KLUSBABES 28 !!!!!!

@essy: mijn man verzorgen? We doen alles 50/50, dus ik verzorg hem niet, hahaha. En mijn eigen rust? Die heb je niet met een baby als je bv geeft. Het is niet dat ik voor mijn lol veel wil doen, hahahaha.
@bambi: wat een moi verhaal en zo te lezen is elke bevalling anders. En zoals je zegt, na afloop is het allemaal uit je geheugen.
@rimke: volgens mij ben je op de bbq.

Ik heb in de namiddag nog samen met de kleine kunnen slapen. en nu wordt ik weer geroepen, dag dames.

He meiden!

Nog even snel voor ik naar mijn bed ga, kom net terug  van doemaar..

Bambi, wat een schatje heb je! Geniet lekker van jullie gezinnetje!
Dikke kus!

Truste meiden!

Liefs Jacqy

goeiemorgen meiden

zo we komen net uit onze bed rollen en ook joey

jacqy: het was gezellig bij doe maar gisteren?

bambi: wat een verhaal zeg, heel erg mooi, en dat je pijnbestrijding wilde is geen falen van je eigen hoor, het doet nou eenmaal heel erg zeer, en zo kon je wel ontspannen jullie kleine meid te wereld brengen, en fijn dat het allemaal goed gaat, ga even lekker genieten meid

essy:nu lekker vakantie maar het gaat niet zo erg meer voor de klas staan, daar kan ik inkomen met die bekken van jouw probeer het maar rustig aan te doen, en wat de bevalling betreft elke bevalling is anders meid

sterretje: gisteren nog evenlekker kunnen slapen las ik heerlijk, daar knap je weer een beetje vanop

zo gisteravond uit geweest met de vriendinnen en aanhang, we waren met 21 man erg gezellig maar om 12 uur moest ik me man ondersteunen naar huis die was zo dronken, me broer en zijn vrouw nog even mee naar ons toe en in huis kotst ie alles eruit voor ze leven, ik natuurlijk wel boos en ik zei je blijft maar op de bank liggen want dan red je het net aan als je weer moet kotsen, een emmer erbij gezet, kom ik net naar beneden zegt ie ik werd net wakker en dacht wat doe ik hier nou en toen dacht ik oja ik weet het weer haha maar hij zei zelf al dat het wel erg was, maar goed niks aan te doen het was gezellig

ik ga effe verder met eten

xxxx linda

hallo meiden, lekker gekletst weer en ruzie gemaakt haha

aller eerst:
BAMBI: van harte gefeliciteerd meid met de geboorte van je dochter, jammer 1 dag te vroeg he anders had ik het pooltje.... geniet ervan meid, en ik schrik niet van je bevallingsverhalen hoor want het is bij iedereen anders..

RIMKE: hoe gaat het harde buiken zag ik, hopelijk voel je je eigen al weer wat beter.

LINDA: lekker op stap geweest, en gezellig alleen man dronken nou lees mijn verhaal dalijk maar haha

KRUIMELS: nog gefeliciteerd!!!

JACQY: boeren weet ook niet misschien kan je het even googlen,

voor de rest ben ik het weer even kwijt, maar oh wat heb ik een gezellige avond gehad gister gingen naar een soort van kroeg en daar kwam frans duijts kennen jullie die, het was eigenlijk helemaal niet druk, maar ik hoefde weer niet te rijden dus kon weer drinken of beter gezegt zuipen denk dan dat ik een ander bij moet houden, op een gegeven moment nadat ik al met alle mannen in de zaal gedanst had volgens mij, kon ik gewoon bijna niet meer lopen en normaal lach ik altijd al veel maar zag nu heel de wereld aan voor een krentebol, alles draaide pff. toen we naar huis gingen kw3am per ongeluk de moeder van mijn vriendin met de hand tussen de deur ga straks ff kijken hoe het gaat, of bellen maar ik zat achterin en wat duurt dan zon rit lang zeg. thuis gekomen bij mijn vriendin belven we ook slapen, moest henri me naar boven tillen en uitkleden en toen moest ik dus ook kitsen dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt in mijn leven maar nu heb ik nergens meer last van goede tip van mijn man voor iedereen op je linker zij gaan liggen met een kussen onder je voeten.....
maar 1 ding het was super.

vandaag verjaardag en vanavond naar mijn zus want die is een jaar getrouwd gaan daar eten. lekker..... ga nu zo ff bij de kleine van me vriendin kijken....

fijne dag iedereen..

liefs anoeska

Goedemorgen!

Bambi: mooi verhaal meis, ik schrik er niet van hoor, klinkt toch nog als een redelijk gemiddelde bevalling in het ziekenhuis........ieder verhaal is anders en het resultaat mag er weer zijn! Tenminste, ik ga zo even de foto's van je schatje bekijken!

Linnie, een dronken tor (m) op de bank, whahahaha, moet af en toe eens kunnen! Ben blij dat het gezellig was!

Essy: ik ga nog proberen wat ik kan doen met de kraamzorg, bedankt voor de tip!
ik denk echter dat ik na een paar dagen een vreemde in huis helemaal zat ben..............ben nu eenmaal erg op mijn/onze privacy.........

Nou, de hele avond heeft het hier doorgerommeld, heb de Vk nog een keer gebeld, en die wilde langskomen voor een inwendig onderzoek of er idd al iets gebeurde........we hebben toen samen afgesproken dat ik lekker naar de bbq zou gaan en als het erger zou worden ik zou bellen en anders lekker zou gaan slapen en morgenochtend zou aankijken. Vanmorgen dus. En ik heb redelijk lekker geslapen en zo goed als nergens meer last van...........de vk dacht zelf aan een geprikkelde baarmoeder, what ever that may be..............hahahaha!
Ik hou me dus gewoon lekker kalm, moet wel naar een verjaardag vanmiddag bij mijn zus in Amersfoort, maar daar ga ik ook gewoon heen hoor. Fons is net vertrokken naar Afrika en die komt woensdag weer thuis, die wilde mij niet achterlaten, maar ja, hij kan niet bij elke poep en scheet thuis gaan blijven............kan nog wel 8 weken duren........dus die moest ik geruststellen en een schop onder zijn kont geven....wel lullig want ik snap zijn gevoel wel.........maar goed, de rust is hier voorlopig wedergekeerd......hoewel, in mijn buik is het nog steeds oorlog, dus die kleine meid heeft het nog prima naar haar zin!!!

Ola lieverds,

Ik heb jullie verhalen gelezen maar sorry sorry sorry heb echt geen tijd om te reageren. Ga zo met de meiden naar de maasboulevard hier daar komen allerlei artiesten. Bambi, wat een verhaal he meis, wel mooi om te lezen, zeker het einde, zat weer te simpen natuurlijk Jammer dat ik die foto s niet kan zien . Linnie, tjonge zo dronken als wat pfffff heb je dan de volgende spijt he. Is ie ziek nu ? haha. Rimke, nou das ook weer wat bij jou he meis, gelullig is het nu wat minder, doe maar lekker rustig aan he leiverd. Snap idd fons ook wel dat ie niet weg wil hoor !!! Beloof je dat je rustig doet ?. Jacq naar doe maar, was het leuk. Sterretje, heb nog blauwe plekken van jou, was ook wel een hoog podium he  Nou heb ik toch nog iets gereageerd anders vind ik het ook zo onbeschoft haha. Hier alles goed, voelde gisteren mn eitje en das best vroeg, net als verleden maand op dag 11. Ik was hier al op voorbereid gelukkig dus was al druk aan de klus !!!!! Meiden, tot laters. Weet niet hoe het vanaaf loopt dus of tot vanaaf en anders tot morgen. Fijne dag ...

Knuf happy

@linda: je man heeft zich geamuseerd zo te horen
en anouska was ook behoorlijk van de wereld.
@jaqcy: hoe was doemaar?
@happy: je was er snel en even snel was je er weer vandoor

vannacht heb ik gelukkig beter kunnen slapen.

Lieve Bambi, Gefeliciteerd met je kleine meid!
Zat vrijdag op een terras in scheveningen toen ik een smsje kreeg van Happy!
Geniet er lekker van meid!

Meiden, nog even over Corine..... jullie hadden gelijk.... ik had echt gedacht dat ze anders was omdat ze zo aardig en reeel reageerde op mijn berichtje, maar nu vliegt ze weer op als een bos vlooien.....   dat we nooit beste vriendinnen zouden worden met haar had ik niet verwacht, maar wel dat we normaal op elkaar zouden reageren, maar dat heeft ze nu ook bij mij verpest..... Corine..... ik heb me best voor je gedaan hier bij de klusbabes, maar je verpest het echt voor jezelf zo.....

Tarzan was echt super gaaf, zo spectaculair.... ik was nog nooit naar een musical geweest, maar dit overtrof echt al mijn verwachtingen! Heb echt een super leuke en gezellige dag gehad!

Nou meiden, ik denk dta het weer niet raak is deze ronde.... ik heb nog wel af en toe die rare soort krampjes in me buik, maar me temp is alweek aan het zakken... vrijdag 36.7 zaterdag 36.5 en vanmorgen 36.4 nou is dat nog niet echt laag, bij 36.1 wordt ik ogni, maar het gaat wel die kant op helaas.... nou ja we wachten nog maar even af, meer kan ik toch niet doen.

Ik ga zo denk ik nog ff lekker in de tuin zitten, boek erbij, want het weer valt niet tegen!

Fijne dag allemaal en misschien tot vanavond nog ff.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan