KLUSBABES 28 !!!!!!

Dank je wel Bambi voor het toevoegen. Misschien dat tzt dit lijstje ook op hyves gezet kan worden en dat we daar de plaatsnamen bij zetten? Of weten jullie er behoorlijk veel uit jullie hoofd?

Mamoetje; Ja ik was er vandoor, ons ventje riep me! Ik ben benieuwd wanneer je gaat testen, succes he!

Sterretje ook op hyves, jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rimke; Ben je in slaap gevallen?
Linda 2; Hmm iets lekkers en gezonds eten, dat is een uitdagende combi

april

babyboom het vervolg elke donderdag om 21.15 op ned.1
hahah zat ff op de site, kijk ik wel vaker,want ik volg diana en jeroen, omdat zij 11 juli is uitgerekend en ook diana heet vond ik het leuk om dat een beetje te volgen, maar had al een paar weken niet gedaan en las hier dat er nieuwe babyboom was shahah

he lin.,toch nog wel hier hahah. we kijken wel hoe we dat gaan doen. kotm vast wel op de hyves.

april, is je ventje weer stil ? ach het zal nog wel even zoeken zijn naar het juiste ritme. er staat natuurlijk geen tijd voor, maar gemiddeld duurt het meestal toch wel een week of 6 voordat je er een beetje in zit. snap het wel, ben zelf ook zon perfectioniste, dus zal wel even wennen zijn dat niet alles meteen goed gaat,

'me man komt eraan, ben weer weg.

xx bambi

Nou ik ben thuis.. Ga toch niet testen want doe dat liever met ochtend urine.. dus dat wordt zaterdag.. anders gaat het weer aan me zitten knagen als ie negatief is..

Zo mannetje maar even bellen dat ie ook patat mee moet nemen bij de AH..

Weet niet of ik er vanavond nog ben.. Moet een nieuwe adaptor hebben voor de laptop.. meneer is hem vergeten in België, en onze printer heeft het begeven..

xxx Mamoetje

hey stelletje kletskousen

sterretje: was dat nou jouw hyves   ? ik heb in ieder geval aangemeld

mamoetje: spannend hoor, meid, nog effe wachten met testen, ik hoop zo voor je dat het raak is

april: je bent geen zeur hoor, het is gewoon allemaal erg wennen, ik liet joey niet huilen, (hij jankte de hele dag, ) dus ik liep de hele dag met hemop me arm of in de wandelwagen, maar toen we begonnen met inbakeren ging het veel beter en legde ik hem wakker in zijn bedje, en als ie huilde ging ik gelijk heen, ik liet hem nooit huilen want als ik dat wel deed dan kotste hij zo de hele zooi onder,
en wat het verwennen betreft met hem oppakken enz, dat kan nu nog niet vanaf een maand of 6 krijgen ze dat pas in de gaten

bambi: hier is het nog droog maar er staan wel een paar zwarte wolken

xxx linda

ik ben weer weg, we gaan effe een broodje eten, ik en er vanavond nog wel efe

xxx linda

hier word het niet meer droog denk ik .  wat een graf weer zeg. blegggg.
lig op bedje ff te rusten. heb allemaal steekjes meer onderin vandaag,maar nog steeds zonder regelmaat, haal er geen wee uit iig.

lin lijkt me echt vreselijk als je baby de hele dag aan het krijsen is. was het echt zo erg. hoe heb je dat doorstaan meid. petje af.
en dan moet je ook nog eens om de 3 uur voeden. pfff kwam zeker ook omdat ie zo klein was., want heb begrepen dat een kind wat boven de 8 pond zit met 6 voedingen meer als voldoende binnen krijgt. en als het snacht al lekker door slaapt, kan het best dat het overdag een keer eerder komt, is alleen maar makkelijk om gelijk een goed dag en nacht ritme te krijgen, maar goed dit volgens de boekjes he, nu maar de vraag hoe het lopen gaat.

Terug
Bovenaan