KLUSBABES 28 !!!!!!

@bambi:weet je nog dat ik van alles deed en bleef doen. dat was omdat ik bang was voor de situatie waar jij nu in zit. wachten en piekeren. je vraagt je af of je het kan. nou, als al die anderen t kunnen kun jij t ook. ik zou me er niet druk om maken of je wel of niets gelezen hebt. uiteindelijk kun je zoveel gelezen hebben en zoveel ideen en meningen hebben, je doet t vaak toch weer anders. en anders is niet meteen slechter.
ga jezelf lekker op een film trakteren of een leuk boekje of tijdschrift lezen. doe iig iets al is t luieren, want ie wacht wacht dubbel.
wat t slapen betreft, wen er toch maar aan dat dit na de bevalling vaker zal zijn.
@linda: wat een heftig verhaal. en knap dat je erover durft te vertellen. velen durven dat niet en beschrijven het moederschap als 1 grote wolk wat het helemaal niet hoeft te zijn.

ik heb vannacht slecht geslapen. de kleine moest na de voeding de luier verschoond en was daarna zo wakker dat ze weer wilde eten om in slaap te vallen. dit in een periode van 1,5 uur. ik ga straks ook lekker bijslapen.

Ow.. spannend!>. Bambi meid zet hem op.. HEb je weeën en ga je je nog opmake en je har stylen.. hoop dat het een beetje goed is gegaan en je jezelf niet gebrand heb tijdens een wee..

Meid zet hem op.. nog even en je hebt je kleine wonder in je armen! succes meid!!

OW spannend.. Ben gelijk weer helemaal happy en zenuwachtig.. hihi..

Happy zou je graag willen smssen enzo.. maar heb je nummer niet..

Linda: Wat een verhaal over joey zeg.. Gelukkig was je moeder in de buurt.. En ik denk dat wel allemaal wel een keer zo'n moment hebben op een bepaald punt.. Maar gelukkig is nu alles goed en durf je een 2e weer aan.. Komt allemaal wel  goed..

Anoushka: Je zal nu wel wat minder last hebben van je kies... Volgens mij hoorde dat gaasje er niet in...

Bieb: ik zal me vriend jou verhaaltje laten lezen en hem een oplossing neer laten zetten.. maar dat gebeurd vanavond pas dan hoor:p

Dat was het weer.. ff kijken of ik morgen even vanaf me werk of voor me werk naar de HA kan gaan.. Tijdje geleden een luchtweg infectie gehad.. en heb het idee dat ik het nou weer heb.. COnstant hoesten en paar keer per dag me stem kwijt..

Was vergeten een staatslot te halen maar gelukkig is me ma vrij vandaag en haalt ze er 1 voor me.. ga ik na me werk ophalen.. misschien ben ik dan vanavond wel milionair:D..

Meiden fijne dag vandaag!!

xxx mamoetje

ik had beter even verder kunnen lezen, want zo te zien hoef je niet meer te wachten. lieve bambi, ik wens je een korte en voorspoedige bevalling. Je kunt t meid en denk eraan: "deze wee komt nooit meer terug".

Nou t zal mij benieuwen, spannend zeg. ook grappig dat ze zag aankomen dat ze voor de uitgerekende datum zou bevallen.

@mammoet of bieb: bij uitzending gemist op internet kun je de gemiste afleveringen babyboom downloaden en bekijken. is dit echter een nieuwe serie of een herhaling van vorig jaar?

@anouska: ik hoop dat t nu alleen nog maar goed gaat met je kiezen. wat een gedoe zeg, alsof je niet al genoeg had.

Pooltje voor Bambi die is 13 juli uitgerekend:

Sterretje:  13 juli - jongetje
Happy: 14 juli - jongetje
Rimke: 15 juli - jongetje
Man van Bambi : 7 juli - meisje   *
Bianca: 12 juli jongen
Phoebe: 10 juli meisje
anoeska 11 juli meisje
linda  :          11 juli jongetje
April:         8 juli meisje     *
Jacqy:        9 juli jongen
Klaasje: 10 juli jongetje
Mamoetje: 8 juli meisje     *
Linda2: 17 juli meisje
Essy: 9 juli jongen  
Kruimels
Pipstip

ik heb hem even omhoog gehaald. phoebe en klaasje hebben waarschijnlijk de datum goed. nu nog t geslacht, hihi.
@mammoet, bedankt voor t regelen van de hyves. ik heb de mail nog niet bekeken dus heb nog niemand geaccepteerd. vandaag weet   ik echter niet of t gaat lukken.
ik ben er weer vandoor.

Wat t afspreken betreft: we hebben mensen in brabant, limburg, zuid-holland, drenthe.
mis ik nog provincies? dan gaan we anders gewoon kijken met de afstand.

sterretje: slechte nacht gehad, ik hoop dat je vandaag nog een beetje bij kan slapen meid, het weertje is er in ieder geval wel naar,
o ja ik kom uit noord-holland

hoe zou het met bambi gaan,, ik hoop voor haar dat het niet te lang gaat duren

zo me haartjes zijn geknipt en er zit een kleurtje in maar ik weet neit wat ze erin heeft gedaan dat is altijd een verrassing als het droog is hahaha

xxx linda

mamoetje: jeetje zeg hopelijk is het geen luchtwegeninfectie, hopelijk gewoon een verkoudheid, succes

ik ben trouwens gewoon zenuwachtig voor vanmiddag als ik naar de gyn toe moet, ik ben veel te bang dat ie gaat zeggen oja er was toch iets niet goed of wat dan ook, stom he hahah

xxx linda

Oh spannend Bambi, het is begonnen, succes meid, je kunt het!!!!

Volgens mij bevalt Bambi zowieso in het ziekenhuis, toch meiden? Maar weet iemand of ze daar dan ook een paar nachten blijft??

Sterretje; Een rot nacht gehad lees ik. Ik hoop dat je vandaag wat kunt rusten. Ons ventje slaapt al drie nachten van 22.00 tot 4.00/5.00 uur, dat is wel lekker moet ik zeggen. Ik denk steeds, oh dit is vast toeval, maar het is nu al 3 nachten zo.

Ik ga even verder lezen....

Terug
Bovenaan