KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen meiden,

Zo pffff het regent hier toch zeg !!! Wel lekker geslapen gelukkig ...

Jacq, wat een werk joh met dat aquarium, allemachtig. Deze ronde dus niet klussen, ach bedenk maar dat het voor het goede doel is ...

Buuf, tjonge klinkt gezellig bij je buren zeg ...en vaders doet ook helemaal niks. Hou idd de boel maar in de gaten ...

April, wat balen dat die cursus precies begint als je op vakantie bent zeg !

Sterretje, massage dag vandaag ! Wat westerbork betreft heb je gelijk....er is niet veel van gelleerd nee...zit toevallig nu net de site van ausschwitz te bekijken, verschrikkelijk zeg ....

Meiden, ga verder hier ..
Liefs happy

Hey linnie, die kleine slaapkop haha lekker toch ! Hup die wandelwagen naar boven, over negen maanden staat ie weer beneden ! haha positief blijven he ....tja zou ook graag naar auschwitz gaan, zat toevallig net op de site te kijken.......Wij hebben het er wel over gehad om daarheen te gaan dus, nu maar kijken of het er van komt. Je moet zeker een keertje gaan kijken hoor bij westerbork. Alleen moet je dan niet zo heel vroeg gaan want vanaf half twaalf rijd er een bus en aangezien wij er dus al om half tien waren moesten we dus drie kilometer lopen.........

@linda:  advies is welkom. Wat deed je na die 10 minuten dan, troosten of wiegen? We zijn aan het oefenen, maar soms gaat ze ook krijsen en is ze overstuur. Tot wanneer mag je de kleine laten huilen. Moeilijk hoor. Ook vind ik het achteraf vervelend dat kraamzorg niets  hierover heeft gezegd.  

Ik lees de rest straks, ik moet er vandoor.  

He meiden!
Wat een gezelligheid!!

Happy: indrukwekkend hoor, dat westerbork............gelukkig heb je ook nog "gezellige" dingen gedaan..................en allerlei kwaaltjes...............ik duim vrolijk door lieverd!

April! Jullie mannetje groeit dus goed en doet het verder ook lekker! Fijn hoor, een zorg minder toch!

Sterretje: veel plezier vandaag met wat je gaat doen, of had je nu die massage............kan het af en toe gewoon niet bijhouden...............

Jacq: hihihihi, dat tillen moet je echt aan de mannen overlaten meid! En wat raar dat tom net zijn kwakje moet inleveren als jij een eisprong hebt! Kan dat niet volgende week?? Werkze vandaag!!!

Linnie: de badkamer poetsen...................hahaha, het hangt in de lucht!!!

Phoebs: nog last gehad van de buren.....??

Bieb: vrijgezellenfeestje gehad of niet?? Ben benieuwd............

Nou, hier alles weer als vanouds, 3 uur geslapen vannacht...........gisteren nog lekker gebbq-ed met zijn tweetjes. Fons is een site voor onze uk aan het maken.
Ging vanmorgen bij vrienden klussen maar is zojuist opgeroepen en gaat tot woensdagochtend naar Dubai...............is dus zo weer terug.

Mijn moeder en zus komen vandaag en moet daar nog even boodschapjes voor doen, ik ben dus vanavond weer even hier!

Kus!!

Nou hier ben ik dan weer, goed duf! Ik ben nog terug naar bed gegaan, slaap ik net word ik wakker gebeld, grr......... Nou ja nu ga ik me dan toch maar aankleden.....

Rimke; Jeetje zeg wat klote nachten van 3 uur slapen...........

April

Ola,

Rimke, tjonge meisje drie uurtjes geslapen........verdorie ! Fons dus ookopgeroepen maar, gelukkig al woensdagochtend terug, das beter he. Vandaag dus je moeder en je zus, gezellie ! Maak er een leuke dag van ........

April, verdorie dat slapen weet hier wat he, slaap je net wordt je wakker gebeld......lekker rustig aan he vandaag ....

Ga ff boodschappen doen. Mn mannetje is vandaag nog lekker vrij .
Liefs happy

Terug
Bovenaan