KLUSBABES 28 !!!!!!

he kletskousen,

wat kunnen jullie lullen he.
mamoetje heb je sterretje al aangemaakt ? dan kunnen we er uitnodigen voor de klusbabes hyves.

linda2 leuk dat je ook mee wil, tja ben reuze benieuwd of het lukt een datum te strikken hahah\

linda1 gelukt met de zegels? hier nat weer en bij jullie ?

rimke heb je nog kunnen slapen? heerlijk toch als je moe bent ga je slapen .

als pip en kruimels mee gaan dan vind ik den bosch voor hen niet zo centraal hoor en voor linda ook niet. Weet nastuurlijk niet uit me hoofd waar iedereen woont. maar pip en kruimels komen vanaf emmen en das een heel end naar den bosch, of ik ben gek geworden hahaha

NOu ik ga langzaamerhand maar afsluiten en richting huis.. weet nog neit wat ik ga doen.. zodra ik thuis ben even martin smssen wat hij wil.. hem kennende gaat ie gelijk bellen en hier kan ik het er niet over hebben natuurlijk.. hihi..

April.. volgens mij ben je er vandoor.. hihi

xxx Mamoetje

Nou, als ze me accepteert heeft ze alweer 2 vriendjes! Ik heb trouwens sterretjes als achtergrond op hyves. Stond gewoon bij de standaard profielen.

oke ga ik je nog even snel accepteren voordat ik naar huis ga..

Ja i know..maar ga thuis een leuk achtergrondje maken (of eerder gezegt.. martin dan:p hihi. weet ie alleen nogniet.. tot strakkies meiden.. ga na het accepteren gelijk de pc uitzetten en even klein beetje opruimen hier..

xxx mamoetje

zo ik heb er ook uitgenodigd hoor. maar hoop wel mamoetje dat je sterretje nu haar inlog gegevens heb gemaild hahaha anders kan zij er nog niks mee hihihi

lin2 ga je ff op het lijstje zetten,

Succes met wachten mamoetje.
Ik ga dalijk ook maar eens wat eten klaar maken. Even kijken of ik gezond en lekker kan gaan combineren.
Ik hoor het wel als jullie een idee hebben waar we af gaan spreken en wanneer. Als ik eventueel niet mee kan is het niet erg. Als het uitje bevallen is (toepasselijk woord voor deze site) dan wordt het vast wel weer een keer herhaald.
Fijne avond en alle niet-zwangeren: heel erg veel sterkte me afwachten en hopelijk is het binnenkort raak
Voor alle zwangeren: Succes met het genieten en het uitzitten. Dat het een mooi wonder mag worden.
Voor de moeders: Heel erg veel succes met het begrijpen wat de babytjes willen en geniet ervan!!

Wie gaat er mee, een keer gezellig afspreken?

Jacqueline
Linda                (geen rijbewijs/vervoer)
Happy
Bieb
Sterretje (o.v.b.)
anoeska
bambi (o.v.b.)
Mamoetje    (geen rijbewijs/vervoer)
Rimke ( 30-08 uitgerekend......)
Linda 2 (22-09 uitgerekend.....)

MIsschien handig om voor het bepalen van de plaats ook te kijken of meiden elkaar op kunnen pikken en wat dan het handigste is..  

Terug
Bovenaan