KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Juli:

14) Mamoetje ronde 7, 1e kindje (38 dg.cyclus)    ,  
        Jacqy, 13e ronde
15)
16) Phoebe ronde 14 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)Bieb, 10e ronde, 1e kindje
23)linda. ronde erg veel, 2de kindje  
24) Jacqy, 1e bezoek gyn
25)
26)
27)
28)
29)
30) 2e echo Renée
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Jacqy 14e ronde,
8)
9 )
10)
11) Phoebe ronde 15 1ste kindje
12)
13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)  12 sept. 09.00 1ste afspraak gyn
17)
18)
19)Bieb, 11e ronde 13 kindje
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23)
24)
25)
26)linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Zo, de roze wolk er weer even bij, want mijn overzicht is weg.............

Spannend hoor happy!! Nogmaals, ik duim me suf!!
April: klote die telefoons, eigenlijk moet je de stekker er soms uittrekken.........

Nou, fonske is met behoorlijk haast vertrokken, die moet om 12 uur op schiphol zijn. Hij redt het wel hoor, maar is zo chaotisch soms.............lekker mannetje van me!

Ik spring even onder de douche en dan moet ik boodschappen doen...........ga vanavond een nieuw recept uitproberen..................pasta met citroensaus en basilicum............serieus..........whahahaha!! Mijn zus is altijd wel in voor iets culinairs.........maak er een lekkere salade bij, en fons had gisteren een chocolade taart gebakken en daar doe ik een bolletje vanille ijs bij en verse aardbeitjes............klinkt best lekker toch?
Ik laat vanavond horen of het ook echt lekker was..............

Sterretje; Mij hebben ze uitgelegd dat je goed naar het huilen van je kindje moet luisteren. Vaak huilen ze, zijn ze even stil, huilen ze weer, en dat even stil zijn kunnen maar een paar sec zijn hoor. Je merkt dan vaak dat het 'even' stil zijn tussen het huilen in steeds langer wordt en ze in slaap vallen. Als ik dit hoor doe ik meestal niks. Ik zet wel een kookwekker om te kijken hoe lang hij huilt. Zonder wekker lijkt 10 min nl wel een uur . Als hij echt huilt zonder tussenpozen dan wacht ik meestal ook wel even (10 min) maar ga dan wel kijken of er niks aan de hand is (vieze broek, boertje etc..).

sterretje: als de kleine inderdaad met af en toe een tussenpoos even stil is en dan weer begint, zou ik niet naar boven gaan, meestal vallen ze dan vanzelf in slaap, Met joey ging ik dan na 10 minuten naar boven en liet hem in zijn bedje liggen en praatte tegen hem dat het al slaaptijd was en datjoey lekker moest slapen en dat mama hem weer pakt als ie weer mag eten, ik heb altijd tegen joey gepraat, als ie echt 10 minuten achter elkaar aan het krijsen was dan pakte ik hem even op om een boertje te laten of een schone pamper en daarna als ie weer wat rustiger was legde ik hem weer neer, maar je moet doen waar jij je zelf goed bijvoelt, bij mij was toen verteld dat als je ze elke keer in je armen in slaap laat vallen en daarna slapend naar bed brengt dat de kleine daar aan gaat wennen en dat het als ze groter worden moeilijker wordt om ze wakker in hun bed te leggen,
ik ben ook een persoon dat ik joey het liefste 24 uur per dag tegen me aan wilde hebben, maar ja dat gaat natuurlijk niet, en bij ons was het zo de beste oplossing om hem als ie in zijn bedje lag en bleef huilen hem dan even pakken maar met tussenpozen huilen dan liet ik hem lekker liggen en ging ik niet naar boven, ik hoop dat je er wat aan hebt, het is een beetje een warrig verhaal hahah sorry

rimke; weer een klote nacht gehad meid, en je gaat culinair koken hahaha nou ik ben benieuwd hoe het was, wel gezellig dat je moeder en je zus even komen, veel plezier vandaag, en balen dat fons toch is opgeroepen, maar gelukkig is ie woensdag weer terug

happy: neeeee niet ongesteld worden hoor, en bedankt voor de tip dat als we naar westerbork een keertje gaan dat we niet vroeg gaan hahaha

pfff ik ga zo effe douchen, ik heb net effe de wc gedaan benden en boven alles gelapt en gestofzuigd,   alle deuren gesopt , de badkamer moet ik nog doen maar dat wordt waarschijnlijk vanavond wel hahaha

xxx linda

april; jeetje denk je weer effe te slapen wordt je wakker gebeld dat zal je altijd zien, vanmiddag nog even proberen of je kan slapen

xxx linda

ik ga er weer vandoor tot vanmiddag meiden

xxx linda

@april:Als ik t goed begrijp ga je dan op t werk kolven?  ik hoop dat ik het 6 maanden kan volhouden, met kolven op t werk.
Wat de babymassage betreft  kon ik hier echt kiezen uit t ruime aanbod voor babymassage. Voor het babyzwemmen heb ik echt moeite moeten doen, omdat ze in bijna elk zwembad in de zomer stoppen met de lessen.
En ben je nog je bed in gegaan?
@linda: hahaha, joey denkt dus echt dat jullie het donker maken. Dat zei hij laatst ook al. Dus hij weet nog niet dat de zon is gaan slapen? Was het bij jullie ook zo warm? Misschien dat hij daar last van had.
@happy: Ik denk dat je Auswich nog veel erger zou vinden. Kamp Westerbork was een doorgangskamp waar de mensen wachtten tot ze vervoerd werden. De gaskamer werd niet gebruikt. Ik ben echter in Augsburg (Duitsl.) geweest waar dat wel gebeurde en daar lopen de rillingen je gewoon over de rug. Het is gewoon ongelofelijk waar mensen toe in staat zijn.

@happy: En toch blijft t steeds weer spannend die nod's. ik zou bijna mijn nagels gaan bijten van de zenuwen.
@rimke: wat klinkt dat lekker joh. Ik heb een idee, we komen met alle klusbabes jouw kant op, want dat klinkt behoorlijk culinair daar  Helaas weer rot geslapen. Maar wie weet gaat t vannacht beter zonder afleiding in bed .
@april: Balen hè. Dat heb ik ook wel eens. Denk je lekker even slapen en dan gaat de deurbel of telefoon. Dan kun je ze toch .
@linda en april: thx voor de tip. Ik laat haar in principe ook liggen en heb het klokje er ook bij. Het is tot nu toe maar 1 keer gelukt. Eén keer was ze na een half uur nog niet moe en andere keren lukte het ook niet. Ik leg haar neer en praat idd met haar. Ik vertel dat t bedtijd is en dat ze moet slapen en dat ik straks weer kom. En het huilen wordt krijsen. Ik loop na een paar minuten naar binnen en geef een aai over de bol. Kort en zonder verder teveel oogcontact of afleiding en ga weer weg. Op een gegeven moment verslikt ze zich of ze blijft erin hangen. Het is dus geen zeurhuiltje waarbij ze huilt en dat weer afneemt. Eerlijk gezegd voel ik me niet prettig om haar in die krijstoestand te laten.

Ik word geroepen.

sterretje: je was toch ook bezig met inbakeren?? zo niet dan zou ik dat toch gaan proberen, want het inbakeren is ook voor het huilen en voor nog meer dingen,
je kan ook altijd het consultatieburo bellen en uitleggen over hoe en wat en of hun nog tips hebben,
Mijn collega is afgelopen april naar auswitsch geweest hij zei dat het te erg voor woorden was maar heel erg indrukwekkend en hij was blij dat ie heen was gegaan

het is ooo zooo benauwd drukkend warm niet normaal meer, in huis zit je lekkerder dan buiten, pff ik heb ook koppijn ik kan hier helemaal niet tegen

Bambi: hoe is het vandaag gegaan zo zo'n eerste dag zonder je man in de buurt?

hoe gaat met Rimke; met dit weertje is het nog gezellig met je ma en zus, dat zal wel haha

xxx linda

Terug
Bovenaan