KLUSBABES 28 !!!!!!

Anoeska; Hoe is het nu met je kies? Maar begrijp ik het goed, hadden ze dat gaasje laten zitten terwijl dat eigenlijk niet moest??

Mamoetje; Toch maar geen test gedaan lees ik. Spannend hoor, wacht je nou tot zaterdag? Maar hoe voel je je verder?

Linda; Jeetje wat een heftig verhaal van Joey zeg. Gisterenavond lag ons ventje ook even te huilen en toen zei ik nog tegen mijn man; ik kan me voorstellen dat mensen met een huilbaby helemaal gek worden.....

April

april: lekker hoor dat jullie mannetje al 3 nachten een beetje langer doorslaapt, is voor jezelf inderdaad erg lekker

meiden ik bedoel met dat verhaal van joey niks hoor ik wil jullie niet bang maken ofzo, maar het voelde goed om mijn eerste paar maanden neer te zetten, ikheb het daar zo goed als bijna nooit over maar ik wilde dat gewoon evenkwijt,

ik ga even verder met me eten, en daarna ga ik even in bad en om half 3 komt me pa   me halen want dan moet ik naar de gyn toe

als ik bij de gyn vandaan kom kom ik effe vertellen wat de beste man te vertellen had

xxx linda

April, bambi beviel inderdaad zowiezo in het ziekenhuis.. ze ging er vanochtend ook al naartoe.. die muts ook met der make up.. hihi moest er wel om lachen..

Ja zaterdag als ik nog niet ongesteld ben.. misschien zondag.. ligt eraan of me afspraken van zaterdag nog doorgaan anders loop ik de hele dag misschien chagerijnig rond..

VOel me beetje belabberd door het constant hoesten.. ben der ook goed misselijk van.. elke keer als ik meot hoesten ga ik bijna over me nek.. maarja me bazen zijn op vak. en ook al heb ik niet veel te oen... meld me toch niet zo makkelijk ziekk.. hihi

Wel vroeg 4/5 uur.. slaap je daarna nog?

xxx Mamoetje

sterretje; is die ster van jouw hyves??

ik ga   nu echt verder met me eten haha

xxx linda

Ha meiden,

Ben benieuwd hoe het met Bambi gaat................zal wel een paar daagjes duren voordat we wat horen, maar we weten iig dat ze aan het bevallen is!

Linnie: ik vind het heel goed van je dat je je verhaal even op papier hebt gezet, lucht op he? Je hebt een zware tijd met hem gehad, maar joey is nu gelukkig een droomjochie en met jou is ook alles goed gekomen..........dus alles is op zijn pootjes terecht gekomen, en daarom denk ik dat het goed is dat wij dat gelezen hebben..............alles komt goed.
Hoe het ook zij, alles komt goed! Is toch mooi? Dikke kus voor jou!

Sterretje: hoe was jouw nacht?
April: jullie uk slaapt al een paar nachtjes goed! Hoezee!!
Mamoetje: heb je al getest?????

Anyway, ik heb gewerkt, ben kapot, ga zo even mij ogen dicht doen.
Heb een zere buik, groeit ook erg hard ineens, valt mezelf op............en dat is verdacht natuurlijk, want dan groeit hij ook echt hard..............au!
De kraamzorg is zojuist geweest, we mogen blij zijn als we aan 32 uur komen ipv 49 maar voor de rest van de uren krijgen we financiele compensatie..................prima. Zal mij aan me billen roesten of het huis iedere dag gezogen wordt.......fons is thuis. Wat ik het belangrijkste vind is dat ik borstvoeding een eerlijke kans wil geven, en met 32 uur kunnen ze dat behoorlijk goed regelen.......we zullen zien! Alles komt goed, is het niet rechts- dan linksom!

aahhh!!!! Bambi, wat spannend allemaal! Meis, je kan t ! Zet m op!
Nog eventjes en jullie hebben jullie kindje in jullie armen!!! joehoe!!!

Denk aan je hoor meid!

Liefs Jacqy

He meiden!

Zo, eerst eens eventjes op bambi gereageerd! hihi Spannend hoor voor haar!

Ik heb verder nog niets bijgelezen, het is echt te veel wat jullie gekletst hebben! Maar zag er wel gezellig uit! haha

Ik ben vanmorgen bij de HA geweest. Heb een verwijzing gekregen voor de gyn en kan daar nu over 2 weken terecht. 24 juli. Gelukkig duurt het niet te lang. Vind het nu toch wel spannend worden!

Heb uiteindelijk toch besloten naar de gyn te gaan in het ziekenhuis waar ik werk. Wou het eerst niet, maar Tom wou niet naar een ander zh in de buurt, omdat hij daar iedereen kent, daar heeft hij gewerkt. En de andere zh in de buurt heb ik geen vertrouwen in. Dus toch mijn eigen zh.Wel makkelijk, kan ik mijn eigen uitslagen opzoeken hahahah

Gister nog slecht nieuw gehad. In de middag hebben we 1 van onze baardagamen weg moeten brengen, neurologisch iets niet goed. Word ingeslapen.... tom overstuur. Zitten we op de terugweg in de auto, krijgen we een telefoontje van zijn vader, ze moeten met de hond naar de dierenarts (is tom zijn hond, maar is bij zijn ouders gebleven toen wij gingen samenwonen) waarschijnlijk word ie ingeslapen werd gezegd. Wij nog snel daar naar toe. Kan tom in ieder geval nog even afschijd nemen! En inderdaad, toen ze terug kwamen, was er geen hondje meer... echt zielig. Tom overstuur, zijn moeder, en later ook zijn vader! Beestje is 17 geworden....

Sorry voor mijn ego bericht!!!

Liefs Jacqy

Hallo meiden!

Las net op hyves dat Bambi bezig is! Ik werd doorverwezen naar het forum en heb dus even haar verslag gelezen. Spannend!
Ik hoop voor d'r dat ze er inmiddels al van af is .
En je haar stylen en make-uppen!!!!
Ach, ik zie mezelf er ook nog wel voor aan om tegen die tijd een likje make-up op te gooien.

Rimke, hard gewerkt. Begint na deze week je verlof? Daar zal je vast aan toe zijn.
Ik heb vanochtend ook de kraamhulp op bezoek gehad voor intake. We hadden een tijd geleden al eens een brief gekregen dat er gekort wordt op de uren. Het enige voordeel van mijn bekkeninstabiliteit is dat ik een indicatie heb gekregen en dus 55 uur kraamhulp krijg.

Bieb, hoe gaat het met de voorbereidingen van de bruiloft? Nog even... Ik hoop dat het tegen die tijd beter weer is dan nu! Echt zomer kun je dit niet noemen...

Linda: hoe is het met jou gegaan bij de gyn?

Zal hier af en toe even kijken of er nieuws van Bambi is.

xxx Essy

Terug
Bovenaan