vind ik het moeilijk om verschillende huiltjes te onderscheiden..... Ach ja het zal wel tijd nodig hebben. Ik ben gewoon zo'n muts die altijd alles meteen op orde wil hebben, ha ha daar denken baby's natuurlijk anders over he

Hoe is het met jou, ben je eigenlijk weer helemaal opgeknapt, zowel fysiek als mentaal?

April

@april: we willen het allemaal goed doen, maar meer dan je best kun je niet doen. daarnaast heb je vooraf allerlei ideeen van hoe jij t gaat doen, maar de praktijk is toch anders. bijvoorbeeld de speen, daar waren we beide geen echte voorstander van maar we zouden het beide om uiteenlopende redenen gebruiken als t nodig was.
Ik geloof dat je geen perfectie na moet streven, want dan loop je alleen maar achter de feiten aan. Daarom had ik t over regelmaat. De regelmaat geeft ze eigenlijk zelf aan, maar ik heb er tot deze week ook moeite mee gehad. Nu lijk ik haar beter te begrijpen en dan heeft die van mij geeneens een speen.
de reinheid daar ben jij voor en wat de rust betreft, als je t maar niet te gek maakt. succes, maar dat komt wel goed dat weet ik zeker.

Thanks Sterretje; Tja ik heb hem nu een paar keer behoorlijk lang laten huilen (dan ga ik wel een paar keer naar hem toe), en dat voelt zo in en in slecht maar goed. Hij moet volgens mij toch maar zijn duim gaan uitvinden, dat zou hem veel helpen denk ik.

Ach en je hebt gelijk, we geven in ieder geval veel liefde en dat krijgen niet alle kinderen, toch!

Met jou kleine meid vandaag alles goed?

April

APril: Nee ik moet tot 5 uur.. Das wel  mooie tijd.. ben ik niet iets eerde rthuis als me mannetje dus dat is ook lekker.. vroeger werke hij tot 6 dus moet ik 1 uur wachten met koken.. nu ga ik pas koken als die thuis is.. hihi

Linda: Weer klaar met de zegeltjes..Hoop voor je dat je laptop klaar is,.. mart is de lader vergeten mee terug te nemen na het weekendje in België.. dus die kunnen we voorlopig niet gebruiken.. misschien vanavond even langs de Media Markt

Rimke: Wel eeven lekker met z'n 2e weggeweest.. Dan heb je nu een mooi excuus om tegen hem aan te zitten../ liggen/slapen.. hihi.. Weltruste meissie

Pff.. Wordt gek van het wachten.. aan me slijm te zien had ik vandaag ongesteld moeten worden.. heb me eisprong niet gevoeld dus heb ook geen verdere indicatie dan het draderige slijm van 2 weken geleden,.. vanavond testen of van het weekend pas?!? Ik weet het evne niet meer.. NU ik zo weinig te doen heb blijf ik er over nadenken..

xxx Mamoetje

@april: wat t huilen betreft volg ik mijn gevoel. Bij mij betekent dat dat ik al snel reageer. Het is hun enige manier van communiceren, dus zal er ook iets zijn. tegen mij zeiden ze dat je ze op deze leeftijd nog niet kunt verwennen. Al moet ik zeggen dat ik ook steeds meer probeer om er langer tssen ter laten zitten.
@mammoet: weer niet veel te doen in dat stinkhol daar, hahaha.
@rimke: utrecht ligt centraal in nl, maar als je gaat kijken waar de babes wonen dan kan het best zijn dat den bosch centraal ligt. (mazzel voor anouska, dan gaan we allemaal in haar nieuwe huis logeren.)
@linda: ik hoop dat je je laptop vandaag krijgt.
@rimke: ach gut, wat zielig voor de kat.
@anous: succes vandaag. en wat goed dat t gisteren goed was allemaal.

Mamoetje; Jeetje spannend dus!! Je moet dus eigenlijk vandaag ongi worden? Tja dat krijg je he als je even geen afleiding hebt, dan ga je helemaal zitten malen..........

Doen waar jij je goed bij voelt............

Fijn tot half 6 werken, dat is inderdaad een mooie tijd, dan heb je ook nog wat aan je avond he.

April

Mamoetje Oh muts dat ik ben, je werkt tot 5 uur, ha ha nog beter toch!

@april: hier is alles goed. we zijn op visite geweest. daarna had ze wat moeite met in slaap vallen. ze ligt nu echter tegen me aan. ik had haar al neergelegd, maar ze schrok plots wakker. zo meteen poging 2, al denk ik dat ik ook even ga liggen.

Terug
Bovenaan