hey meiden
ik kan mezelf weer van de roze wolk zetten want ik ben te voorbarig geweest met me erop te zetten, nog steeds geen ongi alleen af en toe een bruinig draadje, morgenocthend ga ik de gyn effe bellen, ik heb wel een hoge temp maar dat zal wel van die proverapillen komen van vorige week
bambi: wat een schatje zeg en wat een lief rompertje hahaha, en zo te lezen doet ze het goed, lekker meid, en hopelijk gaat die ontsteking ook snel over , en je hebt alweer zin in de klussen pffff meid, waar je al zin in hebt hahaha
sterretje: haha je luie dag werd gisteren niks de hele dag aan het wassen geweest en aan het boenen, ben je in ieder geval wel weer klaar hahaha
rimke; hoe is je nacht verlopen? heb je nog een beetje kunnen slapen?
phoebe; bijna weer aan je kruiden beginnne, nou meid ik ga heel erg hopen dat het nu allemaal goed komt voor je
jacqy: zo zeg een zeer actief dagje gehad gisteren, de logeerkamer uitgemest hahaha, maar dan is het nu wel gedaan, in plaats van als je zwanger zou zijn, lekker meid, en nou niet meer volstouwen met van alles he hahaha
ik had alles gelezen maar ik ben het alweer kwijt me pa stond met me boodschppen voor de deur haha, Me vader en me man willen vandaag goulash eten, ik zei dat is goed maar ik kan het dan niet halen omdat joey de laatste tijd laat wakker wordt, want het vlees moet zeker 3 uur opstaan en als ik het om 10 uur pas kan opzetten dan is het eten niet gaar om 12 uur, dus toen zei me pa nou dan ga ik om 8 uur de boodschappen halen en dan kan het gelijk allemaal opgezet worden hahah dus nu staat het goulashvlees lekker te pruttelen,
xxxx linda