KLUSBABES 28 !!!!!!

gelukkig vind je het niet erg!
Maar wel erg lief inderdaad dat hij toen zo lang vrij heeft genomen om voor je te zorgen zeg! Top mannetje heb je! (zit m in de naam he ) hahah

Ga je nog wat leuks doen het weekend?

ik ga even onder de douch, zo weer terug!

haha jacqy: zou dat het zijn de naam haha
ik moet morgenavond naar de verjaardag van me broer, en zaterdagavond gaan we met alle vriendinnen en mannen naar de kroeg toe, zal mij benieuwen en een zondag willen we naar bataviastad in lelystad maar dat ligt aan het weertje en aan ons hahaha maar ik drink toch of bijna niet of niet dat zie ik nog wel hoe of me bui is hahaah

gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

xxx linda

meiden ik ga stoppen ik ga nog effe lekker lezen in de bank
iedereen een fijne avond en morgenochtend lees ik bij

xxx linda

he linnie,

zaterdag gaan we naar doemaar... vind ik niet zo veel aan maar tommetje wel.. en zondag even langs oma. Altijd gezellig!
Druk weekend voor jou dus!

Ik zit echt al de hele dag met dat ziekenhuis in mijn hoofd. Vind t eigenlijk toch wel eng, wat er allemaal gaat gebeuren. Best een grote stap vind ik...

Liefs Jacqy

@jacqy: ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Vooral als je niet precies weet wat er op je afkomt. Ik zou er niet teveel bij stilstaan en het op je af laten komen.
Ik dacht dat je klein en tenger was met bruine haren. Misschien komt dat omdat ik iemand anders met die naam en dat uiterlijk ken.
En naar doe maar? die waren toch klaar of niet?
@phoebe: je mag het van mij regelen als je wél kijkt dat we qua locatie in het midden zitten. We hebben mensen uit: brabant, limburg, zuid-holland en noord-holland die zich hebben aangemeld. Nu mis ik geloof ik nog 1 provincie van de mensen die zich hebben aangemeld. Ik denk dat de veluwe dan te ver weg is. maar laten we even wachten, want ik mis nog verschillende aanmeldingen.
@rimke: hahaha, ze gooit de kont nu al tegen de krib. Kon haar moeder wel zijn
@april en linda: heb jij na de bevalling nog last gehad van vergeetachtigheid en zwangerschapsdementie? Ik heb er na de bevalling namelijk veel meer last van gehad en nog steeds. Maar echt tot het vervelende toe.

@phoebe en jacqy: jullie lopen dus weer gelijk op met jullie nod's. dat zou leuk zijn als jullie beiden een posi test zouden hebben.
@happy: de maasboulevard? ligt de danssalon er nog en die ene disco met uitzicht op de maas? Tjonge, die goede oude tijden, toen ging ik nog veel wieberen

@bambi: zo raar: ik zie je opeens voor me met een dochter, maar ik had op de pool gezegd een jongen. nou, ik ben heel benieuwd en ik hoop dat t jou en de kleine goed gaat.
@kruimels: al terug van vakantie
@pip: hoest met jou??? al lang niets meer gehoord.
@renee: hoest met je??? ook al een tijdje niets meer gehoord.
ik hoop dat t goed  met jullie gaat. raar dat jullie er niet meer zo vaak zijn.

ik snap echt niks van de hyves. ik heb volgens mij een cursus nodig  Dames, sorry als ik niet gereageerd heb, ik moet eerst uitvogelen hoe dit werkt.

Terug
Bovenaan