KLUSBABES 28 !!!!!!

hoi sterretje,

haha, nee klein en tenger ben ik niet!
Ik moet het inderdaad allemaal maar op me af laten komen, had ook niet verwacht dat ik dit gevoel zou krijgen hoor! maarja...

Bambi?? zou ze haar kindje al vast hebben??

Liefs Jacqy

Bambi; yeaaaahhhh, de bevalling is begonnen. Heel veel sterkte en alvast geluk. We weten dat je t kunt! (en vooral met de nette haartjes haha)

Jacqy; ach, wat zielig voor t hondje. 17 is wel mooie leeftijd, maar t verdriet is er niet minder om
En bijna naar de gyn. Spannend hoor

Linda; go girl! Goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Nu is t nog totaal 8 maanden wachten (hopelijk niet), maar sneller dan wat hij wilde.

Phoebe; hoop zo dat t raak voor je is deze maand, duimen maar weer

Oktober lijkt mij ook wel goede maand voor afspreken

hier weer drama aan de gang. 28-7 om 1 uur zou ik jurk passen, is op maandag, kwam mij t beste uit met werk, en ook voor de winkel zelf. Ik schoonmoeder gevraagd, ik dacht, wordt zij er ook eens bij betrokken, Moeder gebeld wanneer ik weer heen ging, Hoor ik via mijn vader en zus dat ze wel verdrietig was, want ze had t idee dat ze niet mocht komen, en ik had schoonma eerst gevraagd, en op een rare dag en raar tijdstip. ???????? wat is dit nu weer!! slaat nergens op. Ik had gelijk mijn moeder gebeld, maar zij spreekt niet uit dat ze graag wil komen. En ik wil dat wel graag, maar ik ga mijn moeder niet dwingen om 2 uur te rijden, 2,5 uur eigenlijk naar die zaak toe. En ik had wel gevraagd of ze kon komen. Pff gezeik. Ik heb nu tijd naar 4 uur gezet, en dan vertrekt ze eerder van werk. Ja, sorry, ik moet ook met mijn dingen rekening houden. En achteraf had ik t misschien wel op zaterdag kunnen doen, maar niet bij nagedacht, en volgens mij is dan mijn feestje. voel me natuurlijk schuldig. Wil mijn moeder niet buitensluiten, maar zij durft ook niet te zeggen dat ze wil komen, ze denkt ook dat ze me dan lastig valt. Nou helemaal niet, vindt t leuk als ze erbij is, en zij betaald tenslotte ook. Mijn schoonmoeder interesseert me geen reet. Nouja, ze was vanavond niet thuis, maar bel r morgen toch maar even. Dan vraag ik t gewoon, en dat t een misverstand was. wat een gezeik zeg, heb er al geen zin meer in

Maar vandaag heb ik wel mijn bh opgehaald, eindelijk. En als ie toch ienie mienie te groot is, is niet erg, want de jurk sluit heel goed aan.

Vanavond tot 8 uur gewerkt. morgen weer werken tot half 6, daarna half 9 naar dj, en zaterdag ook werken, dan verjaardag. En denk zondag dan maar boodschappen doen. druk druk. Als ik er morgen niet ben, dan weten jullie waarom. Ga denk wel stiekem gluren ivm Bambi
Spannend hoor, hoop zo dat t allemaal goed gaat

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                  - jongetje

Juli:

14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)  ,
          Renee Termijn echo
             Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hey bieb,

Heb je je moeder inmiddels al gesproken?
Klote is dat he als iets anders opgevat wordt dat dat je bedoelt heb....
Sterkte ermee.

Hoe zou het met Bambi gaan..... ik heb echt zo dat alles goed is gegaan.

Nou meiden, ik ga me bedje opzoeken, ben morgen lekker vrij!
S'middags komt mijn vriendin, ff lekker kletsen en dan op naar Scheveningen!
Ik had nog een beetje gehoopt op wat mooier weer, want dan ziet Scheveningen er net wat gezelliger uit zeg maar, maar helaas.... Nou, we vermaken ons wel hoor!

Slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

bieb: jeetje zeg balen zeg van die misverstanden, je moeder is bang om het uitzichzelf te vragen want bang om dat ze denkt dat ze teveel is, he rottige situatie en ik snap jouw ook erg goed want het si voor je meoder 2 uur rijden en dat is veel om effe een trouwjurk te zien passen, maar gelukkig ishet goed gekomen allemaal
en je hebt een druk programma zo te lezen vandaag en het hele weekend, succes meid

phoebe: veel plezier vandaag in scheveningen en bij tarzan, daar ging je toch naar toe? en hopelijk blijft het droog

jacqy: het is ook een grote stap naar de gyn toe, je weet niet wat je te wachten staat, je hoort onze verhalen wel maar zoals je bij ons al leest werkt elke gyn anders, het is wel fijn dat je al zo snel terecht kan, maar meid het komt goed en wel je templijstje meenenmen
o en je gaat naar doe maar, dat vind ik nou weer wel leuke nederlandstalige muziek hahah, evengoed veel plezier meid

sterretje; die zwangerschapsdementie, daar heb ik dus ook nog steeds last van, helaas ik wil je niet ontmoedigen, maar volgens mij gaat dat niet meer weg hahaah ik vind het ook heel vervelend want ik ben altijd heel stipt met dingen en onthoud veel maar ik heb nu ook gewoon nog steeds dat ik dingen vergeet dus ik schrijf heel veel op me kalender hahaha

meiden ik ga joey effe wakker maken die ligt nog te snurken niet normaal ik weet niet wat me overkomt haha, ik moet nog boodschappen doen en om 10 uur even naar me broer met joey want me grote broer wordt alweer 33 jaar vandaag

fijne dag meiden en tot vanmiddag

xxxx linda

Ola lieverds

Ff op zn happy s heel snel want moet naar mn werk. Gisteren was erg gezellig, was om drie uur thuis  was echt weer ff ouderwets met echter ls gevolg dat ik nu een zombie maar ja...eigen schuld he haha. Bambi, zou wel ff om het hoekje willen gluren. Hoop dat je nu heeeeeel erg aan het genieten bent ! Sterretje, tjonge de danssalon, das voor mij ook de goeie ouwe tijd !!!! Wat leuk dat jij daar ook kwam Ik heb het nu over de maas in schiedam en daar is feest, 4 dagen lang !!!! Buuf, gezellige dag vandaag !! Misschien kom ik je zondag wel tegen !!! Tja hopen dat het droog is he....Meiden, denk aan jullie allemaal hoor maar moet nu echt vliegen ..........

Kus happy

Terug
Bovenaan