Oktober lijkt mij ook wel goede maand voor afspreken
hier weer drama aan de gang. 28-7 om 1 uur zou ik jurk passen, is op maandag, kwam mij t beste uit met werk, en ook voor de winkel zelf. Ik schoonmoeder gevraagd, ik dacht, wordt zij er ook eens bij betrokken, Moeder gebeld wanneer ik weer heen ging, Hoor ik via mijn vader en zus dat ze wel verdrietig was, want ze had t idee dat ze niet mocht komen, en ik had schoonma eerst gevraagd, en op een rare dag en raar tijdstip. ???????? wat is dit nu weer!! slaat nergens op. Ik had gelijk mijn moeder gebeld, maar zij spreekt niet uit dat ze graag wil komen. En ik wil dat wel graag, maar ik ga mijn moeder niet dwingen om 2 uur te rijden, 2,5 uur eigenlijk naar die zaak toe. En ik had wel gevraagd of ze kon komen. Pff gezeik. Ik heb nu tijd naar 4 uur gezet, en dan vertrekt ze eerder van werk. Ja, sorry, ik moet ook met mijn dingen rekening houden. En achteraf had ik t misschien wel op zaterdag kunnen doen, maar niet bij nagedacht, en volgens mij is dan mijn feestje. voel me natuurlijk schuldig. Wil mijn moeder niet buitensluiten, maar zij durft ook niet te zeggen dat ze wil komen, ze denkt ook dat ze me dan lastig valt. Nou helemaal niet, vindt t leuk als ze erbij is, en zij betaald tenslotte ook. Mijn schoonmoeder interesseert me geen reet. Nouja, ze was vanavond niet thuis, maar bel r morgen toch maar even. Dan vraag ik t gewoon, en dat t een misverstand was. wat een gezeik zeg, heb er al geen zin meer in
Maar vandaag heb ik wel mijn bh opgehaald, eindelijk. En als ie toch ienie mienie te groot is, is niet erg, want de jurk sluit heel goed aan.
Vanavond tot 8 uur gewerkt. morgen weer werken tot half 6, daarna half 9 naar dj, en zaterdag ook werken, dan verjaardag. En denk zondag dan maar boodschappen doen. druk druk. Als ik er morgen niet ben, dan weten jullie waarom. Ga denk wel stiekem gluren ivm Bambi
Spannend hoor, hoop zo dat t allemaal goed gaat