KLUSBABES 28 !!!!!!

He meiden!

Even voor de meiden die de foto's van de baby zoeken, staat op de klusbabe's (phoebe) hyves!

Bambi, nogmaals, wat een schatje zeg! En een mooie bos met haar! Mooi plaatje jullie als gezinnetje!

Rimke, fijn dat je goed hebt geslapen, maar de kleine is er druk dus! haha Die arme Fons, snap best dat hij het moeilijk vind om dan weg te gaan hoor!

Happy, veel plezier bij.... maas.... ik ben t even kwijt! hihi

Phoebe, fijn dat Tarzan leuk was! Voor herhaling vatbaar he zo'n dag! Tenminste, dat vind ik altijd! Balen trouwens dat je temp aan t zakken is. Heb deze maand niet getempt, dus kan er nog niets over zeggen....

Bieb, gelukkig is je moeder niet boos. Maar jeetje joh, je oma een bloedvergiftiging! Das ook niets! Hoop dat ze snel op knapt! En nu al zere tieten! haha ik had het deze maand ook al zo vroeg hoor! En normaal nooit!

Linnie, hahaha je man moeten ondersteunen naar huis! en op de bank gesplapen! hahah lekker rustig dan in bed!

ehm... sorry als ik iemand vergeet!

Gister Doemaar geweest, was gezellig, en een goed concert! Ben geen doemaar fan, maar zelfs ik heb me vermaakt! haha

Vandaag naar mijn oma geweest op de camping. Ze is daar nu voor het eerst sinds opa is overleden en zij zo slecht heeft gelegen. Heb de hele caravan opgeruimd, schoongemaakt, en het stoepetje ervoor geveegt en ont grast! Wat een werk zeg! (mijn tante had t al gedaan, maar die is niet zo goed in schoonmaken) en nu lekker bij mijn mannetje. Hij is ziekjes! Echt zielig!
Hier nog steeds pijn in mijn tieten, boeren, en steekjes in buik. Duimen!!!

Fijne avond! Liefs Jacqy

jacqy; ik duim voor je meid, met die klachtjes van je, en ik ben ook geen doemaar fan maar ik vind hun liedjes wel altijd erg leuk
en wat leuk dat je even de caravan hebt schoongemaakt, en verzorg je mannetje maar hoor die zijn altijd zo zielig als ze een beetje ziek zijn haha

bieb; je oma waarschijnlijk een bloedvergiftiging dat is niet mis, maar goed dat ze haar nog even in het ziekenhuis houden, voor onderzoek
en je moeder was niet boos over die trouwjurk passen nou gelukkig maar,
en nog gerend vandaag maar dat ging niet helemaal vanharte    haha, rustig aan meid, en je hebt last van je borsten, je weet maar nooit he

rimke; hoe is het nu met jouw?? nog pijntjes en krampen ik hoop het niet hoor, hoe was de verjaardag vandaag??

ik ga even op de klusbabe hyves kijken daar had ik dus nog niet naar gekeken voor de foto's

xxx linda

He Lin,

Haha, ja "ze" zijn altijd erg zielig als ze ziek zijn!! haha Is tom al bijgekomen van gisteravond? hahaha
Hoe is het met je vader trouwens?

Liefs Jacqy

wat een snoepie zeg die uk van bambi, en wat een bos haar pfff haha

bieb; je zwager had koorts gekregen door een ontsteking in zijn been, jeetje zeg gelukkig dat dat nu weer beter gaat, en ik kan erin komen dat ie op een gegeven moment zijn draai niet meer kan vinden en maar op bed gaat, dat ligt dan ook het allerlekkerste

xxx

hey jacqy: tom had jammer genoeg geen kater dat vind ik dan altijd wel weer jammer, want dan had ie er nog wat van gevoeld maar hij is alleen moe  en heeft vanmiddag nog even geslapen en mankeert niks,
met me vader gaat het goed, die is nu een paar dagen naar zijn zus in de kempervennen dus dat is wel gezellig voor hem

xxx linda

@bieb: je oma een bloedvergiftiging, poeh zeg. En een ontstoken been, hem wordt ook niks bespaard hè?
@jacqy: wat goed dat je oma weer naar de camping mag en dat terwijl het er zo slecht uitzag allemaal. En je hebt flink huisgehouden daar en vervolgens je mannetje nog verzorgt. Misschien een verminderde weerstand door het gebeuren met zijn huisdieren? Maar ja, jij hebt er evengoed verdriet van.
@bambi: wat een scheetje en ook al zo'n bos haren. Had je je make up en haren gedaan voordat je op de foto ging? (nee, geintje, ik moest destijds lachen toen je dat schreef). Hoe gaat t met de bv?

zo, vandaag naar de kinderboerderij geweest. En nog wat in t huishouden gedaan. lekker gedoucht al gaat dat moeilijk met 1 hand. het gaat vooruit, maar ik denk niet dat t binnen 10 dagen weg is. Als t dan niet weg is, moet ik terug naar ha en krijg ik misschien gips.

@linda: en je pa lekker uit logeren? dus jij kookt voor 1 man minder deze week?
@jacqy: ik ben geen fan, maar vind enkele van hun liedjes wel leuk, bv: is dit alles

sterretje: ik zet net bij je hyves neer of het gezellig op de kinderboerderij is geweest, maar wat heb je dan met je hand?? want ik denk dat ik dat stuk heb gemist ofzo?
en de kleine is vannacht om de 3 uur wakker geworden las ik bij je hyves dat scheelt toch weer eventjes
ja haha me pa is uitlogeren, dus heb ik minder te koken, maar ik kookte al niet elke dag voor hem hoor want hij kan het zelf ook haha

xxx linda

Terug
Bovenaan