KLUSBABES 28 !!!!!!

sterretje: lekker de hele dag in je pyjama gezeten o wat heerlijk, ik wou dat ik dat een keertje kon haha

xxx linda

hallooo...

allereerst Bambi van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!! en wat een bos haren.. vond het wel leuk zeg dat je een foto van haar hier had neer gezet, kon ik haar ook even bewonderen, aangezien ik niet op jullie hyve kan..
En wat naar zeg dat van de kraamverzorgster dat jullie het er niet zo goed mee konden vinden, is toch jammer.. en weer een opname gehad.. en nu ook nog dat het niet lekker gaat met je hechtingen.. wat een gedoe allemaal zeg.. hopelijk is dit dan het laatste!!!  

en rimke is met verlof,, heerlijk lekker rusten en genieten!!!! maak er gebruik van..

ik kan jullie werkelijk waar niet bij houden jullie ratelen soms als een stelletje dolle kippen ZOVEEL!! kan het niet onthouden... whahahaha...

en linda ik begreep dus dat jij nog een tijdje door moet gaan met de hormonen.. en dat ze dan pas verder kijken.. wat vervelend. alsmaar dat wachten, daar wordt je toch ook knetter van he!!

en bieb haar bruiloft zit er ook echt aan te komen, spannend zeg allemaal..

en er waren er ook weer drie ongi geworden.. wat een k*t zooi.. vol goede moed weer verder zeggen we dan.. maar ja hoeveel moed hebben we nog he meiden!!
Ik niet veel meer.. baal er echt enorm van.

even een vraagje misschien hebben jullie een idee.. ik ben de laatste keer op dag 38 ongi geworden.. nou ja echt ongi kun je het niet noemen, het was erg donker oud bloed met stolsels en maar een beetje 'vers'bloed en het heeft niet zo heftig en lang geduurd als de andere keren ( lekker smakelijk) mijn temp is tot gisteren hoog gebleven ik heb voor twee wweken terug een aantal keren overgegeven s'morgens en ik had net voor ik ongi werd een test gedaan en deze gaf een vage maar duidelijke positieve streep aan hij was echter lang niet zo donker als de controle streep, maar wel net zo breed..
maar ik ben tijdens de afgelopen cyclus ziek geworden net na mijn ei ( denk ik) en heb daar voor diclofenac en augmentin gehad ( ontstekingsremmers en medicijnen voor een bacterie, infectie) Ik heb gisteren nog een test gedaan omdat die andere test mij toch dwars zat en omdat mijn ongi zo raar en anders verliep dan al die andere keren.. Zelf heb ik het idee dat ik misschien wel een miskraam heb gehad???

nou spreek jullie wel weer..

kus kleintje!!!!!!

Oe meisje.............
Diclofenac niet meer slikken hoor, daar mag je niet zwanger mee worden!
Lees even goed de bijsluiter!
Een vage of duidelijke streep op een zwangerschapstest maakt niet uit, streep is streep, dus had je wel degelijk zwangerschapshormoon in je. Die kan niet vals positief zijn........
Heb je hierna nog een test gedaan??
En was het echt maar een beetje vers bloed? Want met een miskraam (hoe klein het vruchtje ook nog was......) verlies je echt wel vers bloed...........
Raar verhaal!
Test nog eens een keer??

Mijn conclusie is dus dat als je nieuwste test negatief is dat je, denk ik, idd een miskraam gehad hebt..........een test is echt niet zomaar positief............

He meiden!

Rimke, verlof! Heerlijk joh! Was het vandaag nog wel even gezellig op je werk? En vielen de brouwnies in de smaak? En hup aan de was! haha

Kleintje, wat vaag zeg. Wat zei de test gisteren dan? En een streep is een streep zeggen ze! Dus misschien heb je inderdaad wel een miskraam gehad. Laat even weten wat de test nu zegt!

Linda, spannend wel weer he, ongie worden (hopelijk niet!!) Ik duim voor je hoor meis!

Sterretje, lekker een lui dagje! Heerlijk toch! Je hebt het verdiend!

Mamoetje zag ik voorbij komen.. sorry meis ik weet het niet meer!

Happy, ook al zo druk las ik. Houd maar niet op he!

Mijn boodschapjes zijn in huis. De grond e.d. zijn gedaan. Heerlijk weekend!!!
Morgen nog een nieuw baardagaampje kopen. Die ander hebben we natuulijk in moeten slapen. Gaan langs bij een kweker, ben benieuwd hoe dat er aan toe gaat!

Verder ga ik het hele weekend nixen! En ik kan weer sexen!!! haha Altijd weer een feest!

Liefs Jacqy

kleintje; jeetje zeg, ik zou het ook nog een keertje proberen om te testen, en net wat rimke zegt een streep is een streep of die tweede streep nou vager is dan de andere dan heb je wel degelijk het hormoon in je zitten
succes meid

zo joey ligt op bed pffff hij was nu wel effe dwars en pieperig maar ja rust hahaah

xxx linda

hhaha lin, altijd lekker als hij weer op bed ligt he?!?!
Ga je wat doen het weekend?
Hoe is je temp trouwens, of hou je m niet bij deze maand?

jacqy: hhaah lekker niksen dit weekend en veel sexen haha nou meid veel plezier dan alvast, en wat mijn ongi betreft daar zit ik dus nu op te wachten om verder te kunnnen,
en morgen gaan jullie weer zo'n beesie kopen , ik vind het wel schattige beestjes hoor

xxx linda

Terug
Bovenaan