Linda; is je ongi al doorgezet? Kan je niet gelijk op de dag beginnen dat het ook echt begint zeg maar, of moet je echt wachten op een echte bloeding? O, lees net je antwoord al hihi
Sterretje; drukke dag gehad met de bootjes? Zal denk ook nog wel vermoeiend zijn, had je de kleine bij je?
En nee, wij vliegen niet met de KLM, we vliegen via Dusseldorf, dus een Duitse maatschappij. Maar dat meisje van t reisbureau had er wel bij gezet dat we pas getrouwd zijn dan, dus ben benieuwd. Zou wel leuk zijn. We vertrekken de 13e en de 14e is mijn vriend jarig, ook gezellig hihi
En nee, we bestellen een gek poppetje, ik denk 1 waarbij ik hem met de vishengel gevangen heb haha
Jacqy; gelukkig ben ik in ieder geval niet ongi tijdens trouwen. Ja, met de pil was dat wat makkelijker, kon je dat tenminste regelen. Met vakantie ben ik wel de laatste 2 dagen ongi, maar meestal zijn die 1e dagen niet zo veel, alleen de 1na laatste dag, dus dat scheelt. Of ik ben gewoon dan zwanger haha, heb mijn vruchtbare dagen paar dagen voor bruiloft.
Rimke; weer even een paar dagen alleen, wel lekker toch af en toe. En dat slapen schiet nog niet echt op he?
Happy; haha, helder blijven in zo een grote stad, echt een smoes van de eeuw haha. Er werd ook gister tegen mij gezegd dat ik wel wijn kon krijgen, maar deed net of ik niks hoorde, dronk maar cola light. Alhoewel dat ook niet echt goed is, maar oke, beter dan drank. Drink toch niet echt veel cola
Half 4 alweer. Vanmorgen niet gerend, geen zin en begon te regenen. Eerst maar beetje opgeruimd, toen naar Intratuin. Net maar even de was opgeruimd en kamers boven gezuigd, Ja, ik zou maar eens logees kunnen krijgen volgende week haha. Vriendje is nu aan t klussen tussen de regenbuien door.
Vanmorgen de schrik van ons leven. We waren voor beetje in tuin aan t rommelen, zegt mijn vriend tegen me, kom eens,. Maar ik dacht, hij wil wat laten zien, maar was nog even bezig, dus kwam niet. Kwam ie even later boos naar me toe, leuk dat je kwam ,de kat was weggelopen! Was Xena buiten de tuin gekomen! Hij zag r toevallig al een stuk verder de straat in lopen! Snel erheen. Hoe ze buiten de tuin kwam geen idee. Misschien toen ik poort opendeed, of toch geklommen. Maar we hebben schrikdraad, dus geen idee?? Was wel geschrokken, maar gelukkig zag hij t op tijd!!
Vanavond gaan we zelfgemaakte patatjes eten, hmm
Nog iemand hier?