KLUSBABES 28 !!!!!!

Dank je jacq! Doe erg mijn best...............whahahaha!
Hoe is het met je twee nieuwe spruiten? Al lekker aan de krekel soep??

Rimke, wat een schattig kamertje heb je! Ik wil ook een foto zien van de opgepimpte wieg hoor!

De twee nieuwe baardjes hebben net lekker sprinkhaantjes op.En andijvie! haha

Ze zijn erg schattig!
Heb daar waar we ze hebben gekocht, ook een hele grote vastgehouden! We hebben zelf ook een grote, maar die is niet helemaal handtam. Dus pakken we ook niet op. De nieuwe maken we wel helemaal handtam. Echt lief! haha

Voor de liefhebber, als je op mijn hyves kijkt, en dan naar die van Tom gaat, daar staan een hoop foto's van de beesten!

Liefs Jacqy

Kleintje; als ik het zo lees zou het ook een mk geweest kunnen zijn. Maar je hebt toch niet echt veel bloedverlies gehad? Nu weet je eigenlijk nog niet echt wat er gebeurd is, misschien was de 1e test ook niet echt goed.

Linda; goed zo meis, positief blijven!!! Ik duim voor je dat je snel weer zwanger raakt, en dat je over 9 maandjes een kindje in je armen kan houden
Ik lees net dat je ongi bent geworden, joehoe (voor de 1 goed nieuws, en voor de ander niet…hoe raar kan t lopen). Op naar de chlomid

Rimke; lekker aan de was. Leuk hoor die fotos, leuk die rode kleur, en zag ik daar een dikke buik tussendoor hihi

Anous; balen van je ongi, maar evengoed een fijne vakantie!! Lekker 3 weekjes naar Italie

Happy; je bent dus weer uitgeklust…spannende 2 weken voor je volgende NOD

Rimke; toch nog even lekker geslapen,

Jacqy; baardjes? En die eten krekels? Hmm maar s kijken op Hyves wat voor beestjes dat nou zijn haha

Bambi; hoest van onderen?

Ik zal Anouska ook even op de roze wolk aanpassen

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Juli:
14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)    ,  
        Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)linda ronde erg veel, 2de kindje
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23) Bieb, 10e ronde, 1e kindje
24) Jacqy, 1e bezoek gyn
25)
26)
27)
28)
29)
30) 2e echo Renée
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Jacqy 14e ronde,
8)
9 )Phoebe ronde 15 1ste kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)  12 sept. 09.00 1ste afspraak gyn
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22) linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

He Bieb!
Hoe is het met je? ben je al zenuwachtig voor je trouwen?? haha

en met je nod en je klachten?? spannend wel weer he!

Liefs Jacqy

Ik weet niet precies de datums van Anouska, maar dat moet ze zelf maar een keertje aanpassen

Nou, de dansles gister was wel leuk. Sjonge,wat krijg je t daar warm van haha. Bij mij ging t wel redelijk goed, bij vriendje   ging t iets stijver. We hebben de basispassen van Quickstep en tcha tcha tcha gehad (shit, hoe schrijf je dat ook alweer).

Daarna lekker ijsje gegeten, even gebuurd bij zijn moeder en daarna lekker tv gekeken. En vanmorgen hebben we een reisje geboekt, we gaan heerlijk een weekje naar Kos!! We zitten heel rustig, ong 3 km verderop zit een stadje, en t hotel heeft een eigen strandje. Heerlijk! We vertrekken 13-8 t.m . Dan ben ik wel een paar dagen ongi in vakantie (of niet natuurlijk), maar je kan niet alles hebben haha. Ze heeft ook genoteerd dat we pas getrouwd zijn, dus ben benieuwd of ze dan wat extra's doen. ZO, dat is ook weer geregeld

vanavond naar klein feestje van schoonzus, ze is geslaagd voor studie weet ik veel wat. geen zin maar oke.

ga nu nog even een poppetje voor op bruidstaart bestellen. toedeloe!

Ja. over een paar dagen mag ik weer. Ik zie t wel, de ene keer hoop ik zwanger te zijn, en de andere keer flitst door mijn hoofd deze maand niet, ivm trouwen en vrijg feestje en vakantie. Mijn tieten doen wel weer verschrikkelijk zeer (terwijl ik gister schreef dat t wel meeviel), dus zal wel ongi worden.

O, en voor trouwen ben ik nog niet zenuwachtig haha. Iedereen zeurt dat ze nog geen kleding hebben om aan te doen, nou voor t eerst in mijn leven ben ik daar al klaar mee haha. Heb de mooiste jurk van mijn leven aan!

Terug
Bovenaan