KLUSBABES 28 !!!!!!

Hoi meisjes, ben weer thuis. Met ma ging het wel wat beter gelukkig, nog wel ff lekker gelachen. Niks gekocht verder, goed he ! haha. Wat is alles troosteloos met dit weer he bah...loop met mn laarzen aan pfffff. Rimke, ben je al boodschappen wezen doen? Het is echt een drama buiten. Linnie, hoe was de goulash en hoe is het met je koppie ? Bambi, je leert je meisje dus al aardig kennen ! Van de week kan je lekker naar buiten toe....Sterretje, normaal staat het hier ook wel in de krant hoor van die boten maar nu helemaal niks. Ga de site ook wel in de gaten houden. Er was dan ook wel erg veel te doen zaterdag in rotterdam zeg, die boot, die red bull race en de jubileumdag van feyenoord !!! Je meisje netjes wakker he als je weg moet haha knap hoor ! Ik heb trouwens nog niet gegeten hoor, heb het klaar staan voor straks ......dames ik duik ff onder de zonnebank want kan dat drama buiten niet meer aanzien ...Tot laters

Liefs happy

pfff me kop knalt nog steeds uitelkaar, als nou eerst die klote ongi doorbreekt dan zakt die koppijn ook, maar goed
haha ik sliep dus net en kreeg ik een smsje van me broer die zit in noorwegen, komt ie daar de broer van me zwager tegen haahah wel toevallig

happy: lekker onder de zonnebank is het ook echt weer voor, dit is gewoon te triest voor woorden dit weertje maar ja van de week wordt het beter zeggen ze

rimke; heb je de boodschappen al binnen hahaha ook al is het 2 minuten lopen naar de supermarkt met dit weer is elke afstand te ver haha

xxx linda

Hahaha, een bandje met het geruis van palmbomen op de achtergrond en slapen maar......onder je zonnebank!
Ik heb net idd boodschappen gedaan.........heb toch een zeer kruis! Denk dat die uk aan het indalen is ofzo? Maar goed dat dacht ik van de week ook al..............heb natuurlijk al tijden een zeer kruis maar dat is mijn bekken, dit voelt anders...........maar goed, genoeg over mijn kruis.........

Had bij god geen idee wat ik moet eten vanavond dus maak een groene salade met tomaatjes en feta, en als klap op de vuurpijl een kaassoufle........zal me een klapper geven.........geen zin om te koken en zo krijg ik toch alles binnen.....
Daarnaast mezelf getrakteerd op zo'n 20 euro aan tijdschriften..................is het echt weer voor en bestaat voornamelijk uit vakliteratuur: ouders van nu, groter groeien en dat soort shit.............
Dus toedels en tot later!!!

Klote lin, die koppijn! En een paracetamolletje en daarna een douche??

nou rimke: ik zou zeggen veel leesplezier meid, ik lees ook altijd de ouders van nu en de kinderen vind ik leuk haha, en wat je kruis betreft het kan zijn dat ze nu helemaal is ingedaald, toen joey helemaal was ingedaald voelde ik steeds zijn koppie tussen me benen dus dat hield in dat ik met me benen een stukje omwijd liep hahaha bang om hem te pletten haha, anders kun je het effe aan de vk vragen of je weer heen moet

ik ga nu stoppen, ga nog een asperine nemen maar die geven toch niet maar goed

xx linda

Hallo meiden!!

Allereerst: Bambi, gefeliciteerd met de geboorte van Lois. Wat een heerlijke naam, ben er helemaal weg van. En super dat verhaal zeg, krijg ook helemaal weer zin in zo'n kleintje.

Verder heb ik niet echt teruggelezen, alleen even de geboorte van Lois opgezocht...

Ben net terug van 2 weken vakantie, zijn er nog andere leuke dingen gebeurd ondertussen? Geloof het niet...

De klusfase is hier weer voorbij (lekker hoor, in de vakantie als je niet prive kunt slapen samen....) en wacht maar weer geduldig m'n NOD af...

Liefs,

Zo even helemaal terug naar vrijdag, mijn laatste reactie, toch weer bij 5 pagina's.. wat lullen jullie veel zeg..

Rimke:   Alle baby spulletjes aan het wassen, schiet het al een beetje op of moet je nog veel? Mooie kamer Rimke, zeker lang mee bezig geweest?!? Pijn aan je kruis.. misschien inderdaad het indalen.. maar oke, zoals jij zei.. ik hou me eraan.. Genoeg over je kruis! hihi..

Sterretje: Die schoolspullen zijn neit voor mij maar voor me zusje, die zit dit jaar in haar 1ste examen jaar (van de 3 zit op een speciale school ivm haar handicap!) Maar mijn NTI studie duurt 8 maanden en dan ga ik alleen nog 2 maal 1 halve dag curcus doen voor nail art.. en ben ik helemaal klaar.. En ja me ma had over mij 13 rondes gedaan en van me zusje 7.. zij denkt dat mijn rommelige cylcus de laatste paar maanden eventueel komt doordat ik te weinig weeg.. Heb 5 jaar over 5 kilo gedaan om aan te komen.. en nu was ik 2 maanden niet op de weegschaal gaan staan en ben ik er weer 6 kwijt.. Kan wel.. Maar zit eigenlijk nog net aan de goede kant van mijn minimale gewicht..

Kleintje: Zoals de rest ook al zei.. een streep komt er niet voor niets, alleen 't zat de menstrautie niet hebben overleefd.. Misschien volgende ronde meer geluk! Ik hoop het in ieder geval wel voor je!

Anoushka: Nog een fijne vakantie meid!! Beetje laat maar beter laat dan nooit!

Jacqy: Ik vind die baard.... (ben even de naam kwijt)  wel leuk maar van een afstandje met de kooi dicht.. hihi.. Zijn ze al een beetje gewend?

Bieb: Lekker een weekie naar Kos, heerlijk! Hoop dat jullie daar lekker met z'n 3e kunnen genieten! Xena ontsnapt.. gelukkig wel gevangen.. en een poppetje waarbij jij hem aan een vishengel heb hangen.. haha geweldig!! hihi

Happy : Lekker stappen met Cola light.. hihi.. Ja je zal em bang zijn gewest emt al die feestende feyenoorders in de stad!

Bambi: Wat een moi poppetje heb je zeg.. echt super! Een echte bambi-baby! hihi.. Wel vervelend van die ontsteking.. Hopelijkis het snel over!

Phoebe: Nog 1 ronde schoonmaak kruiden en dan weer verder! Nou ik ben aan het duimen voor je meid!

Bambi en Happy : Toen ik weg ging heb ik hem wel nog even een knuffel en een kusje gegeven en gezegd dat ik bvan hem hou! Dat doe ik altijd als k weg ga ook al hebben we knallende ruzie.. En wat ik net ook al zei we hebebn het een beetje bijgepraat en hij zei dat ie zich ook  rot voelde enzo.. Net een lief smsje gestuurd maar krijg geen reactie,  hij zal het wel druk hebben..

Zo hehe.. het heeft even geduurd maar ik heb bijgelezen en iedereen gehad.. Wel een goede bezigheidstherapie.. haha.. Pff.. volgens mij gaan em darmen 1 deze dagen weer een eigen feestje bouwen.. heb al het hele weekend steken in me buik.. Maar twijfel over me baarmoeder en me eistoken zijn of me darmen.. Kijk het wel even aan anders vrijdag even langs de HA..

Zo ga maar eens kijken of er bij de kluskippies nog wat is gebeurd.. Beetje lang bericht geworden.. hihi

xxxxx Mamoetje

Ps.: Dank jullie wel voor jullie lieve reactie;'s, moet zeggen me dipje is wel weer een beetje weg.. nog even en kan ik hem een goede knuffel geven.. en vanavond lachen we er samen weer om..

Haha, nog een extra persoon bij jullie op de kamer tijdens de vakantie.. hihi.. dan wil ik niet weten hoe dat gegaan is.. dat klussen.. hihi.. ik had er al moeite mee als we bij mijn vriend thuis waren en zijn ma lag aan de overkant van de gang.. hihi.. Maar wel gelukt toch?? of is het er toch niet van gekomen..

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan