KLUSBABES 28 !!!!!!

sterretje; sorry is lees net me mail dat je me hebt geaccepteerd haha

xxx linda

@linda: gekkie dacht je dat ik je niet geaccepteerd had? ik had gisteren gewoon geen tijd meer gehad om op hyves te kijken.
Goh, wat een gedoe bij de gyn zeg. kan t nooit eens op een makkelijke manier? maar wie weet gaat t snel dit keer. ik hoop t iig voor je.

nou, ik ga de kleine in bed leggen. ze is weer in slaap gevallen. en dan koken, bleh.

Zo ben alweer lekker thuis. Iets eerder dan verwacht. Vanaaf wel ff wieberen maar pas rond een uurtje of acht dus nog ff lekker rust. Mn mannetje staat te koken, lief he..

Linnie, jeetje wat een verhaal meisje. Lucht lekker op he dat je het van je kan afschrijven !! Vind het heel dapper dat je dat gedaan hebt. Wat zal dat een meoilijke tijd geweest zijn maar, kijk je hebt het doorstaan en je hebt nu een wereld zoon !! Daar mag je trots op zijn. Naar de gyn geweest, beetje warrig he dat je zelf moet zeggen waarvoor je komt ....Dus nog 8 maanden wachten voor de iui...ach voor zide tijd ben je al zwanger joh...positief blijven he. Wat was er voor jou gependeld?

Rimke, bedankt voor je berichtjes meis ...was gezellie he haha

Jacq, ach lieverd, wat rot van je beestjes meis....horen er toch bij he. Lekker ff janken hoor !!!! Dikke X voor jou ...

Aaaaahhhhhhh bambi, hoe zou het met je zijn lieverd...

Ga eten, staat klaar, wat een luxe
Liefs happy

Zo.........er wordt al de hele dag met nog niet al te dikke billetjes in mijn maag gepord..........ben aan het boeren en doen, en een maagzuur, niet te geloven!

happy: weer terug van het werk! Geen dank meis, was nog niets te melden helaas!
Sterretje: kook ze...........morgen ben je weer vrij van je kookdienst!
Linnie: nou, ben je blij met de antwoorden van de gyn? Kan me voorstellen dat je jaloers bent hoor, je wil gewoon zo snel mogelijk concrete actie..............duim voor je dat het gewoon allemaal niet nodig hoeft te zijn!

Ik ga ook even koken. Fons is nog een rondje rennen, maar ik maak een spinazie saus voor over de pasta en de spinazie moet nog wel ontdooien. Dan nog even champignons bakken en de blauwe kaas er doorheen...............et voila!!!
Eetze allemaal!

meiden ik reageer straks weer, want de kapper is er nu voor tom en daarna wil tom nog effe achter de computer dus ik en er vanavond nog even

rimke; haha de billen van je dochter veroorzaken maagzuur, hup een tikje op haar kont geven

happy: rimke had toen juli gependeld voor mij haha maar ik blijf positief hoor meid,w ij worden gelijk zwanger ben ik van overtuigd

meiden ik ga stoppen toto vanavond

xxxx linda

Hihi rimke, heb jij mazzel dat ze nog niet van die dikke billetjes heeft !!! Eet smakelijk meis...op de een of andere manier maak jij een broodje poep volgens mij zo smakelijk haha. Je schrijft het altijd al een soort van lekker op en je hebt van die aparte dingen !! Hier was het simpel hoor, sperciebonen, aardappels en pesto-filetlapjes

Linnie, tja voor mij is ook juli gependeld en tegelijk zo wel heeeeeeeel erg leuk zijn he. Gaan we op zeker een keertje shoppen hoor !!! We gaan ons best doen he !!!!!!!!!

XXX

Precies, maar ook deze smalle billetjes veroorzaken ongemak. Ach, het is zo'n schattig gevoel.........als je je hand er op legt voel je het echt........lief.

happy: het is echt een supersimpel gerechtje, kost geen 10 minuten.............pak diepvries ala bloop spinazie ontdooien, blauwe kaas er in laten smelten en wat champignons bakken en er door heen. Pasta koken, alles mengen. Als je wil nog wat parmezaanse kaas............klaar! Echt maar 10 minuten...................ennuh, wij hebben van de week ook sperzieboontjes gegeten, heerlijk toch!? En meer werk dan dat van mij........
Nu maar wachten tot Fons thuis is............................honger!!!!

Terug
Bovenaan