KLUSBABES 28 !!!!!!

He sterretje!

Leuk naar de kinderboerderij geweest! Hoop dat het  snel beter gaat met je hand joh!
Denk inderdaad  dat het ook door het verlies van de beestjes komt. Van het  hondje  vind ik ook zielig, maar had er geen band mee, dus wat dat betreft is het voor mij  minder erg. Ik ken het hondje niet al 17 jaar.... en de  jaren dat ik m gekend heb, was hij doof en blind. Dus veel heb ik er niet aan gehad! haha, maar vind het echt zielig voor tom.

Liefs Jacqy  

ik heb iets aan de aanhechting met mijn pees. weken geleden heb ik volgens mij een verkeerde beweging gemaakt of iets overbelast en t werd maar niet minder. ik loop er nu al bijna 8 weken mee.

@linda: ik dacht dat je elke dag voor je pa kookte. hoe kom ik daar nu weer aan?
@jacqy: ik hoop dat t gauw weer beter gaat met je mannetje.

sterretje: dat is balen van je hand en nu vooral met de kleine enzo, hopelijk hoef je niet in het gips en gaat het snel over
en ik kook wel vaak voor me pa hoor, want dan maak ik al expres meer aardappelen en groente en vlees en dat breng ik dan naar hem en soms komt ie hier eten, en hij kan erg goed zelf koken maar dit is makkelijker haha

meiden ik ga stoppen ik ben er morgen weer
iedereen een fijne avond en morgenochtend lees ik weer bij

xxxx linda

@linda: je doet wel veel voor je vader, kun je ook op je broer terug vallen als er iets is of woont hij verder weg?

Nou, hier is alles gestreken en de helft al ingeruimd. mijn man heeft nog gedweild, gekookt en zijn eigen kleding gestreken. dat scheelt want ik zag het einde van de strijk maar niet in zicht komen. en nu? ik denk zo even lezen en tv kijken. de kleine is nu wakker, dat is misschien een goed teken dat ze vannacht goed gaat slapen.

He hallo,

Ik ben weer terug van de verjaardag, ben zo mijn bed ingekropen met een kop thee, reep chocola en de laptop. Ben kapot, de weekjes gaan nu echt tellen hoor!
Heb me zojuist ook afgemeld voor het werken van morgen..........hoop dat het vrijdag wel nog even gaat, want dan kan ik nog even gedag zeggen..........verder is het hier rustig, weinig gerommel meer, alleen een druk kindje, maar dat is ze altijd!
Koppijn heb ik wel maar dat gaat hopelijk met wat slaap over!

Sterretje: het huis weer aan kant, en het weekend is weer om.............hihihi, je hebt een klein poep en plas machientje op de wereld gezet............veel werk hoor! Ik vind dat jullie het goed doen.........ach een compliment is ook wel eens leuk toch! Pluim voor jullie verse moeders hoor! Dikke kus! Wel balen van je pols zeg! Hoop dat het gauw over is en dat gips niet nodig is!

Linda: is tom alweer bijgetrokken? Niets aan gehad vandaag zeker?

Jacq je begint op happy te lijken, zo druk heb je het! Fijn wel om te lezen dat het zo goed gaat met oma! Wonderbaarlijk! Zo zag het er toen niet uit!
En tom ook wat ziekig, tja mannen zijn altijd meteen heel zielig!
Whahahaha!

Bieb: weer zere tieten enzo........pfff, en het begint nu wel heel vroeg ja.........
Goed hoor, dat je weer aan het hardlopen bent!
En je oma joh, jullie treffen het niet deze weken. Eerst je zwager, nu je oma! Sterkte ermee!!!

Meiden, ik ga maffen, tot morgen!

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend 30 januari 2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                  - jongetje

Juli:
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)  ,
          Renee Termijn echo
             Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Jacqy; voor jou ook spannend! en met die boeren en zere tieten...je weet t maar nooit....ik heb meestal al week van te voren zere tieten, maar nu hoef ik pas dinsdag over een week ongi te worden. Ach, altijd meegenomen als ik toch zwanger ben deze maand.

Iedereen trouwens al naar bed? ik ga nu ook maar

Is iemand wel eens in Kroatie op vakantie geweest. Zag een park met leuke rieten hutjes, was wel all inclusief, dus zal wel iets moeten zijn haha
Had een te gekke vakantie in Griekenland gezien, maar iets boven t budget (lees 600 euries) Hebben ook nog een bruiloft te gaan, dus kan niet te duur worden. Wil wel all incl. Lekker lui haha. Italie is ook best duur. Denk dat t Griekenland wordt, of kroatie, lijkt me ook wel s wat anders

Maar ga nu slapen, trusten!

Terug
Bovenaan