KLUSBABES 28 !!!!!!

Is babyboom weer begonnen? Leuk!
Mamoetje, las dat je waarschijnlijk gisteren of vandaag je nod hebt, spannend hoor. Wanneer ga je testen?
April, zag dat je wat ongerust was af en toe? Lijkt me erg normaal. Ben benieuwd hoe het de rest allemaal gaat bevallen. Lijkt me toch ook wel eng, als je baby huilt en je hem/haar gewoon moet laten liggen.

Mamoetje; Ik mis even iets vrees ik, je schrijft; ik vond het 's ochtends in mijn onderbroek................. WAT???

Weet je al of je gaat testen?

haha april.. dat trekkerige slijm wat je rond je eisprong altijd heb.. hihi.. ja kwam even niet op een nettere zin.. hihi..

Linda 2: Weet ik   nog niet zit te twijffelen straks of van 't weekend..

xxx Mamoetje

Ik ben er nog!

Druk aan het lezen... lees dat er nu toch echt een uitje aan zit te komen?!
Wordt waarschijnlijk wel moeilijk plannen met net geboren babytjes of aankomende geboortes. Maar als er al een opzet is, is het al een heel eind.
Ik meld me bij deze aan om ook mee te gaan.

hmmm... mamoetje... heel spannend. Misschien toch wachten tot 's ochtends? Voordat je dalijk voor niks teleurgesteld bent mocht je nega testen?
Maar goed. Ik weet uit ervaring... als je het eenmaal in je hoofd hebt, gewoon doen!

iedereen massaal sterretje uitnodigen op hyve;) ze heeft pas 1 vriendje

http://mama-sterretje.hyves.nl/

ik ga der zo thuis ook even uitnodigen want me hyves hier is heeeel langzaam.. Sterretje ben alleen nog opzoek naar een leuke achtergrond met allemaal sterretjes.. hihi

xxx Mamoetje

haha ja precies.. maar ga ook even met manlief overleggen.. misschien wil hij liever wachten.. hij was echt heel teleurgesteld van vorige keer.. was gewoon zielig

April je bent toch niet van schrik van je stoel gevallen??

Terug
Bovenaan