KLUSBABES 28 !!!!!!

Sorry sterretje.. moet je maar is www.hyves.nl intikken.. ze zijn ff offline.. hihi

haha nee hoor.. ga een heel mooi sterretje voor je zoeken.. dan heb ik in ieder geval wat te doen..

WAAAAT??? offline, wat is dat nou? Nou ja, blijkbaar mag ik geen account aanmaken. de vorige keer wilde ik t phoebe vragen,maar die was toen op vakantie.

IS goed.. ze zijn als het goed is vanaf 16.00 weer online.. het was de hele dag al zo langzaam op hyves.. maar heb een mooi plaatje gevonden

Mooi???

Dag sterretje!!

Hey meiden,
Daar ben ik weer eens. Hoe is het met jullie?
Ik heb gisteren al geprobeerd een beetje bij te lezen op mijn werk, maar log nu in, zijn er iets van 6 pagina's bij gekomen. pff....
Wordt iets te veel van het goede. Zal dalijk nog eens ff vluchtig erover heen lezen.
Groetjes, Linda

Ik weet neit meer wie het zei.. maar iemand had vrijdag baby boom gemist.. en vroeg wanneer de herhaling was.. volgens mij was dat de herhaling.. want morgen om 10 voor of over half 10 is de volgende aflevering op ned 1.. hoorde ik net op de radio..

Ga nog even op hyves Proberen te komen..

xxx mamoetje

Linda  2 hoe is het met je meis?

Mamoetje; Dat is nog eens een mooie ster!

Linda 2; Hey, hoe is het met je meid? Ja als je hier een tijdje niet komt is het bijna niet bij te houden he.

Nou ons mannetje heeft alweer gegeten en is tevreden in slaap gevallen, hmm heerlijk....................

April

Terug
Bovenaan