KLUSBABES 28 !!!!!!

Nou meiden, me drukke weekend werd welliswaar NOG drukker.. hihi.. maar wel een geweldig weekend gehad..

Even kijken wat ik nog weet

Happy: Fijne dag vandaag, je bent otch altijd vrij op maandag? Ben je trouwens nog naar de opendag of het feest geweest.. Vrijdag hebben we op het topsportcentrum gestaan en lekker feest gevierd om 12 uur.. en nog geen 10 uur later zaten we alweer in de kuip voor de opendag! Maar wel naar me zin gehad! En weer in schiedam geweest.. werk ej toevallig in de stad van schiedam?!?

Linda: JE eet goulash vanavond! Lekker!! Volgns mij komen we spontaan allemaal bij je eten! Succes emt je hoofdpijn meid!

Rimke: Je zou babykamer architect meoten woren.. je krijgt er zoveel aandacht mee.. hihihi.. nou alleen maar leuk toch! Dan weet je dat je het goed heb gedaan!

Gisteren met de bingo op de band nog een tuinkabouter (leuk voor op het balkon) gewonnen.. hij heeft een lampje in z'n hand.. die werkt op zonnen energie..

Nou ik weet neit meer of ik het al gezegd had.. Maar ik heb vrijdag het ziekenhuis hier gebeld en een afspraak gemaakt voor 12 sept. om 9 uur!   Ben er toch wel emotioneel onder dat we dat moeten doen.. valt me toch wel zwaar had het niet verwacht, dacht er neit over van de 1e maand is het raak.. maar had wel gedacht dat het na een maand of 6 wel was gelukt.. ach, we hebben nog 1 ronde om het zelf te doen..

Ga even werken!! (oke tis  nu koffie pauze)

xxx Mamoetje

mamoetje: een tuinkabouter gewonnen op zonneenergie, ik vind die dingen zo leuk, en haha iedereen mag komen eten vandaag op de goulash maar we eten om 12 uur haha
en je bent er een beetje emo over dat je naar de gyn gaat, Ik zag het als iets van he he er wordt eindelijk iets aangedaan, ik had het natuurlijk ook liever op de gewone manier gehad maar het is natuurlijk niet leuk als het op deze manier moet, ik hoop dat je het wel allemaal mee vind vallen meid

ik heb effe de afdeling gynacologie gebeld over dat ik nog niet ongi ben, en zij zei dat het t nog wel tot 10 dagen na het laatste pilletje kan duren voordat het doorbreekt, ik zei al normaal ben ik het binnen 4 dagen na me laatst pilletje maar dat scheelt dus , en misschien dat het nu allemaal langer duurt door die operatie, ach weet ik veel ik wacht wel weer, hahaha

xxx linda

Ja zo kan je het ook zien inderdaad, ik heb verder wel zoiets van we zien wel hoe het gaat maar gewoon het feit dat we die stap nemen naar de gyn die valt me erg zwaar.. Maarja misschien is het niet eens nodig!

Ben zowiezo een beetje chago en verdrietig vandaag.. Donderdag is bekend gemaakt dat een vriendin van mij per het einde van dit seizoen stopt en gisteren na de bbq is het dus echt zo dat ze niet meer bij ons op de vereniging zit.. dus dat was al lekker snuffel met een aantal..

En vanochtend ruzie gehad met me vriend.. dus zit niet echt met een lekker gevoel op me werk.. Net via de e-mail al een beetje gepraat en hij zei ineens ; Je hebt gelijk.. maar heb eht idee dat ie dat zij zodat we er niet meer verder over zouden gaan.. Ik zie het vanaovnd wel..

Ga weer even bijlezen!
xxx Mamoetje

he mamoetje: inderdaad een klote dag voor je meid, kan me voorstellen dat jeje een beetje verdrietig voelt, zou ik ook zijn hoor, hopelijk is de ruzie vanavond bijgelegd en jammer dat je vriendin is gestopt
werkse nog eventjes meid

ik ga nu echt stoppen ik ben er vanmiddag weer

xxx linda

Blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
Gadver wat een kut nacht..........was om 1 uur al wakker en daarna de ene nachtmerrie na de ander? Vreselijk....................
anyway..............

Bambi: wat een dotje! Wat heerlijk dat loenzen............hihihii! Heb ik wel eens verteld dat mijn koosnaampje van mijn fons voor mij ook Bambi is.........heb namelijk ree-bruine ogen..............
Ben blij dat het moederen je goed bevalt lieverd, geniet ervan!!

Linnie: nog geen ongi? En echt niet zwanger??

Sterretje: kan het me helemaal voorstellen hoor, dat terrassen-gedoe............ik zou hetzelfde hebben! En die luierdag van jullie wil ook wat of niet............ach, het huis is weer schoon...........

Phoebs: meid wat ben je weer druk..........succes weer met de kruiden........

Happy: bij gekomen van je uitspattingen? Whihihihihi! Hoest meid, je was vroeg vanmorgen!

Ellen: hoi! Jeetje meid, die endometriose is ook een k.t aandoening he? Hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn!
Dank voor je complimentjes over onze kamer, ik was ook ala minuut verliefd toen ik dit versje zag. Heb het besteld op www. goedkopemuurstickers.nl. Daar staat ook een beschrijving van de beste ondergrond enzo........wij hebben ook een heel lichte structuur maar hij zit er prima op.............je zou hem ook op een geverfd stuk mdf kunnen plakken...........kijk maar eventjes.

Meiden, ga even broodjes smeren........

Mamoetje: tuurlijk is het emotioneel om te beseffen dat spontaan zwanger worden waarschijnlijk niet gaat lukken! Dat is toch helemaal niet raar meid? Het is gewoon klote en dat blijft het............ 12 september een afspraak, nou dat valt nog mee qua wacht tijd. Misschien is het idd helemaal niet nodig........

Ola, was ik weer ff. Het eten voor vanaaf staat klaar....aardappels, sperziebonen, gemarineerde speklappen en ik heb griesmeelpudding met bitterkoekjes gemaakt. Ik ga zo ff met mn ouders weg...mn moeder heeft ff een dipje, mist mn oom opeens heel erg. Tja dat kan gebeuren he...dus ff weg kan ze dr gedachte ff ergens anders bijhouden..

Rimke, weer zo n rotnacht, verdorie meisje..........ben iig al blij dat je verlof hebt kan je rustig aan doen ! Dikke kus voor jou X

Linnie, koppijn, bah, succes ermee pfffff. Wie dat ook uitgevonden heeft ! Lekker rustig aan en dus toch nog niet ongi, ff geduld nog he ...ben het met rimke eens, kan je echt niet zwanger zijn ???????

Mammoetje, ff een rotdag dus........logisch dat het ff tegenvalt dat je niet spontaan zwanger wordt maar, er is nu wel een stap gezet !!! En de wachttijd valt redelijk mee. Ruzie vanaaf wel uitpraten he !!! Wij gaan in principe nooit de deur uit met ruzie..probeer het altijd voor die tijd goed te maken. Ik ben niet bij feyenoord geweest want ik kon geen vrij krijgen die dag en moest s avonds met de meiden weg. Je hebt iig een leuk weekend gehad !! Kop op he ....

Tot laters lieverds
Liefs happy

Meisje, wat ben je culinair bezig!
Eigen gemaakte griesmeel met bitterkoekjes? Laat fons het niet lezen, die doet een moord voor bitterkoekjes........gelukkig zit'ie in Atlanta..........
En speklappen! Mjammie!!! Ben ik ook dol op!
Lekker even met je moeder de deur uit, blijft gaan en komen he, dat verdriet, dat zal denk ik altijd wel zo blijven..........even de gedachten op iets anders..........kleed je wel goed aan, het is 15 graden...................jemig..............

Terug
Bovenaan