KLUSBABES 28 !!!!!!

hahaha , ja, inderdaad! de mooiste jurk van je leven!

Lekker hoor een weekje kos! even lekker niets doen!
Beetje dubbel he je nod deze keer. Aan de ene kant wil je natuurlijk zwanger zijn. Maar het is ook lekker als je op je vrijgezelle feestje, en je trouwen gewoon mag drinken!

Weet je waar ik steeds aan denk... stel nou dat ik ongie ben als ik trouw!!! dat wil ik niet!

hey meiden

rimke; ik wordt helemaal blij als ik die foto's zie, wat een mooi kamertje en wat een mooie buik zeg, helemaal top

jacqy: weer twee beessies gekocht, ik kan die namen maar niet onthouden haha,, en ja dat lijkt me ook wel heel vervelend als je op je trouwdag ongi bent,

bieb; vanavond evengoed veel plezier bij de schoonzus ook al heb je niet veel zin hahaha, dan wordt het meestal wel gezellig
en een lekker reisje naar Koss geboekt na het trouwen, misshcien dat jullie daar nog wel een verrassing krijgen omdat jullie newly weds zijn hahah zou wel leuk zijn

zo het was gezellig op visite bij mijn nicht, en wat een mooi huis is het geworden zeg, daarna nog effe bij mijn schoonouders geweest en nu weer lekker in huis, joey ligt alweer op bed die was kapot, die heeft vanmiddag ook niet geslapen dus het kan wel weer, Ik ga ook niet laat naar bed toe vananvond ik ben ook kapot, mijn ongi is nog niet goed doorgezet maar dat zal morgen wel komen dus als het nou morgen goed doorzet is dat dag 1 en dan kan ik een dinsdag weer aan de clomid joehoe ik heb er zin in hahahah

xxx linda

He lin,

Fijn dat het gezellig was! En nu weer lekker thuis! Heerlijk is dat altijd he!
En joey lekker slapen! En mamma strakjes ook! haha
Zin in de clomid, is echt de eerste keer dat ik je dit hoor zeggen! haha

Ik ga ff filmpje kijken op de bank...

Fijne avond!

Liefs Jacqy

jacqy: haha zal ook wel de eerste en de laatste keer zijn dat ik zeg dat ik zin heb in de clomid hahaha
welke film ga je kijken?

xxx linda

ik ga ook stoppen, ik ga in de bank liggen met een boek kijken hoe lang ik wakker blijf haha

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

ha meiden!

jacq: zijn de beestjes al wat gewend? Ga zeker even een kijkje nemen bij de foto's op de hyves van tom! Even griezelen...........doe ik dus morgen, want anders slaap ik niet.

Bieb: lekker aan het dansen geweest dus! Knap hoor, heb ook nooit cursus gedaan........

Linnie, het was dus gezellig? en Joey zo moe dat hij al vroeg op bed lag......lekker toch?
En de ongi heeft dus nog niet doorgezet? Nou, hoop dat dat snel gaat gebeuren, op naar de clomid!

Meiden, ik ben kapot, ga nog wel even wakker proberen te blijven.........tot morgen.
Fons vertrekt morgen weer, maar is dinsdag ochtend al weer terug.............

Hallo meiden,

sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar ik had een vraagje aan Rimke...
Ik zag je foto's van de babykamer enz. en ik ben helemaal verliefd geworden op dat liedje wat je op de muur had staan...Heb je dat zelf gedaan, zijn daar sjablonen of stickers van? Ik ben nog niet eens zwanger, maar mag graag fantaseren en toen ik die foto zag!!Werd er helemaal blij van...wat ontzettend mooi...
Zou je mij willen vertellen hoe je dat gedaan hebt, of waar je dat vandaan hebt?

Alvast bedankt.

Lieve groetjes Joepie

@rimke: watc een mooie foto's meid. jullie hebben je best gedaan. gelukkig is je kinderhand gevuld. En nu hopen dat je er lang iets aan hebt. en lekker ontbijt op bed, fons boft maar met je.
@linda: jammer dat je dinsdag niet kan, maar het maakt niet uit, er komen nog meer pyjama-dagen. Rimke jij bent er wel bij, goed zo.
Zo te horen heb je een neven en nichten-weekend. lekker druk, maar gezellig hoop ik.
@jacqy: baardagamen is het toch? Wat een moeilijke naam. Jullie hebben er 2 gehaald en nog 1 huis als ik het goed begrijp? En wat je ongi betreft, bij mijn bruiloft heb ik ook 1 maand de pil weer geslikt, want ik zou net op een ongi-dag trouwen en vond dat ook niks.
@bieb: lekker gedanst. Ach je mannetje komt er vast snel in. En poppetjes besteld voor op de taart. Traditionele poppetjes?
@happy: ik denk aan je  En wat heb ik een zin in een heerlijke Baileys.
@bambi: hoe is het verder afgelopen meid?
@april: en hoe is het bij jullie?

Terug
Bovenaan