KLUSBABES 28 !!!!!!

bieb; niet gerend vanmorgen, het was ook wel slecht vanmorgen hoor met die regen niet nromaal meer, en alles is weer blinkend schoon bij je dat is altijd weer lekker

xxx

Ha meisjes!

Bieb: oe, xena ontsnapt! Hoe doet ze dat nou?? En niet hardgelopen, je hebt groot gelijk! Geniet van je eigengemaakte patatekes vanavond, mjammie!!!

Linnie, nog geen echte ongi.........ik denk, lekker eigenwijs, dat er niet zoveel zit om te komen.........wat ik gisteren al zei......er is niet zoveel opgebouwd aan baarmoederslijmvlies, dus hoef er ook zoveel niet uit?
Kom maar lekker koekies en chippies eten hoor, gezellig!

Ik ben hier lekker aan het aanrommelen, de plee is weer schoon, de was is bijna weggewerkt.......mijn ziekenhuistas staat klaar, heb een telefoon lijstje gemaakt..........ach, het houdt je van de straat.
Ga zo even broodje ei maken, was vergeten voor vandaag boodschappen te doen.......

rimke; er is misschien ook niet veel wat er uitmoet   bij mij maar het ellendige voor mij houd dan weer in dat er dan nu weer een maand verloren is , maar goed wat niet is kan natuurlijk nog komen hahah positief blijven
dus je hebt weer een hoop gedaan, en je ziekenhuistas staat ook al klaar, geen overbodige luxe inderdaad om dat klaar te hebben staan haha
en jammie een broodje met ei vind ik ook lekker, ik heb nog kipkerrie van de chinees van gisteren ook lekker hahah

xxx linda

@linda en rimke: dat was iid indrukwekkend. je kon ook op een boot door de haven varen en de schepen van dichtbij bekijken. echter 1,5 uur vond ik wat lang met de kleine.
@linda: woensdag is idd mooi weer voor t strand, maar dan hebben we een afspraak bij t consultatiebureau voor de 1e prik
@happy: jong grut? tja die heb je overal en zoals je zegt, we worden ouder. Ik vind  t stappen altijd wel leuk, maar ik heb veel meer tijd nodig om op te laden, dan vroeger. Geloofden ze t van t drinken?  Hoe heet die disco ook alweer bij het zwembad in de buurt. ook aan de maasboulevard?

sterretje; ach krijgt de kleine haar eerste prikje , neem een washandje mee en maak die nat met koud water en als de prik eruit is die op het wondje leggen , deed ik tenminste wel bij joey, hopelijk krijgt ze niet zoveel last van het prikje

xxx

@bieb: wat grappig dat poppetje, hahaha. Grote kans dat je iets van de vliegmaatschappij krijgt of dat ze er aandacht aan besteden.
We hadden de kleine bij ons. zij merkt verder niet veel. ze slaapt in de auto. Ik voed en verschoon haar in de auto. Alleen durf ik niet zo goed op een terrasje te zitten, want laatst begon ze me daar   ook te huilen en dan voel ik me ongemakkelijk.
Zo te horen zijn jullie thuis flink aan t werken geweest. Trouwens heb je de kat niet laten chippen? Ik heb het onlangs gedaan, want ik werd er gek van als we weer een kat misten.

Ik ga eten. ik probeer vanavond nog te reageren.

Ola,

Zo opgeruimd hier en nog ff uurtje mn oogjes dichtgedaan !!

Linnie,   nog niet echt ongi dus.......ff afwachten dus nog ! Las trouwens van de week dat je schelvis at, heb het nog nooit op maar klinkt niet lekker he..........hoe maak je dat dan ?

Rimke, lekker koekjes haha. Alles staat dus klaar bij je, zo blijf je idd bezig. tja die cola light he,,,,,,weet dat het niet zo goed is maar heb over de hele avond met 3 glazen gedaan haha zeeuws meisje....was lekker goedkoop !!

Sterretje, ik weet ff niet welke jij bedoeld , er hebben er daar zoveel gezeten. Bedoel je misschien de danssalon ?

Bieb, jeetje xena weggelopen, gelukkig had je mannetje het door ! Wat leuk joh dat poppetje , haha een vishengel.....

Ga de keuken in, de kip in braadzak staat al in de oven en de verse frieten gaan er zo in !!! Jij had geloof ook verse patat he bieb.....heeeeeeeerlijk. Meisjes eet smakelijk

Liefs happy

Ach lin, dat is natuurlijk ook zo, dat zou wel klote zijn........als je weer een maand moet opgeven.......niet bij na gedacht, sorry........
Dus zo lekker aan de opwarm chinees, dat hadden wij gisteren ook.........
En vandaag weer een broodje ei, heb maar sinaasappels uitgeperst voor de kleine meid........en dan zo nog een banaantje..........heb we chinees met enorm veel groenten gegeten hoor, was vegetarisch met heeeeeel veel groenten.........wel erg lekker!

Sterretje: ik zou me denk ik ook opgelaten voelen hoor, op een terras en die uk gaat huilen...........maar aan de andere kant.......je kan toch ook niet eeuwig de terrassen gaan ontwijken.......whaahahaha! En woensdag die schat haar eerste prikjes..........ach gos.........goede tip van lin trouwens, die zal ik onthouden!
En jij ging dus vroeger ook in Rotjeknor stappen, moet ik dit weer als een hint zien van waar je woont...........??? Hahahaha!!!

Happy: lekker gepoetst! fijn gevoel he, dat alles weer aan kant is! En toen een dutje gedaan.........meis, je wordt echt ouder........whahahaha!! Eetze lieverd, het klinkt zalig!!!!

Bieb, whihihihihi, had niet goed gelezen wat voor een poppetje je op je taart ging zetten, dat is wel een heel geestig idee!! Whahahaha!!!
Hoe waren de frieten......

Nou, mijn broodjes ei zitten er weer in, ga nog even afwassen en even thee zetten voor mezelf...........jack heeft weer een schreeuw uurtje, dus die probeer ik zo goed en kwaad als het kan te negeren......hij wil eten maar krijgt nog niet, het loeder heeft de hele dag op de bank gelegen! Krijg je toch geen honger van?? Raar beest........

Terug
Bovenaan