zo ben nu ong. weer bijgelezen.
tja linda heb je net gemist haha. veel pelzier met je visiste, jammer dat je ongie niet goed doorzet. ik hoop voor je dat het vanacht gaat gutsen hooor. en je schelvis recept klinkt jammie.
rimke geinstaleerd met chips in bed, meis wat zijn je foto;s leuk, het slaapliedje is heel leuk geworden.
bieb oei was xena er bijna vandoor. bij mij mogen ze over de schutting alleen doet van de 3 katten er 1 dat maar, maar ben niet huiverig of ie niet erug komt, dat doet ie wel., maar goed jij heb een raskat en dan is het toch anders.
sterretje bootjes wezen kijken hahaha. en ook vroeger( dat klinkt oud he) wezen stappen in rotterdam. vond ik altijd wel leuk. heb alleen niet veel plekjes gezien. kwam nooit verder dan de baja hahah.
jacqy brr heb net foto's gezien van die beesjes, maar ik vind dat maar eng. len zat net naast me en die zei gelijk cool hahahah
dees van harte nog met je dochter, is toch zeker geen grapje he hahaha 1 april, hoe krijg je het voor elkaar. ookal weer 3.5 maand geleden. zal al wel een flinke meid zijn. geniet er van hoor,
ehm dat was het toch ? ben de rest een beetje kwijt.
nou hier gaat alles goed hoor. moet zeggen dat het moederschap me wel goed valt. of zoals me mannetje zegt een geboren moedertje hahah. alleen me onderkantje he.... oh het doet nu ook weer zon pijn. tja ontstoken en veel meer als calendulan gelei 2x perdag en in een soda badje kan ik niet doen. Morgen komt de vk voor de laatste keer aan huis, maar die zal er vast niet naar kijken. hij zegt gaat vanzelf over. de kraam van het weekend heeft het wel gezien en daardoor weet de vk dat het ontstoken is. Ach het komt goed , ik zie dat het al iets beter eruit ziet als eerst. maar jee zeg moet er niet aan denken dat het eeuwen duurt. merk nu al dat ik geen eeuwen met sex wil wachten hahah. me hersenen zijn er al weer klaar voor hihihih. ach dan knuffelen we maar meer .
met ons meisje gaat het ook super. de afgelopen 2 nachten kwam ze rond 3 uur en daarna lekker weer slapen (maar goed je bent gou zon 3 kwartiet kwijt aan voeden en verschonen) en dan komt ze tussen 6 en half 7 weer. Overdag heeft ze ook net een ingeboude klok hahah om de 3 uur.
gisteren had ze na 16.00 een jengel uur . en vanmorgen na de fles van half 10 was ze ook niet tevree in haar bedje, dan wil ze gewoon bij ons zijn en dat mag dan ook hoor.
van de week had ze 1 spook nacht. verschrikkelijk. denk dat ze ook best last had van krampen, dat haar ontlasting op gang ging komen, want na de fles van 23 uur zijn we tot half 4..... jaa echt.... half 4 met haar in de weer geweest. . dan sliep ze in ... hup in bed en dan weer brullen... tussendoor weer een fless. ... weer krijsen ... zo hard had ze nog nooit gehuild en mama was zo moe.... die huilde lekker mee.... kruik warm gemaakt.... miss was het bedje te koud.. alles uit de kast gehaals.. uiteindelijk om half 4 dus tussen ons in in slaap gevallen. 5 uur weer wakker voor een voeding en daarna eindlijk in bed. konden papa en mama ook nog even tot half 9 slapen, want toen kwam de kraam nog. pfff gelukkig doet ze dit niet elke nacht hahahah.
nu gaat het dus wel goed en ik slaap smiddags nog bij. gisteren dan niet, maar toen sliep ik om half 9 al hahaha en kwart voor 12 werd ik wakker van me man, die stond met lois in de slaapkamer, zeg is het rtijd voor de fles? was hij al bezif geweest en wilde me eigelijk niet wakker maken, maar ze liet de helft van de fels staan, nou hup mama doet het wel. en jawel de rest van de fles ging er ook in.,... hahaha ben al een voleerd voeder.
ga zo nog ff ontspannen, was een druk dagje. vanmorgen weer een beetje gerommeld, gestreken, het bed weer op normale hoogte....hallelula....heb nu geen springplank meer nodig om erin te komen... vanmorgen voor het eerst eropuit met haar,, wel met de auto... naar len zijn ouders... zijn moeder zit in rolstoel,,dus kan niet naar ons komen en had Lois dus nog niet in levende lijve gezien. was erg leuk.. en vanmiddag ook nog viste gehad.... chineesje gegeten...smaakte hellaas nergens na.ben voorlopig afgekickt dus.
moet zeggen dat het niet storm loopt met de telefoontjes kwa visite. heb voor morgenmiddag en dinsdag middag iemand en verder nog niks. lekker hoor. kan ik deze week lekker genieten samen met me man, die heeft nog een week vakantie. gaan wel lekker wandelen van de week.
heb nog een foto die jullie moeten zien. die ga ik eens ff opzoeken.
xxx bambi