KLUSBABES 28 !!!!!!

@rimke: jee meid, je verlof is net 2 dagen om en je hebt je was weggewerkt en je telefoonlijst af en je ziekenhuistas staat al klaar. Je hebt over nog eens 2 dagen alles gedaan waar ik weken over gedaan heb  ( had ik me maar niet op de admin moeten concentreren.)
@linda: bedankt voor de washandtip, ik zal t onthouden.

zo ben nu ong. weer bijgelezen.

tja linda heb je net gemist haha. veel pelzier met je visiste, jammer dat je ongie niet goed doorzet. ik hoop voor je dat het vanacht gaat gutsen hooor. en je schelvis recept klinkt jammie.

rimke geinstaleerd met chips in bed, meis wat zijn   je foto;s leuk, het slaapliedje is heel leuk geworden.

bieb oei was xena er bijna vandoor. bij mij mogen ze over de schutting alleen doet van de 3 katten er 1 dat maar, maar ben niet huiverig of ie niet erug komt, dat doet ie wel., maar goed jij heb een raskat en dan is het toch anders.

sterretje bootjes wezen kijken hahaha. en ook vroeger( dat klinkt oud he)  wezen stappen in rotterdam. vond ik altijd wel leuk. heb alleen niet veel plekjes gezien. kwam nooit verder dan de baja hahah.

jacqy brr heb net foto's gezien van die beesjes, maar ik vind dat maar eng. len zat net naast me en die zei gelijk cool hahahah

dees van harte nog met je dochter, is toch zeker geen grapje he hahaha 1 april, hoe krijg je het voor elkaar. ookal weer 3.5 maand geleden. zal al wel een flinke meid zijn. geniet er van hoor,

ehm dat was het toch ? ben de rest een beetje kwijt.

nou hier gaat alles goed hoor. moet zeggen dat het moederschap me wel goed valt. of zoals me mannetje zegt een geboren moedertje hahah. alleen me onderkantje he.... oh het doet nu ook weer zon pijn. tja ontstoken en veel meer als calendulan gelei 2x perdag en in een soda badje kan ik niet doen. Morgen komt de vk voor de laatste keer aan huis, maar die zal er vast niet naar kijken. hij zegt gaat vanzelf over. de kraam van het weekend heeft het wel gezien en daardoor weet de vk dat het ontstoken is. Ach het komt goed , ik zie dat het al iets beter eruit ziet als eerst. maar jee zeg moet er niet aan denken dat het eeuwen duurt. merk nu al dat ik geen eeuwen met sex wil wachten hahah. me hersenen zijn er  al weer klaar voor  hihihih. ach dan knuffelen we maar meer .

met ons meisje gaat het ook super. de afgelopen 2 nachten kwam ze rond 3 uur en daarna lekker weer slapen (maar goed je bent gou zon 3 kwartiet kwijt aan voeden en verschonen) en dan komt ze tussen 6 en  half 7 weer. Overdag heeft ze ook net een ingeboude klok hahah om de 3 uur.  

gisteren had ze na 16.00 een  jengel uur  . en vanmorgen na de fles van half 10 was ze ook niet tevree in haar bedje, dan wil ze gewoon bij ons zijn en dat mag dan ook hoor.

van de week had ze 1 spook nacht. verschrikkelijk. denk dat ze ook best last had van krampen, dat haar ontlasting op gang ging komen, want na de fles van 23 uur zijn we tot half 4..... jaa echt.... half 4 met haar in de weer geweest. . dan sliep ze in ... hup in bed en dan weer brullen... tussendoor weer een fless.   ... weer krijsen ... zo hard had ze nog nooit gehuild en mama was zo moe.... die huilde lekker mee.... kruik warm gemaakt.... miss was het bedje te koud.. alles uit de kast gehaals.. uiteindelijk om half 4 dus tussen ons in in slaap gevallen. 5 uur weer wakker voor een voeding en daarna eindlijk in bed. konden papa en mama ook nog even tot half 9 slapen, want toen kwam de kraam nog. pfff gelukkig doet ze dit niet elke nacht hahahah.

nu gaat het dus wel goed en ik slaap smiddags nog bij. gisteren dan niet, maar toen sliep ik om half 9 al hahaha en kwart voor 12 werd ik wakker van me man, die stond met lois in de slaapkamer, zeg is het rtijd voor de fles? was hij al bezif geweest en wilde me eigelijk niet wakker maken, maar ze liet de helft van de fels staan, nou hup mama doet het wel. en jawel de rest van de fles ging er ook in.,... hahaha ben al een voleerd voeder.

ga zo nog ff ontspannen, was een druk dagje. vanmorgen weer een beetje gerommeld, gestreken, het bed weer op normale hoogte....hallelula....heb nu geen springplank meer nodig om erin te komen... vanmorgen voor het eerst eropuit met haar,, wel met de auto... naar len zijn ouders... zijn moeder zit in rolstoel,,dus kan niet naar ons komen en had Lois dus  nog niet in levende lijve gezien. was erg leuk.. en vanmiddag ook nog viste gehad.... chineesje gegeten...smaakte hellaas nergens na.ben voorlopig afgekickt dus.

moet zeggen dat het niet storm loopt met de telefoontjes kwa visite. heb voor morgenmiddag en dinsdag middag iemand en verder nog niks. lekker hoor. kan ik deze week lekker genieten samen met me man, die heeft nog een week vakantie. gaan wel lekker wandelen van de week.

heb nog een foto die jullie moeten zien. die ga ik eens ff opzoeken.

xxx bambi

@deleve: ja, ik kan me vaag iets herinneren van helemaal in het begin, maar jee waar heb jij in de tussentijd gezeten? In ieder geval gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Zelf mag ik me sinds 23 mei klusbabemama noemen, van een dochter.
@rimke: hahha, heeft jack zijn schreeuwuur. Straks valt dat samen met het huiluur van de baby. Dat is tussen 7 en 22 uur.
Onze katten hebben soms ook hun schreeuwuur. Dan blijven ze maar zeuren, gek wordt ik er af en toe van.
Wat het stappen betreft kwam ik op veel plaatsen. Bijv. Amsterdam, Eindhoven, Maastricht, dus tja, of het een hint was? Ik reis graag, laten we het daarop houden
@happy: het heette de scala en had een glazen koepel bovenin. Nu is het geloof ik de ministry of dance.

Zie hier ... een echte Bambi dochter hahahah

ehm ze kijkt alleen een beetje scheel hahaha

@bambi: ook weer online meisje. De baja, wel van gehoord, nooit daar geweest. Hé dus bij jullie zeiden ze juist wel strijken die hydrofielluiers? Bij ons zeiden ze dat je de moltons niet mag strijken en de hydrofiel idd wel.
Wat vervelend van die ontsteking zeg. Ik hoop dat je er snel vanaf bent. Wat het bezoek betreft hadden we ook dat dat met afspraken langzaam op gang kwam. bij ons kwamen de allernaasten eerst, dus ik vond t niet zo erg. En die 1e week had ik er sowieso niet veel zin in.
Wat fijn dat het moederschap je bevalt en zo goed afgaat. Wat de huilavonden betreft kan ik je het boek: oei-ik-groei echt aanraden.

@rimke: je hebt gelijk dat ik terrasjes niet kan mijden, maar ik vermijd ze wel liever als ik alleen ben. Ik had laatst geluk dat ik al mijn spullen kon laten liggen omdat ik een bekende tegenkwam, maar ik moet er niet aan denken dat ik moet wachten tot ik kan betalen terwijl zij doorhuilt. (en gisteren was ik een tijd alleen, omdat mijn man met de boot tot dichtbij de 2 cruiseschepen kon komen en ik niet mee ging.)

Nou vandaag moest een luierdag worden. Het werd een luierdag, maar dan niet het werkwoord luier. De wasmachine heeft hier constant gedraaid. We hebben het bed boven verschoond. Mijn man heeft gezogen en gekookt. Nou en toen was de dag alweer bijna om. We hadden gelukkig wel lekker kunnen uitslapen. (na de ochtendvoeding gewoon ook blijven liggen )

Hahaha bambi, jij bent me ene. Hoe kom je aan dat rompertje? Ik heb er vele gezien, maar die ben ik nog niet tegengekomen. Misschien moet ik eens eentje met ster zoeken, hahaha.
Trouwens dat scheelkijken hebben ze ook weleens als ze moe zijn.
Ze heeft volgens mij wel jouw haarkleur.

He meiden!

Nou, hier zit een hele kapotte jacqy!
We hebben vandaag de logeer/kinder kamer opgeruimd. En ik kan je vertellen dat die van grond tot plafond en van muur tot muur geheel volgepropt stond met troep!
Sinds we hier wonen, staat ie al vol, en sindsdien is ie alleen maar voller geworden!
Een zware maar heerlijke dag! haha, ik kan weer lopen daar!

Bambi wat een leuke foto! En dat rompertje! Echt schattig!

Heb verder nog niets bijgelezen, ben eerst even aan het afkoelen! hahah

Liefs Jacqy

he sterretje,

zal de tip van het boek onthouden, had er al meer over gehoord.
Ja dat rompertje he hahaha, van me moeder gehad toen ik verteld had zwanger te zijn. Geloof dat ze hem toen gewoon bij hans textiel vandaan heb, daar hebben ze altijd van die disney dingen. heb er in me zw.schap hele leuke meiden dingen gezien. mmmhh als ik nou beetje op de been ben van de week toch even kijken daar hahaha

wat dat haar betreft. was vroeger indd zo donker ja. ben nu iets lichter van me eigen, maar me man's haar is het niet iig.

Ben benieuwd wat nacht straks weer brengt. ze slaapt al heel de middag zo zoet en ook de avond zonder brullen. tussendoor even eten en ik heb er vanavond gebadderd i.p.v smorgens.

Terug
Bovenaan