Sterretje: Dat lijkt me dan inderdaad het beste.. zouden jullie mij ook een mailtje kunnen sturen dan?? Ben me wachtwoord van mijn mamoetje hyves kwijt

.. mijn mail adres is shannahclatworthy@hotmail.com
Linda: Weer lekker schoongemaakt vanochtend.. Wel moeilijk met 1 arm hihi.. Ik moet alleen de slaapkamer nog een beetje opruimen en 1 was opvouwen en dan is mijn huis ook weer helemaal op orde.. OP die laatste foto lijkt Joey sprekend op het zoontje van me beste vriendin.. hihi
Bambi; Nog steeds geen tekenen dat het eraan zit te komen?!? Krijg ik straks toch nog gelijk met me 18 juli

haha.. Is er bij de pool van Sterretje of April eigenlijk iemand geweest die het goed had?
Happy: Lekker even gehuild

.. Ik moet altijd huilen als ze de brief voor gaan lezen bij de bruiloft van.. Alleen als er een speciaal verhaal achter zit dan.. hihi.. Met me klachten gaat het goed.. Af en toe wat misselijk nohg.. maar ben nu ook verkouden (verwacht een luchtweg infectie.. zo voelde het vorige keer ook) maar met die lucht blijf ik de hele tijd miselijk.. Werkse meid!
Jacqy: Zodan.. 52 patienten, ddas veel.. mag dat wel in je eentje!?! Wat voor werk doe je eigenlijk?
Anoushka: Gelukkig was de test goed..En na de vakantie al de IUI.. Ik ga duimen voor je! Gelukkig wordt er ook vandaag wat aan je kies gedaan..
Bieb: JE kan het ook niet laten rusten heh.. je vrijgezellen feest

hihi.. Laat je gewoon verrassen das toch het leukst en het idee van een vrijgezellenfeest

haha.. Ik zou precies hetzelfde doen hoor.. maar ik kom daar dan nooit achter

DOet je internet het al? Anders moet je het even zeggen..
Over dat zwanger worden met betrekking tot uitgerekend in de maand van,.. en lotnummers enzo.. Dat soort dingen denk ik ook vaak over.. Maar weet niet hoe het komt.. maar mijn gevoel zegt heel erg dat ik in augustus zwanger raak.. weet niet waarom en bedenk me net dan ben ik april uitgerekend.. Dan is mijn beste vriendin jarig.. zal ook wel leuk zijn.. hihi..
En over dat van Corina: Ik denk inderdaad ook dat het het beste is dat we gewoon blijven kletsen met de meiden die hier nu zitten.. Anders is het helemaal niet meer te volgen.. En als er dan weer een ruzie ontstaat tussen Corina en iemand van ons raken we misschien meiden kwijt en dat zou ik zonde vinden..
xxx Mamoetje