KLUSBABES 28 !!!!!!

He meiden

Nou, dat slapen wil niet lukken..........vanavond wel hoop ik!

Jacq: een verwijzing gekregen! En over twee weken al plaats, mooi geregeld! Denk dat ze eerst gaan beginnen over tempen enzo, dus als je lijstjes hebt: meenemen!
Wat ontzettend verdrietig van jullie beestjes...................kan wel mee huilen. En dan zo'n oud beestje van 17........is toch net een kindje! Sterkte er mee!

Essy: 55 uur? Jemig! Heb ook behoorlijk last van mijn bekken, en het wordt ook op bekkeninstabiliteit gegooid, maar ik denk dat ik een iets mildere versie heb........pijn doet het wel.........maar heb het ook niet gezegd net....niet zo slim misschien. Heb de hoop dat het meteen na de bevalling wel weer over is.......hoe naief!
inderdaad heb ik volgende week nog twee halve dienstjes en dan is het klaar!
En jij, volgens mij heb jij al vakantie of niet, je geeft les toch?? Of moet je nog een weekje?

Nou, ga weer even kopje thee zetten, fons neemt een broodje voor me mee uit de stad, lekker met kruidenroomkaas.............jammie!!!!

He Rimke,

Ja neem zeker mijn lijstjes mee! scheelt alweer haha!
Hoeveel dagdelen moet je nu nog werken? 2 ofzo toch nog maar?

Ja echt zielig voor de beestjes. Het hondje hoorde er helemaal bij!

Ben weer even weg...

geniet van je broodje!

Liefs Jacqy

Idd nog 2 halve dagen!
En foetsie was ze weer...........je gaat op happy lijken meisje!!!

Dagdag!

@mammoet: klinkt als een receptje codeïne. Dat is gelukkig lang geleden dat ik daar last van had. ik zou er niet te lang mee wachten, want dat voelt echt naar.
@april: ja, die ster is van mijn hyves. Die heeft mammoet voor mij aangemaakt, lief hè.
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat je als je een huilbaby hebt er helemaal gek van wordt. Het is ook wetenschappelijk bewezen dat er in gezinnen waar dit gebeurd een verhoogde kans is op kindermishandeling. Het staat een goede binding in de weg. Dit is trouwens alleen bij mensen die er alleen voor staan en geen hulp krijgen van buiten af.
@linda: ik heb het hierbij trouwens niet over jou, want petje af hoe je dat hebt doorstaan. Ik vind het echter waardeloos hoe je geholpen bent door ik geloof  t consultatiebureau.

Ik ben benieuwd hoe t bambi vergaat. Ik hoop dat ze de kleine nu in haar armen heeft.
Wel lachen. Ik deed destijds de admin. Bambi doet haar haar en make-up. Wat deed jij destijds eigenlijk, april?

@jacqy: wat een triest nieuws. Gecondoleerd iig. En binnenkort naar de gyn. helemaal super. nu kunnen jullie voor een eerlijke kans gaan. En misschien hoor je zelfs wel bij degenen aan wie de gyn vraagt: wat kom je hier doen, je bent zwanger.
@???: bambi moest naar het ziekenhuis ivm de hoge bloeddruk en de suiker in de urine als ik het goed begrepen heb. Hopelijk hoeft ze niet te blijven, maar meestal is dat afhankelijk van hoe de situatie er na de bevalling uitziet. Zou me trouwens niet verbazen als haar mannetje toch iets laat weten.
@rimke: mijn nacht werd een beetje onderbroken. Trouwens wat een onzin wat kraamzorg betreft. 32 uur vind ik schandalig. en ook al denk je dat je het niet nodig hebt, het is wel fijn, want je mannetje zal genoeg te regelen hebben tegen die tijd. Ik zou kijken of je geen indicatie ivm bekkeninstabiliteit kunt krijgen.
@april: wat fijn dat je mannetje zo lang doorslaapt. Bij ons is het nu tussen ongeveer 22.30 en 4.30 rustig. De ene keer slaapt ze iets later en de andere keer wordt ze iets eerder wakker. Alleen gisteren had ik pech dat haar broek nat was. Helaas heb ik vanmorgen ook niet meer kunnen liggen. Ik had 2 afspraken opstaan en er tussen in had madam hetzelfde als vannacht. Nu ligt ze prinsheerlijk te slapen.
Lacht jullie kleine trouwens ook zoveel? ik smelt gewoon als ik dat zie.

Ben ik weer! haha

Lin, wat een verhaal trouwens zeg! Kan me best voorstellen dat die periode heel heftig is geweest! Gelukkig is het nu een lekker ventje! Hoe was het bij de gyn?
Lekker ook weer naar de kapper geweest! heelijk he!

Sterretje, hoe is het met je meis? En met de kleine? Groeit lekker zeker?

Liefs Jacqy

@jaqcy: ik moest even de kleine voeden, vandaar dat ik plots spoorloos was. hier is alles goed. de kleine groeit en heeft hamsterwangetjes en heeft echt al lekker dikke beentjes en armpjes.
ik was net iedereen aan t accepteren als vriend. je ziet er trouwens heel anders uit dan ik me had voorgesteld.
hoe kan het dat bambi, rimke en phoebe wel al vrienden waren en ik de rest moest accepteren? had jij dat gedaan mammoet?
stomme vraag, maar als je foto's plaatst kan een ander ze toch kopieren en plakken of niet?

hey meiden

rimke: nog 2 halve dagdelen werken en dan lekker verlof lekker meid, en de intake is geweest van kraamzorg, je hebt  gelijk hoor dat je de borstvoeding een goede kans wil geven, en de rest kan fons inderdaad doen of een ander hahah

jacqy: jeetje zeg dat was inderdaad een trieste dag gisteren voor jullie 2 dieren moet laten inslapen dat is heftig zeg, dat moet je ook weer verwerken, en over 2 weken mag je naar de gyn toe helemaal top

sterretje: ik had je ook als vriendje gevraagd op hyves maar je hebt mij niet geaccepteerd, ik ben linda schilder, maar ik zal het nog eens doen, ik ben ook benieuwd naar jouw hyves, enne hah ik voelde me niet aangesproken hoor over wat je zei van die kindermishandeling haha

nou ik kom dus net thuis uit hte ziekenhuis, pffff het liep een uur uit omdat er maar 2 gynacologen warne en eentej werd er weggeroepen voor een operatie, maar goed, was ik aan de beurt zegt ie effe kijken wat er ook weer is gebeurd want het is vandaag zo hectisch geweest in me eentje sorry daarvoor, ik zei nou je hebt me linker eileider weggehaald , o ja jaj, zei hij hij had inmiddels de papieren gevonden, het was gewoon dikke pech die bbz, maar ja dat wist ik al, en hij zei nou we gaan gewoon verder met clomid, ik zei waarom, nou zei hij omdat het werkte, ik zei ja duh na een half jaar werd ik eens zwanger en ik ben niet van plan weer een half jaar te wachten want dan ben ik inmiddels 2 jaar bezig en dat schiet ook niet op, okee zei hij toen, we doen maximaal 4 maanden clomid als je dan nog niet zwanger bent gaan we daarna over op maximaal 4x spuiten en asl dat niet werkt, spuiten samen met IUI, maar ja dat duurt dus nog 8 maanden als ik niet zwanger raak, dus ik hoop echt dat ik volgende maand zwanger ben, zucht zucht, maar goed, ik ga zo maar weer me provera pilletje nemen om me menstruatie op te wekken, des te sneller kan ik weer aan me geliefde clomid hahaha 100mg trouwens

nou meiden sorry voor me lange verhaal, pfff ik ben echt jaloers op anoeska dat die al zo snel met iui mag beginnen hahaha, en rimke nog bedankt voor je lieve woordjes over joey,
en ik ben heel heel erg benieuwd hoe het met bambi gaat, ik hoopdat de kleine er al is

xxx linda

Terug
Bovenaan