KLUSBABES 28 !!!!!!

jacy: ik ga als ik weer ongi wordt weer beginnen met temperaturen, ik heb na mijn operatie wel getempt maar de eerste 2 weken had ik die hormonen nog in me lijf dus ik had nog een hoge temp en daarna was ie steeds laag ik heb het alleen niet opgeschreven en vanaf vorige week toen ik weer met de provera begon ben ik gestopt want dat had toch geen nut en als ik nu morgen of zondag ongi wordt ga ik weer beginnen

xxx linda

He lin, oja dat is waar ook, je word ongie door die troep! Dacht even dat je weer een maandje voor t eggie erop had zitten, maar die moet nog komen!

Hoop wel voor je dat het snel weer raak mag zijn hoor!

als ik heel eerlijk ben ben ik er super positief onder, wij gaan in februari verbouwen en ik zeg elke keer nou dat komt goed uit want in mei ben ik uitgerekend dus dan zijn we net klaar en kan de baby in zijn eigen kamertje, mijn man zegt dan doe dit nou niet want zometeen is het niet meteen raak nou ja dan de volgende maand weer haha maar ik zie het allemaal zonnig in

xxx linda

meiden ik ga stoppen, morgen lees ik alles weer bij

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Zo, heb alles gewassen..................bij mij is het hollen of stilstaan he? Heb al met al 5 wasjes gedraaid, en alles hangt hier nu te drogen.........valt wel mee want alles past over de stoelen, het droogrek en de box. Heb de grotere kleertjes nog niet gewassen, dat past ze toch nog niet! Verder wel alle dekentjes, hoezen, hydrofiel luiers, kleertjes en doeken.........morgen is het als het goed is allemaal droog en kan ik gaan vouwen, strijken, bedjes weer opmaken en opruimen...........ach, het houdt je van de straat!

Linnie: was joey zo dwars? Kwam vast door het weer, daar word je ook een beetje baldadig van............de hele dag miezer/regen.........gadver!

Jacq: hahahaha, lekker de hele weekend op bed doorbrengen, wat lekker! En dat het dan maar raak mag zijn!

Bieb: is het lekker op de bank meid?

Sterretje: heb je de hele dag geslapen, was het wel weer voor trouwens. Dan maar hopen dat je alle boodschappen in huis had enzo.......

Nou, het is hier lekker rustig! Ik ga over een uurtje eens een slaappil in nemen en dan gaan we zien waar het schip strandt..........tot morgen!

@rimke: mag je de hydrofielluiers niet strijken? Zei ze ook waarom? Ik heb ze steeds gestreken, want er staat wel een strijksymbool met 3 rondjes op.
Dus maat 50 is gewassen en maat 56 ga je later in de zwangerschap doen? Ik zou je adviseren om ze beide te doen. Ik had voor de kleine alleen maat 50 rompers en moest later 2 broekjes in die maat halen, maar voor de rest paste ze in maat 56 namelijk.
En ik zag dat je veel gedaan had. Ik dacht ook dat het meeviel, ik ben benieuwd.
Het houdt je van de straat; hahaha, alsof we jou van de straat moeten plukken, hahaha.
Trouwens die brownies waren heerlijk zo lust ik er nog wel een paar.
De boodschappen had ik van de week gedaan, maar ik heb wel weer een lijst, maar ga nu denk ik ook doordeweek op een avond als manlief thuis is, want op zaterdag wil ik liever leuke dingen samen doen, dan boodschappen, bleh.
@kleintje: ik weet het niet meid, maar volgende keer echt niet meer zo'n medicijnen als je zwanger wilt worden.
@linda: jij wilt ook? Nou, ik zou zeggen prik een datum en we gaan beiden in de pyjama zitten, hahaha.
@jacqy: je mag weer sexen? Heb je een excuus nodig om te sexen dan? just kidding. Amuseer je, al zal dat vast geen probleem zijn.

Nou, hier verder mijn geheugen zitten trainen op de nintendo ds. Dat was ook hard nodig, hahaha. Ik ga eens verder.

hallo meiden,

sorry dat ik niet zoveel geweest ben kan ook niks meer bijlezen want ga morgen voor bijna 3wk naar italie en heb het nog heeeeel druk....
ben wel weer ongie geworden al op dag 26 pfffff.

iedereen een plezierige tijd....... en ik spreek jullie snel,

liefs anoeska

Anouska, fijne vakantie! En balen joh dat je weer ongie bent geworden!

Lin, fijn dat je zo positief bent, maar inderdaad, stel dat het niet meteen raak is, ben je dan niet heel erg teleurgesteld?

Sterretje, had inderdaad een excuus was ongie dus dan geen sex! hahah nu weer lekker wel!

Meiden truste!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan