KLUSBABES 28 !!!!!!

Sterretje; Ja dat vind ik dus lastig. Enerzijds denk ik ook zo over dat huilen en niet kunnen verwennen. Maar als hij moet slapen omdat hij moe is, maar steeds huilt omdat zijn speen weer weg is, tja dat is dus lastig vind ik. Moet ik dan steeds zijn speen terug geven? Dat kan toch ook niet steeds volgens mij...................
En tegen mij zeiden ze ook weer dat ze zichzelf soms ook een beetje in slaap moeten huilen............ ja dat klinkt niet zo aardig he

April

@mammoet: idd doen waar jij je goed bij voelt, meid.
@april: en wat lees ik, heb je hyves aangemaakt? met foto's?
ik weet niet hoe ik anoniem 1 kan maken.

haha ja ik zat al weer te lezen.. hoe komt ze nou ana 5 uur.. maar ik zag het niet.. maar moet tot 5 inderdaad.. over half uurtje even pauze en dan nog 5 kwartier en ben ik klaar.. nou moet ik zeggen wij zijn om 5 uur ook echt weg.. we sluiten rond kwart voor 5 af.. dus eigenlijk nog 1 uur en 3 kwartier.. en dan zitten we alweer dicht bij het weekend.. moet deze week ook de vrijdag werken omdat ik vorige week woensdag vrij was..

Ik weet echt niet wat ik moet doen.. ik denk dat ik dat beslis op het moment dat ik thuis kom..

xxx Mamoetje

Ik ga even kijk bij ons ventje, hij slaapt al best lang, ha ha het is ook nooit goed.........

Sorry hoor meiden, wat een 'gezeur'   he, ik snap dat niet iedereen hier op zit te wachten...

Als ik haar in slaap wieg tot ze een bepaald stadium voorbij is dan slaapt ze wel. misschien dat dat ook zo is met de speen. maar valt hij niet aan de borst in slaap? en als je twijfelt zou ik t beide proberen en kijken wat voor jou t beste voelt.

sterretje moet ik een anonime hyves voor je maken?

April je brengt me in de war.. ik bedoelde bij me laatste berichtje dat ik   niet wist hoe je aan  half 6 was gekomen.. hihi

xxx Mamoetje

heb je een gevoelige test thuis? anders zou ik wachten op de ochtendurine, voordat je alsnog in onzekerheid zit. succes

Terug
Bovenaan