KLUSBABES 28 !!!!!!

hey meiden

ik kan mezelf weer van de roze wolk zetten want ik ben te voorbarig geweest met me erop te zetten, nog steeds geen ongi alleen af en toe een bruinig draadje,   morgenocthend ga ik de gyn effe bellen, ik heb wel een hoge temp maar dat zal wel van die proverapillen komen van vorige week

bambi: wat een schatje zeg en wat een lief rompertje hahaha, en zo te lezen doet   ze het goed, lekker meid, en hopelijk gaat die ontsteking ook snel over , en je hebt alweer zin in de klussen pffff meid, waar je al zin in hebt hahaha

sterretje: haha je luie dag werd gisteren niks de hele dag aan het wassen geweest en aan het boenen, ben je in ieder geval wel weer klaar hahaha

rimke; hoe is je nacht verlopen? heb je nog een beetje kunnen slapen?

phoebe; bijna weer aan je kruiden beginnne, nou meid ik ga heel erg hopen dat het nu allemaal goed komt voor je

jacqy: zo zeg een zeer actief dagje gehad gisteren, de logeerkamer uitgemest hahaha, maar dan is het nu wel gedaan, in plaats van als je zwanger zou zijn, lekker meid, en nou niet meer volstouwen met van alles he hahaha

ik had alles gelezen maar ik ben het alweer kwijt me pa stond met me boodschppen voor de deur haha, Me vader en me man willen vandaag goulash eten, ik zei dat is goed maar ik kan het dan niet halen omdat joey de laatste tijd laat wakker wordt, want het vlees moet zeker 3 uur opstaan en als ik het om 10 uur pas kan opzetten dan is het eten niet gaar om 12 uur, dus toen zei me pa nou dan ga ik om 8 uur de boodschappen halen en dan kan het gelijk allemaal opgezet worden hahah dus nu staat het goulashvlees lekker te pruttelen,

xxxx linda

happy: dus jij gaat vrijdag weer een weekend weg, lekker hoor, en je krijgt inderdaad mooi weer dan, lekker kort werk weekje voor je haha, en ja wat die schelvis betreft, ik vind er geen smaak aanzitten hoor maar manlief is er helemaal gek van hahaah

xxx linda

Hoi Dames,

Ik zal me eerst even kort voorstellen want ik kom hier zomaar binnen gevallen:
Ik ben Ellen, 29 jaar en zit in ronde 4 voor ons eerste kindje. Omdat ik een ernstige vorm van endometriose heb, is deze 4e ronde mijn laatste ronde alvorens ik de medische molen van IVF in zal moeten gaan, extra spannend dus!
Ik lees heel stiekem af en toe bij jullie mee omdat ik vindt dat jullie zo gezellig en leuk met elkaar kletsen! Je kunt echt merken dat jullie al geruime tijd bij elkaar zijn om het zo maar te zeggen. Ikzelf klets mee op het April-stoppers, geen 1 april grapje-forum. Ook heeeel erg gezellig en bij ons is het zwangerenbankje ook al aardig gevuld.

Nu had ik een vraagje aan Rimke:
Allereerst mijn complimenten voor het kamertje! Leuk zeg dat wit met rood, een kleurencombinatie waar je niet zo snel aan denkt maar erg leuk!
Nu zag ik dat versje op de muur, echt heel erg leuk! Ik meteen mijn man roepen en die vond het ook erg leuk. Dus hierbij mijn vraag: Waar heb je die gekocht? Zijn dat gewoon stickers per letter die je op de muur plakt en blijft dat een beetje goed zitten? Moet de muur daar heel glad voor zijn? Wij hebben lichte structuurverf op de muur zitten, plakt dat daar ook op?
Oh, sorry voor alle vragen maar raakte zo enthousiast toen ik het zag!

Groetjes Ellen.

hey ellen: jeetje zeg dat is ook niet niks wat jij hebt, ik hoop voor je dat je niet met de ivf hoeft te beginnen meid, en dank je dat je ons zo gezellig vind hahahah

xxx linda

Hey ellen, jeetje das ook allemaal niet niks zeg meis ! Dus deze ronde nog afwachten en dan ivf. Ik hoop met heel mn hart dat het allemaal niet nodig is en dat je deze ronde zwanger raakt ! In ieder geval heel veel succes verder ........

Liefs happy

Linnie lekker goulash !!!!!!!

Rimke, nou meisje, je kamertje weet wat he haha. We hebben straks en beroemdheid in ons midden .....

Meiden, de plicht roept, tot vanmiddag

Knuf happy

happy: fijne dag vandaag, en zorg effe voor een zonnetje vandaag hahah

rimke; inderdaad we hebben een kunstenaar in ons midden, toch wel erg leuk al die reacties meid, en daarbij het is gewoon een super mooi kamertje met al die teksten

ik heb knallende koppijn, ik ga weer stoppen en een asperine nemen,   ik ben er vanmiddag weer even als joey op bed ligt

xxx linda

Terug
Bovenaan