Goedemorgen!
Bambi: mooi verhaal meis, ik schrik er niet van hoor, klinkt toch nog als een redelijk gemiddelde bevalling in het ziekenhuis........ieder verhaal is anders en het resultaat mag er weer zijn! Tenminste, ik ga zo even de foto's van je schatje bekijken!
Linnie, een dronken tor (m) op de bank, whahahaha, moet af en toe eens kunnen! Ben blij dat het gezellig was!
Essy: ik ga nog proberen wat ik kan doen met de kraamzorg, bedankt voor de tip!
ik denk echter dat ik na een paar dagen een vreemde in huis helemaal zat ben..............ben nu eenmaal erg op mijn/onze privacy.........
Nou, de hele avond heeft het hier doorgerommeld, heb de Vk nog een keer gebeld, en die wilde langskomen voor een inwendig onderzoek of er idd al iets gebeurde........we hebben toen samen afgesproken dat ik lekker naar de bbq zou gaan en als het erger zou worden ik zou bellen en anders lekker zou gaan slapen en morgenochtend zou aankijken. Vanmorgen dus. En ik heb redelijk lekker geslapen en zo goed als nergens meer last van...........de vk dacht zelf aan een geprikkelde baarmoeder, what ever that may be..............hahahaha!
Ik hou me dus gewoon lekker kalm, moet wel naar een verjaardag vanmiddag bij mijn zus in Amersfoort, maar daar ga ik ook gewoon heen hoor. Fons is net vertrokken naar Afrika en die komt woensdag weer thuis, die wilde mij niet achterlaten, maar ja, hij kan niet bij elke poep en scheet thuis gaan blijven............kan nog wel 8 weken duren........dus die moest ik geruststellen en een schop onder zijn kont geven....wel lullig want ik snap zijn gevoel wel.........maar goed, de rust is hier voorlopig wedergekeerd......hoewel, in mijn buik is het nog steeds oorlog, dus die kleine meid heeft het nog prima naar haar zin!!!