KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

He meiden!

zo, ik heb even de tijd gevonden om te buurten!

Pip, gezellig dat je er weer even was! En een weekje kado! Super toch! fijn dat het met kruimels ook goed gaat! Doe haar maar de groetjes!

Phoebe, heb je het zo druk joh! En wat erg van je buurvrouw! In de gaten houden hoor!

Rimke, ook de bbq aangezet. Gelukkig dus nog zonder regen! haha En aan het poetsen geweest!

Bambi, zo te lezen gaat het goed met jullie. Wel spannend hoor vanaf morgen alleen. Succes meid!

Sterretje, lekker zeg 7 uur geslapen, en wat lijkt het mij leuk als ze echt grijpt naar speelgoed e.d.

April, daar was je weer even he meis! Fijn dat alles goed gaat!

Linnie, je merkt niets van de clomid! jippie! houden zo! haha hoe was het laminaat van je zus?

Ehm.. volgens mij had ik iedereen he?

Nou   mijn weekend was zwaar!
Gisteren het aquarium verhuisd. eerst boodschappen e.d. gedaan, en om 12 uur gestart met het leeghalen van het aquarium. Vissen eruit gevist, zand en water eruit. 1530 was hij leeg. Toen moest dat loeizware ding naar beneden, we wonen 2 hoog. Mijn broertje en ik zijn de beste tillers, dus wij waren de klos! Ding in de auto, op naar mijn ouders in zoetermeer. Daar uit de auto tillen, naar binnen op het meubel. vullen e.d. en toen was het 19oo uur. Daar even ge bbq-ed. Erg gezellig, maar wel op zn sonja's! haha heb 2 hele grote blauwe plekken op mijn benen van het erop rusten van het aquarium!

Vandaag een start gemaakt met het nieuwe terrarium. oude meubels eruit. e.d. naar de bouwmarkt, een heleboel hout gehaald, weer naar boven tillen en dan starten met bouwen! hele dag bezig geweest, veel zweten, zon staat vol op mijn woonkamer!! maar het eerste resultaat mag er wezen! En ik ben KAPOT!!! haha morgen weer fris en fruitig aan het werk! hahah met heel veel spierpijn!

Nou dat is een heel verhaal geworden! hihi

Fijne avond meiden!

Liefs Jacqy

ps: deze maand zal ik niet zwanger worden, ben nu super vruchtbaar, maar we mogen niet want mijn mannetje moet dinsdag zijn zaakje wegbrengen!

Hey meiden,

Net terug van mijn schoonouders, heerlijk brood met aardbeien gegeten in de tuin hmmm

Ik ga de buren zeker in de gaten houden.
Ik kan me voorstellen dat er een moment komt als je een huilbaby heb dat je ontploft, maar ze schreeuwt iedere keer als dat kindje huilt.... en de buurman zegt niks.... vreemd allemaal hoor, maar big brother phoebe is watching!

Bambi, succes morgen je eerste dag zonder je mannetje, maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen!

Sterretje, leuk dat die kleine naar speelgoed grijpt en 7 uur slapen, heerlijk!

Rimke, kan je ook niet eens bij   mij langs komen komen als je weer poetsdrang heb hahaha, ik was eigenlijk ook van plan de keuken onder handen te nemen, maar ik vond het echt te warm..... morgen weer een dag toch?

April, die kleine wakker moeten maken.... achhhh, ik kan me helemaal voorstellen dat het tegen je gevoel is.

Buuf, ook weer terug, je had wat het weer betreft beter hier kunnen blijven, er is hier (nog) geen druppel gevallen.

Linda, gelukkig dat je geen last heb van de clomid!

Jacqy, deze ronde dus niet raak.... hoelang mag je man niet dan voordat hij zijn zaakje weg moet brengen??

Liefs Phoebe

@phoebe: dus de buurman zit erbij en zegt er niets van? Vreemd hoor. En wat hoor ik nu, lekkere aardbeien, mmm.
@jacqy: jeetje wat een werk zo'n aquarium. En dat je die even met je broer getild hebt. Die dingen zijn loodzwaar.
Wat balen dat hij nu net zijn zaakje moet inleveren. Hadden ze daar geen rekening mee gehouden?
@happy: Dat is idd heel indrukwekkend in Westerbork. Ook de bielzen die er liggen, waarvan elke biels 1 treinrit naar een concentratiekamp was. Je wilt er niet aan denken, maar helaas heeft de mensheid er weinig van geleerd.

Zo, vandaag lekker massage-dag. En voor de rest gaan we hier  oefenen met zelf in slaap komen, want dat vergt nog enige oefening. Ik word geroepen.

Happy; Jeetje dat is lastig dat je allergisch bent voor die steekvliegen. En ja nu maar even geen pillen he...........
Maar je hebt een leuk weekend gehad, fijn hoor.

Jacqy; Even niet klussen omdat je mannetje zijn zaakje in moet leveren, nou ja het is voor een goed doel he .  Wanneer krijgen jullie eigenlijk de uitslag?
Wat een werk zeg zo'n aquarium verplaatsen, is het nu helemaal klaar?

Phoebe; Lekker zo'n buurman die erbij zit maar niks zegt of doet..... Echt zwaar irritant, je hebt toch samen kinderen lijkt me zo.

Sterretje; Lekker zo'n massage dag. Ik wil dat eigenlijk ook gaan doen, maar de cursus hier begint als wij op vakantie zijn . Tja ik weet eigenlijk nog niet hoelang ik borstvoeding wil geven. In ieder geval de eerste 3 maanden. Dan moet ik inderdaad weer werken, dus even kijken hoe het dan gaat. Ik hoop dat ik het wel een maand of 4/5 vol kan houden eerlijk gezegd. Ach ik merk nu al dat het steeds makkelijker gaat. En jij, al enig idee? En wanneer moet jij weer werken?

Bambi; Succes vandaag zonder je mannetje!

X April

Hmm  ik zit in dubio, ik moet echt nodig hier in huis wat dingen doen maar ik ben eigenlijk ook nog moe, dus terug naar bed gaan is ook wel aantrekkelijk . Hoewel ons ventje al een paar nachten doorslaapt heb ik zelf erg slecht geslapen, door de hitte en stomme muggen .

April

goeiemorgen meiden

phoebe; erg goed dat je je buurvrouw een beetje in de gaten gaat houden, vraag anders een keertje hoe het met haar gaat en met de kleine, je weet nooit of ze even haar hart gaat luchten, en het kan van die man ook zijn manier zijn om het te negeren ofzo, en de vrouw zit wel 24 uur per dag met een krijsend kind en de man gaat lekker s'ochtends naar zijn werk en komt er in de avond weer in,

jacqy: jeetje zeg jij bent lekker bezig geweest met verhuizen en verbouwen dit weekend haha, bezigheidsteraphie omdat je niet mag klussen hahahah, gelukkig is het aquarium heel bij je ouders gekomen zeg, daar moet je ook niet aan denken dat ie stuk gaat

happy: jeetje zeg wat een verhaal, ik zou daar ook graag heenwillen, naar westerbork, en een keertje naar auswitsch, ik ben altijd heel erg in die kampen en de tweede wereldoorlog geinteresseerd geweest vraag me niet waarom hahaha
ik ben blij dat jullie het gezellig hebben gehad, en me duimen draaien harstikke in de rondte meid, hopelijk geen ongi maar een positieve test

sterretje: vandaag weer massage dag, heerlijk zeg dat die kleine uk het zo lekker vind, en gisteravond nog aaan de poets geweest hahahah, en ik zou het wel proberen om de kleine wakker op bed te liggen, als ze huilt zou ik haar 10 minuten laten huilen en daarna naar boven gaan, zo deed ik dat ook, en dat was ook een advies van het ziekenhuis en het comsultatieburo, langer dan 10 minuten moest ik joey ook niet langer laten huilen want dan kon ik het bed verschonen want dan ging ie altijd kotsen, en dit is dan bij joey nadat hij niet meer zo vaak krijste hahah en het werkte wel , ik probeer geen adviesen te geven hoor, maar ik deel mijn ervaringen en misschien dat je er iets aan hebt

zo joey komt net van bed af de slaapkop, vannacht was ie om 4 uur wakker met de mededeling dat de deur open moest want hij kon niks zien, ik naar hem toe, en zeggen dat het nacht was en dat ie moest slapen, toen is ie nog effe wakker geweest en wordt net pas weer wakker hahahah
zometeen effe boodschappen doen, en ik ben van plan om de badkamer schoon te maken, en ik heb gisteren al het stof van mijn wandelwagen gewassen en die gaat nu op zolder totdat ik hem weer nodig heb voor de baby over 9 maanden dus hahahah,
als ik ga wandelen neem ik nu de buggy en heb ik weer ruimte in mijn aanbouw nu die wandelwagen weg is haha

meiden ik ben er vanmdidag nog effe, fijne dag allemaa

xxx linda

april; slaapt de kleine door slaap jij slecht, nou meid, mijn keuze zou makkelijk zijn, hup je bedje in meid, en nog effe proberen te slapen

ik ben nu echt weg haha

xxx linda

Terug
Bovenaan