KLUSBABES 28 !!!!!!

Phoebe, is t in scheveningen nog of niet? Ik vind het best als jij de touwtjes in handen neemt! Actie!!! haha

Happy, lekker gedouched? moet zo ook nog eventjes.

Linnie, hoe is t met je? wat vind tom nou van die gyn?

Bambi, denk aan je meis!!!
hoop dat je nu een mini mensje in je armen hebt!

Liefs Jacqy

oja happy, ik weet niet of ik nog met de clomid zwanger raak in juli maar we gaan ervoor haha en dan gaan we zeker shoppen hahan fijne avond meid

xxx

jacqy: tom vind hem ook niet zo leuk maar ik meot zeggen dat ie vandaag wel liever was, hij is gewoon erg zakelijk en dat is voor mij gewoon niet leuk,

en ik lees net dat de jackpot omgeving den haag is gevallen   hahah niet bij ons in ieder geval

xx

oja, heeft mijn tommetje misschien een lot gekocht?? nee,, a pech!!! hahahaha

Lin, fijn dat tom wel lief voor je was vandaag! Gaat hij altijd mee eigenlijk?

tom gaat nooit mee, als ik een afspraak in volendam heb ga ik altijd alleen dan drop ik joey effe bij me pa en als ik naar purmerend moet voor de afspraak dan rijd me pa me altijd even heen,

toen ik van joey zwanger was is ie met de eerste echo meegeweest en daarna niet meer, ik ging altijd alleen me moeder is toen 2x meegeweest om het hartje te luisteren, en toen ik die mega bloeddruk had ging ie wel mee maar dat moest toen ook want toen moest ik 3x per dag naar purmerend toe om te meten en aan de ctg en voor de echo's hoe of het met joey ging,

xxx

hah ja dan moet ie inderdaad wel! Als je zovaak heen en weer moet!
Vind je dat wel best zo, of had je het liever anders gezien?

ach ik ben niet anders gewend eerlijk gezegd hahah, zoals nu is het zonde van tom zijn tijd om vrij te nemen want ik sta binnen een paar minuten weer buiten, maar zoals toen met joey mijn zwangerschap heeft ie echt die laatste 10 weken van mijn zwangerschap vrij moeten nemen , omdat ik dus na 4 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen naar huis mocht omdat ik gek werd maar toen was het de bedoeling dat ik 10 weken in het ziekenhuis zou liggen maar ik mocht toen naar huis als ik 24 uur iemand in huis had die er was voor me en op me zou letten en toen heeft ie vrij genomen dat was erg lief, maar als ik nu weer zwanger zou mogen raken dan gaat ie met de eerste echo weer mee en daarna ga ik gewoon weer alleen

xx

en mijn afspraken zijn gewoon 9 van de 10 keer in volendam en soms in purmerend dus me pa hoeft ook niet altijd te rijden hahaha,

jeetje zeg ik ben vandaag wel van de lange verhalen hahahaah sorry
ik ga effe een koppie thee zetten

xx linda

Terug
Bovenaan