KLUSBABES 28 !!!!!!

in Oktober gaat er (als het goed is) niemand bevallen. Dus dat zou een goede maand zijn toch??

Tuurlijk ga ik mee!!!
En ik heb al een ideetje ook..... wat dachten jullie van een high tea ergens op de veluwe.... lekker rustig, kunnen we lekker veel kletsen hahaha
En volgens mij is oktober inderdaad leeg....

En wachten is K*T hahahaha

ik ga even bankhangen.. heerlijk! kom vanavond nog wel ff buurten!

xx jacq

Helaas.... morgen kan ik niet, ga ik naar tarzan hahahaha
Maar als er iets geregeld, gereserveerd of wat dan ook moet worden, bij deze bied ik me aan hoor (als niemand anders daar zin in heeft dan natuurlijk)
Iemand moet denk ik wel het stuur in handen nemen, anders komt er niks van terecht denk ik....
Ik hoor het wel!

Ik ga ff op de Wii.... vriendje heeft Mario Galaxy gedownload, is erg leuk zegt hij, dus ga ik eens even proberen.

Liefs Phoebe

Meiden, ik ga wieberen.....Jacq en buuf, ik duim voor jullie lieverds !!!

Buuf, klinkt erg gezellig allemaal en ik vind het prima als jij het heft in handen neemt. haha jij verzorgt hele bruiloften dus dan komt dit ook wel goed. Veel plezier met de wii en morgen bij tarzan !! Ga je nog naar de maasboulevardfeesten ? Wij gaan zondag met de meiden als al die artiesten komen.......

Bambi, dikke kus meisje, zit je haar en make-up nog goed ? hihi

Fijne avond allemaal
Knuf happy

Hey Buuf.... is dat dit weekend al..... pff wat gaat de tijd toch snel... ik denk wel dat we ff gaan kijken, ligt een beetje aan het weer, vorig jaar was het ook 1 blubber festijn hahahaha

Veel plezier en we spreken elkaar snel.

Liefs Phoebe

hey meiden

lekker gekletst

phoebe spannend meid, alleerlei klachten die je nog nooit had en een goed gevoel erover, dat moet je hebben, meestal is het gevoel wel goed, ik hoop het zo voor je meid
en veel plezier op de wii vanavond haha

jacqy: voor jouw wordt het ook weer spannendmeid, ook voor jouw hoop ik dat het raak is en dat je niet naar de gyn toe hoeft

happy: ga je weer wieberen vanavond hahaha

zo joey ligt op bed, rust hahahaha, hij heeft vanmiddag niet geslapen en was de hele dag heerlijk druk ach ja, wel gezellig

ik zit al de hele dag aan bambi te denken, zou ze ondertussen al zijn bevallen,   ik ben zo benieuwd

xxx linda

Terug
Bovenaan