KLUSBABES 28 !!!!!!

Ik denk dat het meer ligt aan het onwetende.. Je weet niet of die echt honger heeft.. of dat ie iets anders bedoelt.. en daardoor heb je het niet helemaal onder controle.. dat geeft ons (ook met andere dingen) heel snel een "slecht" gevoel..

Ja tis weer ff rustig.. dus zit weer wat op internet te kloten..

xxx mamoetje

Jeetje, dan duurt zo'n werkdag ook lang als je niet veel te doen hebt, is dat niet super saai?

nee valt wel mee.. radio staat aan tel gaat af en toe.. en ik heb prijsjes om in te voeren.. maar daar ben ik alweer bijna mee klaar..

xxx mamoetje

Nou ja het is al middag, dus nog maar een paar uurtjes en dan ben je weer vrij, toch? Ik ga hier de ramen maar eens doen denk ik, ons ventje slaapt nu dus dat kan dan mooi even.

Doei

ha meiden,

Ik leef nog hoor, ben alleen vandaag even ontzettend moe, krijg mijn benen niet voor elkaar. Ben net even met Fonske naar de Posbank geweest, is een natuurgebied hier, en lekker een kop thee en een gebakje gehaald in een van de restaurantjes daar, en nu ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeel moe......verschrikkelijk toch.
Dus ben lekker op bed gaan liggen met de laptop en tv aan, Jack ligt aan mijn voeten. Die is vannacht volgens mij door een beestje in zijn wang gepikt, want het lijkt net alsof er een kies bij hem getrokken is.........zielig. Vind hij zelf ook, dus kruipt lekker dicht tegen me aan............
Nou, misschien kom ik hier vanavond nog even buurten.

O, April: wat naar dat je je zo voelt, onmachtig ofzo he..........je weet niet precies wat je mannetje wilt............ik kan je geen tips geven maar wil wel even laten weten dat ik aan je denk.............kus!!!

nog 3 uurtjes.. dan zijn we alweer klaar.. moet alleen nog een storing doorgeven en de post stempelen..

xxx mamoetje

Pff de ramen voor zijn weer gedaan hoor. Achter heb ik nu geen zin in, bah daar zitten veel meer spinnen buiten, jakkes. Nou ja dat komt wel weer, elke dag iets zullen we maar zeggen.

Rimke; Rust goed uit meid, wanneer is nou je laatste werkdag? En lekker hoor een gebakje, verwen jezelf maar goed, dat is belangrijk.

Mamoetje; Al aan het aftellen, moet je tot 6 uur?

Tja Rimke, ons ventje slaapt nu weer heerlijk, dus dan zie ik alles weer super positief. Ik probeer hem als hij moe is wakker in zijn  bedje te leggen en op zich vindt hij dat wel goed, zolang de speen er ook maar is. Tja en die valt regelmatig uit zijn mond natuurlijk. Dus ja dat vind ik lastig want ik wil die best een paar keer terug stoppen, maar dat kan natuurlijk niet onbeperkt.
Ach ik ben zo'n typje dat alles meteen goed wil doen en met regelmaat,  dat gaat natuurlijk niet altijd.......
April

hey meiden

rimke; zooo moe meid, lekker effe een tukkie doen in de bank meid

april: onzeker meid, jemoet gewoon proberen met het eten 3 uur ertussen te laten, hij kan ook gewoon even huilen om te huilen en dan hoeft het geen honger te zijn, maar aan de andere kant borstvoeding mag je aanbieden op aanvraag, maar ik deed dat niet, ik probeerder er echt 3 uur tussen te laten, en het is gewoon erg zoeken meid in het begin het is niet niks hoor dat je zomaar in ene de opvoeding van een kind erbij hebt, en je moet gewoon niet alles te perfect willen doen alles komt goed echt waar meid, laat het allemaal over je heen komen en echt nogmaals het komt echt allemaal goed
succes

ik heb de spaarzegels alweer klaar en over een uurtje naar de fysio toe en dan weer naar me eigen huis weer, en ik zal me zwager even bellen om te vragen of me laptop al klaar is haha

xxxx linda

Terug
Bovenaan