KLUSBABES 28 !!!!!!

@bieb: gaan jullie met de klm? als zij weten dat je op huwelijksreis gaat krijg je een fles champagne van hun in het vliegtuig. En het zou best kunnen dat t hotel jullie verrast.
Spannend, maar leuk spannend allemaal. Ik wil ook weer.

Nou, we zijn vandaag gaan kijken naar de afvaart van de Queen Elisabeth 2 en de Queen victoria in Zeebrugge. De eerste had gisteren in R'dam gestaan. Het is de laatste vaart voordat ze als hotelschip in Dubai zal staan. Ik ben dus niet verder dan de haven gekomen, maar goed binnenkort wil ik nog richting strand. (poging 2, )
Morgen gelukkig even niks, want dit was achteraf toch een vermoeiende reis.

goeiemorgen meiden

rimke; en heb je nog geslapen, en fons gaat vandaag weer weg, maar gelukkig is ie dinsdagochtend weer terug

sterretje: er komt wel een andere pyjamadag hahaha, en het zal wel een mooi gezicht zijn geweest met die grote boten in de haven,
en van de week wordt het weer mooi weertje dus dat is dan beter weertje voor het strand hahah

happy: hebben jullie je gedragen gisteravond? hahah

ik lag om kwart voor 10 in me bed gisteravond ik was kapot, en me ongi heeft nog steeds niet doorgezet dat vind ik wel erg balen, hopelijk stort het er vandaag uit haha

meiden fijne dag ik ben er vanmiddag nog wel evnetjes

xxx linda

he meiden!

Sterretje: indrukwekkend gezicht he, die grote boten! Het strand gaan jullie dit jaar echt nog wel een keertje redden! Doe lekker rustig aan vandaag, is het echt weer voor!

Linnie: zet nog niet erg door dus, das balen, als je er elke keer een beetje tegen aan hangt.........misschien zit er ook niet zo veel? Omdat je goed bent "schoon" geworden na de vorige keer en natuurlijk geen eisprong gehad hebt? Was er ook geen baarmoederslijmvlies nodig deze maand en is dit het gewoon..............wie weet?

Joepie: bedankt voor je complimentjes! Wat lief van je. Heb inmiddels ook antwoord gegeven op je nieuw geopende topic, als je verder nog vragen hebt hoor ik het wel!
Want er mag best ingebroken worden op dit topic hoor, if you know what I mean...........

Nou, weer als vanouds geslapen, tot drie uur en verder af en toe eens een half uurtje. Gelukkig wel een rustige buik!
fons is vanmorgen weer vertrokken dus kan even lekker ongegeneerd niets doen de komende twee dagen................
tot later!

Ola lieverds,

Zo daar was ik weer, was erg leuk maar niet zoals vroeger Er loopt gewoon heel veel jong grut en wij waren gwoon heeeeel oud haha. Naar de get back gegaan en dat is allemaal muziek van de jaren 80, dat was wel leuk en het publiek daar was ook wat ouder.......zou er geen zin meer in hebben hoor elke week. Voor nu was het leuk maar, heb het wel weer gezien. Zat ook heel de avond aan de cola light, tja je weet nooit he haha. Natuurlijk vroegen de meiden wel waarom ik   niet dronk. Heb maar gezegd dat ik helder wil blijven in zo n grote stad

Rimke, wat een schattig kamertje meisje. Helemaal super hoor !! Je kleine meisje boft. Fons weer weg, dus ff lekker nergens rekening mee houden haha. Slaappil was dus ook niet echt denderend he ...ach het is toch weer anderhalf uur !

Linnie, ole ole ole ole, linnie is ongie !!!! Haha raar om dat ook nog eens op te schrijven he. Nou wel beter, kan je weer verder he. Succes in ronde heel veel hahaha......moest lachen toen ik dat zag staan

Sterretje, mooi gezicht he die schepen. Ik was hem helemaal vergeten hier in rotterdam  Vond het toen met de eurodam ook helemaal geweldig !!!!

Bieb, lekker dansles gehad. Vond ik altijd super !!! Haha iedereen nog druk met kleding zoeken voor je dag ! Jij hebt het al gelukkig...........Geniet maar lekker van de voorpret he, bijna als een prinses gekleed !!

Jacq, hoe is het met de beestjes ? Zal wel heel naief zijn maar tjonge nooit geweten dat ze krekels aten  hihi krijg er de kriebels van

Buuf, waar zit je meisje, weer zo druk ?

Ga ff opruimen hier......
Liefs happy

hey meiden

wat een rust hier zeg

rimke; fons is weer vertrokken, haha lekker 2 dagen niks doen je hebt helemaal gelijk
en wat mijn ongi betreft het moet goed rood bloed zijn en in me maandverband voordat ik aan de clomid mag en als het zo blijft dan mag dat dus niet, sorry voor het onsmakelijke verhaaltje hahaah

happy: wel gezellig geweest maar niet net als vroeger en niet aan de drank hahah goede   smoes ik moet helder blijven in de grote stad hahaha,

zometeen naar de verjaardag van mijn nicht haar zoontje en dan weer lekker niks doen
ik ga zo nog effe me boek lezen

ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

He happy meisje!
Balen dat het wat tegenviel gisteren........en alleen maar aan de cola-light...........omdat je bang bent in de grote stad..........whahahahaha!! hilarisch...............even een truttige mededeling.........cola-light is echt niet al te gezond he? Ook niet als je zwanger wil worden, maar aan de andere kant, dan mag je niets meer............
Google maar eens.........ik was ooit ook een verslaafde maar ben toch over gegaan op de gewone cola (wel heel gezond natuurlijk, NOT!!!) en limo...........

Linnie: we wachten dus op veel helder rood bloed................oke.........nou dan duim ik voor je dat dat snel komt.........
Veel plezier bij je schoonzus en nichtje vandaag, lekker weekendje hebben jullie zo.......

Waar is verder iedereen, ik zit startklaar, met koek, fris en laptop op schoot...........hahahaha!

Linda; is je ongi al doorgezet? Kan je niet gelijk op de dag beginnen dat het ook echt begint zeg maar, of moet je echt wachten op een echte bloeding? O, lees net je antwoord al hihi

Sterretje; drukke dag gehad met de bootjes? Zal denk ook nog wel vermoeiend zijn, had je de kleine bij je?
En nee, wij vliegen niet met de KLM, we vliegen via Dusseldorf, dus een Duitse maatschappij. Maar dat meisje van t reisbureau had er wel bij gezet dat we pas getrouwd zijn dan, dus ben benieuwd. Zou wel leuk zijn. We vertrekken de 13e en de 14e is mijn vriend jarig, ook gezellig hihi
En nee, we bestellen een gek poppetje, ik denk 1 waarbij ik hem met de vishengel gevangen heb haha

Jacqy; gelukkig ben ik in ieder geval niet ongi tijdens trouwen. Ja, met de pil was dat wat makkelijker, kon je dat tenminste regelen. Met vakantie ben ik wel de laatste 2 dagen ongi, maar meestal zijn die 1e dagen niet zo veel, alleen de 1na laatste dag, dus dat scheelt. Of ik ben gewoon dan zwanger haha, heb mijn vruchtbare dagen paar dagen voor bruiloft.

Rimke; weer even een paar dagen alleen, wel lekker toch af en toe. En dat slapen schiet nog niet echt op he?

Happy; haha, helder blijven in zo een grote stad, echt een smoes van de eeuw haha. Er werd ook gister tegen mij gezegd dat ik wel wijn kon krijgen, maar deed net of ik niks hoorde, dronk maar cola light. Alhoewel dat ook niet echt goed is, maar oke, beter dan drank. Drink toch niet echt veel cola

Half 4 alweer. Vanmorgen niet gerend, geen zin en begon te regenen. Eerst maar beetje opgeruimd, toen naar Intratuin. Net maar even de was opgeruimd en kamers boven gezuigd, Ja, ik zou maar eens logees kunnen krijgen volgende week haha. Vriendje is nu aan t klussen tussen de regenbuien door.

Vanmorgen de schrik van ons leven. We waren voor beetje in tuin aan t rommelen, zegt mijn vriend tegen me, kom eens,. Maar ik dacht, hij wil wat laten zien, maar was nog even bezig, dus kwam niet. Kwam ie even later boos naar me toe, leuk dat je kwam ,de kat was weggelopen! Was Xena buiten de tuin gekomen! Hij zag r toevallig al een stuk verder de straat in lopen! Snel erheen. Hoe ze buiten de tuin kwam geen idee. Misschien toen ik poort opendeed, of toch geklommen. Maar we hebben schrikdraad, dus geen idee?? Was wel geschrokken, maar gelukkig zag hij t op tijd!!

Vanavond gaan we zelfgemaakte patatjes eten, hmm

Nog iemand hier?

hey meiden

rimke; nou kom maar op met die koek en chips hahaah ik lust wel

bieb; jeetje zeg xena weggelopen gelukkig had je vriend haar wel gevangen, en een leuk poppetje voor op de taart haha met een hengel gevangen,

nou meiden als ik een dinsdag nog zo ongi ben met af en toe een veegje dan ga ik de gyn weer bellen want dat ben ik bang dat de provera niet is aangeslagen want nu kan ik ook nog niet met de clomid beginnen, ik heb wel al 2 dagen koppijn en een humeur van niet zo erg gezellig hahaha, ach ik wacht wel weer af

xxx linda

Terug
Bovenaan