KLUSBABES 28 !!!!!!

nou alle dames liggen er vroeg in, dan doe ik maar mee en ga ik ook zo relaxen in me bedje,

lin gelukkig is jou hoofdpijn minder, mijne is ook wer weg.
jac en happy jullie nog wel hoofdpijn dus. molletje i en lekker slapen.
rimke geen boze dromen vanacht
sterretje je meisje had geen zin in massage. hopelijk volgende   keer weer.

Lois werd hier ipv rond 19 uur al om 18 nuur wakker net toen we gingen eten natuurlijk haha. vieze luier.... beneden in wipper gelegd met het mobiel en waarempel stil.... helemaal gebilogeerd naar die bewegende beesies aan het kijken.... hangen maar 10 cm van haar af.. en ze volgde ze helemaal.
na het eten moest papa eerst ff roken dus ik   probeerde haar nog bezig te houden... ging ff met haar spelen....wat is het al een sterke meid...haar hoofd houd ze al helemaal op....en als ik haar op haar buik leg, komt ze al flink omhoog... knap hoor 11 dagen oud en al zo sterk.. daarna lekker in bad.. in de tummy.. dat vind ze heerlijk.. zo en toen eindelijk die fles ...helemaal op... hahaha.. ik denk dat we haar niet meer wakker gaan maken tenzij ze langer als 4 uur tussen een voeding gaat doen.. nu is het om de 3 uur, maar smorgens meld ze zig wel en smiddags niet...we kijken ff aan.

ga er ook van tussen

xx bambi

Ik denk dat mijn ongi doorbreekt. Vanmiddag klein pekje afscheiding in onderbroek, daarna rugpijn en toen buikpijn. Wel gesport (goed he), daarna gegeten maar verder nog geen bloed te zijn. Gelukkig wel pijnen over. Had er vanmorgen niet bij stil gestaan, maar temp was wel lager, maar moet eigenlijk morgen pas ongi worden. Zie trouwens op de wolk 23-7 staan, maar officieel dus 22-7. Maar pas alles wel aan als mijn ongi echt doorgebroken is.

Heb trouwens wel andere rugpijn, denk te hard gesport haha

Zo, ga nu even tv kijken, kijk altijd Jericho op maandag

shit, valt me net in dat ik donderdag weer Babyboom heb gemist, jammer. Vorige x liepen de tranen me over de wangen

Zo meiden, het lijkt hier wel nationale hoofdpijndag.

@rimke: je hebt gelijk, we hadden die pyjamadag beter vandaag kunnen plannen. en na het eten aan t lekkers, heerlijk, ik heb net ook lekkere koekjes gehad. en grappig, ik had t over de bv toen straks en nog geen uur later stond er weer spanning op mijn borsten, gelukkig.
meen je dat van dat chronische. ik weer nu zelf niet zo goed wat ik ermee moet. de chiropractor heeft ernaar gekeken. ik heb een brace erom gehad en daarna een soort tape van de ha, maar niets lijkt te helpen.
@linda: ik kan de deur wel uit, maar wil niet ens weg met dit weer. heb je de zegels kunnen doen? Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je pa.
@jacqy: zoals rimke al zei: dat huis staat er morgen ook nog. je hebt al genoeg gedaan vandaag. verplicht rusten nu. en zeker nadat je gisteren al die kamer hebt ontruimt

@rimke: ik visualiseer wel een dromenvanger boven je bed, toitoitoi.
@happy: ik hoop niet dat je iets onder de leden hebt. beterschap iig.
Wat dat tv-programma betreft, ik gaf hem niet alleen geen eten meer. Ik zou mijn kind meenemen en vertrekken. ik sta ervan te kijken hoe vaak t bij gezinnen is die jonge kinderen hebben, schandalig.

@bieb: babyboom kun je op internet kijken. ff googlen op uitzending gemist en babyboom. ik heb  van t weekend alle 3 de afleveringen nog gekeken.
Wat goed dat je bent sporten. En nee, geen ongi, we willen geen ongi meer zien.
En wat xena betreft: die beesten kunnen je flink laten schrikken. wij waren laatst ook aan t zoeken en toen bleek madam op de schutting tussen de struiken te zitten.

@bambi: ze had een eertje eerder honger, nattuurlijk doordat ze minder had gegeten. Ach ja, ze meldt zich toch wel. Leuk om te zien hè, als ze hun hoofdje oprichten.

@april: hoe is t met jou en je mannetje?

ben ik nog eventjes

sterretje: ik ga morgenmiddag alvast een paar spaarzegelklanten doen en woensdagmiddag als er geen visite is bij me pa haha, en we hadden vandaag inderdaad wel pyjamadag kunnen houden hahaha, en je borstvoeding doet het weer beter om het maar zo zeggen haha

bieb: dus je gaat waarschijnlijk toch weer ongi worden dat is balen meid, maar zolang er nog geen bloed is te zien,

bambi: haha werd de kleine onder het eten wakker, ze luchte vast en zeker wat lekkers haha, en grappig he als ze nu toch al al die dingentjes gaan ontdekken

me man ligt al op bed die was moe en ik zit nog beneden haha ik ga zo slapen

xxx linda

Ben ik toch nog even...

Rimke ook al koppijn joh! En Happy ook al toch? Zal t aan het weer liggen? ik kan je wel vertellen dat ik het gewoonweg K*T vind! haha

Bieb, dat mag niet! Niet ongie worden! Wel balen zeg dat het waarschijnlijk toch eraan gaat komen, maarja, aan de andere kant.... kun je lekker wat drinken op je bruiloft!!

Iemand was babyboom vergeten te kijken... www.babyboom.nl daar kun je m nog eens bekijken!

Heb toch nog de wc, tafels, en de was gedaan... kan het niet uit staan als dat nog niet schoon is!
Nu even wachten op mijn mannetje...

jacqy: toch nog actief bezig geweest meid, en nu maar wachten op je mannetje haha, weltrusten voor straks meid,

ik ben er weer vandoor, tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan