KLUSBABES 28 !!!!!!

hallo..

Ik had woensdag een nieuwe test gedaan en deze was negatief..vandaar dius dat ik denk dat het een miskram is geworden..Het is een vervelend idee om te weten dat als ik niet ziek was geworden ik misschien wel zwanger was geweest..maar ja daar zal ik nooi achetrkomen!!

Anouska je zal het denk ik niet meer lezen.. maar een fijne vaknatie en balen dat je ongi bent geworden!!! wie weet lukt het nu je lekker in italie bent en lekker rust hebt met mooi weer..tenminste daar vestig ik mijn hoop dit keer op dat het ind de vakantie an echt raak is!! nou we zullen zien meid!!

nou ga stoppen want we moeten weg!

kus kleintje

goedemorgen meiden

rimke; heeft de slaappil gewerkt voor afgelopen nacht?? en vandaag een drukke dag met vouwen en strijken en het bedje weer opmaken, ach dat vond ik altijd zo leuk om in die kinderkamer bezig te zijn, veel plezier meid

jacqy: ik denk dat als ik niet zwanger zou raken meteen dan ben ik wel teleurgesteld maar ik ben zo positief de laatste tijd en dan heb ik zoiets dan de volgende ronde, want zwanger dat zal ik worden, en dat zegt mijn hele gevoel alleen ja wanneer dat is de vraag haha, maar ik ben nu al zolang bezig dat ik me de laatste 2 maanden gewoon heel positief heb opgesteld enhet heeft een zwangerschap opgeleverd alleeen niet van lange duur

sterretje: is goed we gaan een afspraak maken zodat we alletwee in pyjama kunnen blijven zitten hahaha, en vandaag wil je geen boodschapppen gaan doen maar leuke dingen, je hebt gelijk hoor meid, hopelijk zit het weertje dan ook een beetje mee,

anoeska: jeetje meid balen dat je ongi bent geworden , maar evengoed een hele fijne vakantie meid, en hopelijk is het niet al te warm in italie

kleintje: ik wil je niet ontmoedigen, maar ik dacht dat als je een miskraam hebt dat je dan ook heftig bloed, ik weet het niet maar ik dacht dat,

ik ga me kleren aantrekken en daarna gaan we even naar een meubelzaak hier in volendam want ik moet een nieuw kussen hebben voor op me bed, me hele lijf doet nu net zo pijn als het maar kan,
ik ben er vanmdidag nog wel eventjes

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Ff korte krabbel....moet aan het werk he ! Vanaaf met de meiden stappen in rotterdam dus dan ben ik er ook niet. Als het goed is hebbenwe morgen heel de dag nkis en kan ik jullie weer eens lekker komen vervelen haha
Linnie, nieuw kussen kopen, vind ik altijd een ramp pfff. Goed zo hoor die positeieve instelling. Rimke, beetje geholpen je pil ? Hoop het echt lieverd. Anoes, hele fijne vakantie meisje, geniet ervan. Bambi, zet het maar ff plat neer, hoe is het van onderen ? Of heb ik daar nu overheen gelezen ? Jacq, was het lekker hahaha. Kleintje, ja ben het met de rest eens, een streep is een streep, die krijg je niet zomaar. kijk idd uit met medicijnen he.........Sterretje, hoe is het met je meisje en april met je ventje ? Hier is de klusperiode weer voorbij en wordt het dus weer wachten, jippie haha. Miedne fijne dag en tot morgen.....sterretje, als ik op het podium sta zal ik ff aan je denken hoor meis

Liefs happy

@happy: oh, lekker op stap. Ik zal ook aan jou denken, meid.
@jacqy: oeps, ja daar heb ik niet bij stilgestaan. Ik heb er sinds de geboorte ook geen last meer van gehad en dan vergeet je zoiets.
@kleintje: zei je nou dat je ook op vakantie ging?
@anouska: 3 weken italie heerlijk. waar ga je heen in italie?
@linda: heb je genoeg zegels voor het kussen?  Komende week dinsdag wordt weer een pyjamadag, doe je mee? Woensdag is mooi weer voorspelt en meestal blaak ik dan van de energie, alhoewel 30 graden is weer teveel van het goede.

Wij gaan vandaag richting het strand. Ondanks dat het niet zo'n heel mooi weer is.

Goedemorgen meiden!

Happy, werkse vandaag! En vanavond veel plezier met de meiden!

Rimke, lekker geslapen??

Sterretje, haha tja, dan vergeet je inderdaad dat soort dingen! Veel plezier op het strand!

Lin, wel fijn dat je zo positief bent! Knap van je hoor!

Kleinte, hm.. raar zeg. Aan de ene kant zeg ik dat je een miskraam hebt gehad. Aan de andere kant, je hebt niet veel bloed verloren!

Ik ga er vandoor, baardagamen kopen!
Heb vanmorgen mijn badkamer een grote beurd gegeven, en alle afvoeren ontstopt. Ook weer gedaan!
De was draaid, dus hier word wel gewerkt! haha

Liefs Jacqy

Goedemiddag!

Nou, met de slaappil heb ik de slaap een 1,5 uur kunnen rekken en verder kunnen soezelen ipv wakker liggen..........ach, een kinderhand is gauw gevuld!
Daarna een ontbijtje op bed gemaakt voor m'n mannetje en mezelf, en ik heb net gedouched en fons is nu..............het betere zondag gevoel op zaterdag dus!

Anouska! Verdorie meid! Klote zooi. Wanneer gaan jullie precies weg? Alvast een goede vakantie/reis gewenst! En hopelijk komen jullie met zijn 3tjes terug..........

Kleintje: klote.......meestal is een miskraam wel met vers bloed maar goed, een positieve test kan niet vals zijn.............ben je er van bewust dat je vruchtbaarder KAN zijn nu he, dus laat die pilletjes maar even als het kan.........

Sterretje: ik zag net idd dat het heel warm wordt van de week................dus we doen op dinsdag de pyama dag? Ik doe mee hoor, moet alleen tussendoor even naar de vk.....veel plezier op het strand vandaag! Waait wel hard las ik net..........maar goed, ik woonde altijd dicht bij het strand   en vond het met weer en wind lekker! Dus veel plezier!!!

Linnie: positief als altijd, petje af hoor! Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend of gewoon lekker aanrommelen?

Jacq: veel plezier met jullie nieuwe "kikker"...............hahahaha! Nee, zonder gekheid, veel plezier met ophalen en thuiskomen met jullie nieuwe gezinslid!

Bieb! Moet je vandaag werken, of was je nou vrij??

Bambi: hoe was het consult van de vk?

Nou, ik ga opvouwen enzo..........af en toe een krampje dus moet wel rustig aan doen, maar dat doe ik ook!! anders heb ik hier boze dames op de stoep staan denk ik................

hey meidne

ik wil in mijn geval even zeggen yes yes ik ben ongesteld dus kan ik woensdag weer aan de clomid of dinsdag ligt eraan of het vandaag goed doorzet en anders wordt het woensdag

rimke; toch nog wat kunnen slapen door de slaappil nou gelukkig maar meid, en daarna lekker ontbijt op bed gegeten heerlijk haha, en inderdaad voor de rest rustig aan doen want anders dan kom ik effe langs

jacqy: succes met het nieuwe beessie kopen en je hebt al een actief ochtendje achter de rug zo te lezen haha

happy; heel veel plezier vanavond in rotterdam en gedraag je he hahaahha

sterretje: een dinsdag pyjamadag houden dat wordt niks , me pa is een woensdag jarig dus ik moet de boodschappen doen en alvast beginnen met de spaarzegeltjes omdat me pa een woensdag niet kan haha, en gelukkig wordt het weer mooi weertje he

bambi; hoe is het gisteren met de hechtingen afgelopen?

zometeen even bij mijn nicht op viste die heeft eeen nieuw huis gekocht en dat is nu allemaal klaar, vanavond lekker niks doen, en morgenmiddag naar een andere nicht want haar zoontje viert zijn verjaardag
vanmorgen dus een nieuw kussen gekocht hopelijk slaapt ie lekker haha en boodschappen gedaan, en me neef kwam net om 12 uur langs en die is ook maar blijven eten, we hebben een rijsttafel bij de chinees gehaald

ik ga de roze wolk effe aanpassen en ik ga me op 34 dagen zetten zoals altijd met de clomid dus ik zie het wel

ik ben er ook weer vandoor, ik ben er vanavodn nog wel eventjes

xxx linda

quote: mamoetje 1006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2008 11:45:08'));

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :

Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Juli:
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)    ,  
        Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)linda ronde erg veel, 2de kindje  r
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24) Jacqy, 1e bezoek gyn
25)
26)
27)
28)
29)
30) 2e echo Renée
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Jacqy 14e ronde,
8)
9 )Phoebe ronde 15 1ste kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)  12 sept. 09.00 1ste afspraak gyn
17)
18)
19)
20)
21)
22) linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan