KLUSBABES 28 !!!!!!

goedemiddag meiden.

al lekker gekletst vanmorgen zie ik.

happy ooh lekker van het weekend weer weg en reken maar op mooi weer, zit er echt op te wachten, wil er op uit met me meisje
en je eten van vanaaf klinkt me lekker inde oren. jammie. ik heb van de week ook verse boontjes.

rimke weer een klote nacht. en die nachtmerrie's dat had ik op een gegeven moment ook zo erg. dan werd ik echt met hardkloppingen wakker. brrr. hoop dat je overdag je rust een beetje vinden kan hoor. Mijn man noemt me ook altijd bambi, maar heb geen bruine ogen haha, maar ben wel heel lief en schattig hahah, noemde hem altijd stampertje, heb ik ook op me schouderblad een tatoo van. Ben ook wel een beetje bambi/disney fan. spaar niks ofzo, maar vind disney gewoon heel leuk. heb ook een pakje van dombo en 101 dalmatiers en van de lion king hahaha.

lin lekker aan de goulasch nu. wat rot dat je ongie niet door zet joh. hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.

phoebe daar was je weer. nog 1 keer reinigen en dan de zwanger kruiden. nou ben reuze benieuwd hoor.

mamoetje een baal dagje. wat rot dat je ruzie met je vriend heb, ben het met happy eens, nooit zonder het uit te praten uit elkaar gaan hoor., je vergeeft het jezelf nooit als er wat gebeurt.

hier een lekker lui dagje. heb nog niet veel uitgevoerd en ga dat ook niet doen ook. ben tenslotte nog kraamvrouw hahah. Lois heeft vanacht ons maar even wakker gehouden. na haar voeding van 22.30 kwam ze om 3.30 pas en heeft ons een uur wakker gehouden omdat mevrouw niet meteen slapen wilde. ze had haar fles te gulzig gedronken en daardoor kwam het laatste er met een guts weer uit. lekker over mama kotsen en op de vloer hahahah. maar toen ze in der bedje lag, lag ze te brullen, maar we hebben haar maar ff gelaten, heb nu al door wat haar ik wil aandacht brul is. hahaha. 2x der speen erin gestopt en zij tegen me man, als ze nu weer jankt, dan laat ik der hahahah. en ja hoor weer speen eruit. nou 3 minuten en toen was het stil. ik leer het al, niet meteen opspringen bij een kik hahah
toen kwam ze iets van half 7 weer en daarna lekker weer gaan slapen, papa ging zijn bed uit en mama nog even slapen tot half 10 lekker hoor. en Lois sliep ook lekker door.
Om 10 uur weer de fles en toen kwam net de vk voor een laatste gesprekje. verder niks te melden, dus nu de overdracht naar het consultatiebureau.
Ze ligt nu in de wipper naast mama die zich weer op bed heeft geinstaleerd. als ik te lang zit, dan gaat me onderkantje weer zeer doen en het ging vanmorgen juist zo goed zonder pijn.
zo weer fles tijd en vanmiddag komt len zijn oma op visite en verder hebben we niks. heerlijk he. Mannetje is nu ff een paar boodschappen doen en ik doe lekker niksen.

vanavond na het badderen nog ff een was draaien, want mevrouw vliegt door der spuugdoeken heen, of mama vind het gewoon vies hahaha

xx bambi

@happy: Als ik had geweten dat je de Queen Elisabeth 2 ook had willen zien had ik je wel gewaarschuwd. Ik zag dat de opkomst in R'dam erg laag was. En dat terwijl er ook een vliegshow was. De Queen Mary (2 of 3?) komt later dit jaar ook nog. Ik meld me tegen die tijd wel. Nee, die zaak ken ik trouwens niet. Ik ken nog een paar plaatsen waar ik toen kwam, maar ik ben al die namen kwijt(hoezo ik word ouder en begin te dementeren)
Trouwens waarom heb jij zo vroeg gekookt?
Ik hoop dat je tante voor char wordt uitgenodigd. misschien dat dat voor jullie allemaal zorgt voor meer rust.
@bambi: hahaha, alweer zin in sex. Tja, dat had ik ook al heel snel. Toen ik dacht: en nu kan t, kwamen de mindere nachten. Daarnaast slaapt de kleine 's nachts bij ons op de kamer, dat is niet echt bevordelijk.
@rimke: nou zeg, je kamer is populair. We krijgen plots bezoek van medeforum-genoten. Maar wel een leuk compliment voor je kamer, nietwaar.
Vannacht weer rot geslapen? En je dronk momenteel totaal geen cafeine? Lezen of tv kijken in bed zorgt er ook niet voor dat je in slaap doezelt? Dan helpt t alleen om dan wel te blijven liggen. je lichaam rust dan toch iets uit. sterkte meid.
@mammoet: zie de gyn. als een kans. Er zijn er genoeg bij wie de boot wordt afgehouden en jullie hebben het geluk dat jullie snel terecht kunnen. En wie weet is het helemaal niet meer nodig. Duurde het bij je moeder niet ook wat langer?
En vervelend zeg zo'n dag. Ik kan me voorstellen dat je het liefst zou willen dat de dag om was.
@phoebe: Ik hoop dat je genoeg hebt om deze ronde te spoelen. En dan gaan we voor de eggie!! maar hopelijk is het nu al raak.

Ik geloof dat ik iedereen heb gehad. Ik moet me ook gaan voorbereiden voor de babymassage. En haar kennende zal ze daarna ko zijn. Dus kan ik of slapen of poetsen. Even kijken hoe ik me dan voel. en zoals ik al eens zei, dit weer stimuleert geen actie.

rimke; ik verwacht niet dat ik zwanger ben want voordat ik vorige week met de provera begon was mijn temp steeds erg laag dus het lijkt me stug, nu is me temp wel hoog ik ben gisteren begonnen met temperaturen weer, en hij is al 2 dagen 36,9 maar ik denk dat het van die pillen komt, maar de afdeling gyn zei dat ik ook nog na 10 dagen een bloeding kan krijgen, net had ik weer een veegje bloed ach ik zie wel

happy; ik kom vanavond niet bij jouw eten haha ik lust absoluut geen sperzibonen en speklapjes hahahaha
en lief dat je je ma even meeneemt, en die verdrietige momenten kunnen ook echt zo helmeaal uit het niks tevoorschijn komen

bambi: nou meid jullie hebben een lekkere nacht gehad zo te lezen, en je kent al het ik wil aandacht huiltje hahahaah ik ben blij dat het allemaal goed gaat meid

wat een takke weer zeg, ik ga effe in de bank met me boek en hopelijk nog eventjes een klein slaapje doen want ik ben kapot haha

ik ben er later nog eventjes

xx xlinda

@jacqy: heerlijk gevoel zeker dat die kamer is opgeruimd. Het klinkt als onze logeerkamer/kinderkamer van voorheen.
@phoebe: het weekend vliegt idd om, maar zoals je zei is dat alleen positief als je bent aan t wachten.
@rimke of moet ik zeggen bambi, hihihi. gelukkig heb jij je nooit onder die nickname aangemeld, alhoewel dan hadden we bambi1 en bambi2 gehad.
@linda: wat lief dat je pa de boodschppen heeft gedaan.

nu ben ik er echt vandoor. dag dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ha moeders!

Bambi: doe idd maar lekker rustig! Nu Len nog thuis is kan hij mooi de boodschappen ed. doen!

Sterretje: veel plezier bij de babymassage en de rust daarna...............ik stel voor dat je ook lekker gaat slapen? Is het idd echt weer voor!

Lin: ik lees nu pas dat je goulash eet.............bewaar je wat voor me??

sterretje: veel plezier bij de babymassage meid, enhopelijk kan je daarna ook nog even slapen

rimke; ik heb nog goulas over hoor, haha

ik ga nu echt stoppen tot later

xxx linda

Nou! Wat een gezelligheid hier!
We doen wel massaal een middagdutje denk ik.............
ik moet alleen nog even boodschappen doen, ik zit moed te verzamelen.............
De supermarkt is nog geen twee minuten lopen maar toch.........het is koud en het regent...............

ok, nog even dan:

@linda: amuseer je met lezen. Is t echt het weer voor. Lekker nog een kop thee erbij, heerlijk.
@bambi: wat goed dat je haar huiltjes al herkend en dat ze niet doorhuilt.

Zo de kleine is wakker. Alsof ze weet dat we wegmoeten, hihihi

Terug
Bovenaan