Ach lin, dat is natuurlijk ook zo, dat zou wel klote zijn........als je weer een maand moet opgeven.......niet bij na gedacht, sorry........
Dus zo lekker aan de opwarm chinees, dat hadden wij gisteren ook.........
En vandaag weer een broodje ei, heb maar sinaasappels uitgeperst voor de kleine meid........en dan zo nog een banaantje..........heb we chinees met enorm veel groenten gegeten hoor, was vegetarisch met heeeeeel veel groenten.........wel erg lekker!
Sterretje: ik zou me denk ik ook opgelaten voelen hoor, op een terras en die uk gaat huilen...........maar aan de andere kant.......je kan toch ook niet eeuwig de terrassen gaan ontwijken.......whaahahaha! En woensdag die schat haar eerste prikjes..........ach gos.........goede tip van lin trouwens, die zal ik onthouden!
En jij ging dus vroeger ook in Rotjeknor stappen, moet ik dit weer als een hint zien van waar je woont...........??? Hahahaha!!!
Happy: lekker gepoetst! fijn gevoel he, dat alles weer aan kant is! En toen een dutje gedaan.........meis, je wordt echt ouder........whahahaha!! Eetze lieverd, het klinkt zalig!!!!
Bieb, whihihihihi, had niet goed gelezen wat voor een poppetje je op je taart ging zetten, dat is wel een heel geestig idee!! Whahahaha!!!
Hoe waren de frieten......
Nou, mijn broodjes ei zitten er weer in, ga nog even afwassen en even thee zetten voor mezelf...........jack heeft weer een schreeuw uurtje, dus die probeer ik zo goed en kwaad als het kan te negeren......hij wil eten maar krijgt nog niet, het loeder heeft de hele dag op de bank gelegen! Krijg je toch geen honger van?? Raar beest........