KLUSBABES 28 !!!!!!

Ben ik weer ff!!

Sterretje, haha, ik zie er dus anders uit dan je had gedacht. Hoe had je dan gedacht?  Ben ik dan wel nieuwsgierig naar! Fijn dat jullie meisje het zo goed doet zeg!

Lin, wat een gedoe bij de gyn zeg! Vind het echt een beetje een rare man! Hoop echt dat het nu snel echt raak voor je is! En niet 8!!! maanden moeten wachten totdat jullie verder mogen....

Happy, lekker zeg dat het eten al klaar stond! hihi, had ik van de week ook! Heerlijk! En de tour fietsen! hahahaha ik doe mee, zijn we meteen onze overtollige kilo's kwijt! hahahah

Rimke, lekker die babybillen in je maag! haha lijkt me een prachtig gevoel. Je eigen kindje! haha En die spinazi pasta is echt heerlijk. eet het ook wel eens, alleen tom vind het niet lekker, dus maar niet te vaak maken! haha

Vind het nu toch wel spannend worden hoor dat we naar de gyn gaan. Weet niet zo goed wat ik allemaal moet verwachten. Ook kwa "problemen" niet, want mijn cyclus is goed enzo... afwachten maar he!

Liefs Jacqy

Meiden, dat bijlezen is echt niet te doen..... mijn laatse post staat nog in nr 27....
Maar het is wel gelukt om me donderdag vrij te houden deze week!!!!

Meiden....... ik heb zo'n goed gevoel deze ronde..... ik heb echt zo'n raar soort kramp al een dag of 3 in me onderbuik, heel raar, heb ik echt nog nooit gehad.... Het lijkt ook wel of ik moeier ben dan anders, maar dan denk ik ook weer, is het niet al erg vroeg om moet te zijn..... en misschien komt die kramp wel van die kruiden....
Maar toch, ik hou me reserves, maar me gevoel zegt dat het goed zit.... nog een weekje wachten....
Jacqy, hoe is het me jou, ook aftellen he....

Liefs Phoebe

O ja jacq, lieverd ik vergeet helemaal om op jou te reageren terwijl jij toch echt wel bijzonder nieuws had...je gaat naar de gyn ! Spannend hoor, toch de stap maar genomen. ....lekker dat je al best wel snel terecht kan he..........

Ga nu echt douchen haha

Ach jeetje buuf, das spannend !!!!!!! Ik ga vanaf nu elke dag ff heeeeel hard voor je duimen........wel bijzonder dat je gevoel zo is, laten we het hopen he! Kijk ff aan het begin van dit topic want we willen afspreken met zn allen. Er is al een lijstje met de meiden die interesse hebben...

Ga nu echt douche whahahahahaha

He Phoebe,

Wat spannend zeg meid! O, ik hoop het zo voor je (ons) haha. Wel gezellig dat we altijd zo saampjes op lopen! haha
Wanneer ga jij testen??

Ik voel niets bijzonders, ja, mijn borsten worden weer gevoeliger. Heb het idee dat het nu alleen vroeger al gevoeliger word dan normaal... maarja, even afwachten. Ik heb mijn nod op maandag staan, maar denk dat het dinsdag word. Want vorige keer dat ik ongie werd, had ik alleen 1 klein beetje bloed op die dag gehad, en de volgende dag heeft t doorgezet. Dus zowieso tot woensdag wachten. haha

Goed dat je vanavond vrij hebt gehouden! hihi

Liefs Jacqy

Hey Jacq,

Ik heb mijn nod op woensdag staan, dag 29... best laat voor mijn doen, meestal is het rond de 27 dagen, alleen de afgelopen ronde was het 30 dagen, dus ik ben er een beetje tussen gaan zitten.
Ik wil denk ik echt wel woensdag testen, eigenlijk nu al maar ik weet dat dat niet zo veel zin heeft.... ik wiel het gewoon weten hahaha

Buuf, ik had iets voorbij zien schuiven over afspreken inderdaad.
Ik ben er bij hoor als ik kan.

Misschien is het slim om in ieder geval alvast een datum te prikken, eind september, begin oktober ofzo??
Is nog wel een eind weg, maar er willen best wel wat meiden mee, en als je ver genoeg van te voren een datum plan kan iedereen in ieder geval proberen die dag vrij te houden.

Liefs Phoebe

Wie gaat er mee, een keer gezellig afspreken?

Jacqueline
Linda                (geen rijbewijs/vervoer)
Happy
Bieb
Sterretje (o.v.b.)
anoeska
bambi (o.v.b.)
Mamoetje    (geen rijbewijs/vervoer)
Rimke ( 30-08 uitgerekend......)
Linda 2 (22-09 uitgerekend.....)
Phoebe

He Phoebe,

Spannend hoor! Ik hoop het zo voor je! En denk inderdaad dat testen nu nog niet zo heel veel zin heeft. Kut he dat wachten??

Gezellig dat je ook mee gaat.
Misschien inderdaad handig gewoon een datum op tafel te gooien!

Terug
Bovenaan