KLUSBABES 28 !!!!!!

Ik schaam me diep.. sommige van jullie kennen mij misschien nog wel van het hele begin..
Ik was toen erg snel zwanger.. ik ben 1 april bevallen van een gezonde dochter zij heet Gwenn,
Sorry dat ik niks van me heb laten horen.

Kus Dees

Hahaha Dees,

Niets om je voor te schamen meis!
Fantastisch nieuws voor jullie, een lekker grietje erbij!
Hoop dat alles jullie goed gaat!?
Leuk om eens wat van je te horen!

Liefs Rimke
Inmiddels 34+1 weken zwanger...........

Meisjes, ik ga lekker op bed liggen met een zak chips en een boek................wat verschrikkelijk toch, dat gevreet van mij.................

Tot morgen!!!

Haha rimke, ik merk nu idd ook dat ik ouderw ordt hoor pffff. Lekker nar je mandje, chips mee, heerlijk. Ik hoop dat je een goede nacht hebt !!. Tot morgen...

Hey dees, moest wel ff goed nadenken hoor maar weet het weer. gefeliciteerd met je dochter joh. Alles goed verder. Tja wij kletsen wel door he haha. helaas ben ik nog steeds niet zwanger maar, heb er wel alle vertrouwen in !!! Heb een aantal maanden stilgestaan ivm hoge bloeddruk en prive erg veel omstandigheden maar, nu is alles weer ok en mn bloeddruk is goed dus, we gaan er weer voor.....Leuk van je te horen

Meiden tot morgen.....ik ga lekker een filmpje aanzetten
Knuf happy

hey meiden

dees; ik ben na jouw bij de klusbabes gekomen, maar van harte gefeliciteerd met jullie dochter, ga er lekker van genieten meid

rimke; op bed met weer chips hahahah maar je vitamines heb je ook binnen hahah, doe maar lekker rustig aan hoor, en je hoeft geen sorry te zeggen hoor over mijn ongi, het is nou eenmaal zo hahah

happy: hoe was de kip in de braadzak? heb ik nog nooit gegeten hahaha wel van gehoord, en die schelvis, ik haal schelvisfilet en dat leg ik op de aardappelen en dan het zootje laten koken en als de aardappelen gaar zijn dan kan de vis eruit en de aardappelen kan je dan afgieten, en daaarover heen een butter en eek haha dat is een apart soort jus dat is gemaakt van roomboter met azijn eroverheen en peper eroverheen en dan de boter op het gas laten smelten, jammie erg lekker hahah

xxx linda

hoi meiden,

had gisteren een stuk bijgelezen, maar toen ik wou reageren hield me internet het voor gezien.

ik weet nog dat rimke feest aan het vieren is want ze is met verlof, en je hebt de babywas gewassen. maar ik lees wel op een heel andere manier als ik. hahaha. mij is verteld wel de hydrofiel luiers te strijken dan drogen ze veel beter af en wasverzachter gebruiken bij de babywas ook niet. heb hier de neutral speciaal voor de babywas.
ach als er geen allergieen voorkomen denk ik niet dat gewoon wasmiddel kwaad kan hoor.

mamoetje heeft 12 sept de 1e afspraak bij de gyn. laten we hopen dat ie niet noodig is.

anoeska is met vakantie.

jacqy ging zon nieuw beesje halen.

kleintje had een vage streep gehad en dacht zelf aan een mk

linda moest ongie worden vandaag of morgen.

happy vloog weer voorbij.

sterretje had een lekkere luie dag

bieb ging naar de kapper

en de rest weet ik niet meer. sorry. ga nu even bijlezen van gisteren, zag alweer 2 blz.
tot zo

xx bambi

meiden ik ben er vandoor, me vriendin komt nu nog effe een koppie koffie halen, die woont welgeteld 8 huizen bij mij vandaan hahaah en ze verveelt zich,

ik lees morgen weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan