KLUSBABES 28 !!!!!!

Wat een dotje jongens, dat meisje van Bambi! Een bos met haar, niet te geloven!

Sterretje: ik hoop dat je vandaag toch echt aan andere dingen ook gaat toekomen.........kl.te huishouden..........

Phoebs: dat zou behoorlijk waardeloos zijn......merk je wel verschillen nu je die kruiden enzo slikt? Leuk dat het gister zo gezellig geweest was!

Ik ben me psychisch aan het voorbereiden op de verjaardag, moet zelf rijden want fons is er natuurlijk niet..........maar heb net gedouched en ben kapot! Whhahaha! Moet even kijken hoe het verder gaat vandaag........ik lig nu op bed met de laptop op schoot, mijn haren moeten even drogen voordat ik verder kan met mijn make-up..zal binnen kort nog eens een foto plaatsen want normaal heb ik dus best stijl haar maar sinds ik zwanger ben dus een bos met krullen (als ik er even wat aandacht aan besteed en het niet meteen in een staartje kwak..........)

O, en ik vergeet heel die lieve Anoeska.............
Meisje, wat heb jij gezopen gisteravond! Hoop dat je er verder geen last van krijgt vandaag! Whahahaha, heerlijk toch! Leef je maar lekker uit nu het nog kan!
Beetje alcohol is ook goed tegen onsteking in je kies................
Veel plezier vandaag meid!

hey meiden

me   man mankeert niks hij is alleen maar moe , en gaat nu op bed haha

rimke; dus het rommelt nog steeds bij je, en een geprikkelde baarmoeder ik heb er nog nooit van gehoord, evengoed veel plezier bij de verjaardag van je zus vandaag en hopelijk zakt het gerommel weer af,

phoebe; evengoed misschien weer ongi , je temp is wel  gezakt inderaaad, ik hoop het niet voor je , afwachten maar weer,
en tarzan was mooi lees ik, ik hoor van iedereen goede berichten er over

anoeska; jij hebt je ook vermaakt gisteravond zo te lezen hahah, nou je kon mijn man een hand schudden haha

happy: veel plezier vandaag bij de maasboulevard en niet teveel drinken he hahaha

ik ga effe op hyves de foto's van bambi haar ukkie bekijken

xxx linda

of ik ben kippig maar ik zie geen foto's van bambi haar kleintje

xxx

@phoebe: wat leuk dat je t zo mooi vond. dus nog een keer naar een musical?
@rimke: rustig aan t voorbereiden. doe maar rustig aan, meid. En vandaag ook leuke dingen op de planning. ik ga de strijd tegen t strijken opgeven. de kleine ging net in bad en heeft 2 aankleedkussenhoezen, 2 hydrofielluiers en haar kleding onder geplast en gepoept. in dit tempo kan de wasmachine en t strijkijzer t niet bijbenen, hahaha.
@linda: je man aan t bijkomen?

ik ga lekker diertjes kijken, misschien tot straks

ik ook niet. wel van iemand anders met baby, maar dat kan de kleine niet zijn.

Bambi; wat een mooi verhaal is t geworden. Ik vindt t juist ‘interessant’ om te lezen, wordt er echt niet bang van. En vooral t einde….werd er zelf een beetje emo van haha. Ik ga zo eens even je fotos bekijken!

Rimke; gelukkig bleek t (waarsch) een geprikkelde baarmoeder te zijn. Baby moet er natuurlijk nog wel even blijven zitten….

Phoebe; balen als je ongi echt doorbreekt. Nu kan je je wel erop ‘voorbereiden’ dat ie toch doorbreekt, toch balen

Verder weet ik t niet meer

Eindelijk vandaag mijn moeder gesproken. Mijn oma ligt dus nog in t ziekenhuis, allemaal onderzoeken gehad, en ze denken bloedvergiftiging. Ze moet blijven omdat ze zoveel verschillende medicijnen slikt, even kijken of dat wel allemaal goed gaat natuurlijk.

Oja, had nog wel gevraagd aan mijn moeder of ze laatst boos was ivm jurk passen, ze zei van niet, had er niet eens meer aan gedacht, zo druk de laatste tijd met mijn oma, en ook met andere opa en oma. Ze is amper thuis, en dan werkt ze ook nog 5 dagen per week tot 2 uur, en ook al 61. Heeft niet veel puf nu, kan me voorstellen met die oudjes die toch aandacht vragen.

Pff heb me opeens een koppijn…sorry even tussendoor hihi

Vanmorgen weer gaan rennen, 2x 15 min. Nou ging echt niet, 1e 15 min wel, daarna toch paar x gestopt,had echt geen zin meer. Daarna boodschapjes gedaan. Tegenwoordig geen tijd meer door de weeks…en nu wilden we even in tuintje zitten, ik vakantieboekjes doorneuzen, en vriendje met laptop, maar nee de zon is weg, werd even te fris. Maar t regent nog niet, gelukkig zijn 2 ladingen was al droog, nu de 3e nog…

Vanmorgen ook nog ruzie met mijn vriendje, soms schiet ik zo uit mijn slof. Pijn in tieten begint nu ook al, terwijl ik toch pas over 1,5 ongi moet worden, hmm begint ook elke keer vroeger.

Gister naar verjaardag van schoonzus, lekker aan overkant, dus niet te ver haha,. Mijn zwager lag de hele tijd op bank met been, Van de week had hij koorst, wond was ontstoken, nu niet meer, maar heeft veel pijn. Op een gegeven moment ging hij maar naar bed, kan me voorstellen. Toen hebben we nog even opgeruimd, en zijn we ook maar gegaan. Had nog 1,5 glaasje wijn op, was wel lekker, maar werd er zo moe van.

Ga nu lekker op internet naar reisje neuzen

Bambi; wat een leuke fotos! Je ziet er zo blij en gelukkig uit, en wat een bos haar heeft die kleine!

Terug
Bovenaan