@rimke: mag je de hydrofielluiers niet strijken? Zei ze ook waarom? Ik heb ze steeds gestreken, want er staat wel een strijksymbool met 3 rondjes op.
Dus maat 50 is gewassen en maat 56 ga je later in de zwangerschap doen? Ik zou je adviseren om ze beide te doen. Ik had voor de kleine alleen maat 50 rompers en moest later 2 broekjes in die maat halen, maar voor de rest paste ze in maat 56 namelijk.
En ik zag dat je veel gedaan had. Ik dacht ook dat het meeviel, ik ben benieuwd.
Het houdt je van de straat; hahaha, alsof we jou van de straat moeten plukken, hahaha.
Trouwens die brownies waren heerlijk zo lust ik er nog wel een paar.
De boodschappen had ik van de week gedaan, maar ik heb wel weer een lijst, maar ga nu denk ik ook doordeweek op een avond als manlief thuis is, want op zaterdag wil ik liever leuke dingen samen doen, dan boodschappen, bleh.
@kleintje: ik weet het niet meid, maar volgende keer echt niet meer zo'n medicijnen als je zwanger wilt worden.
@linda: jij wilt ook? Nou, ik zou zeggen prik een datum en we gaan beiden in de pyjama zitten, hahaha.
@jacqy: je mag weer sexen? Heb je een excuus nodig om te sexen dan? just kidding. Amuseer je, al zal dat vast geen probleem zijn.
Nou, hier verder mijn geheugen zitten trainen op de nintendo ds. Dat was ook hard nodig, hahaha. Ik ga eens verder.