KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey linnie, tja ik vind het ook vreemd hoor ! Normaal zakt mn temp en word ik op die dag ongesteld. Nu was hij nog mooi hoog en opeens dit. Het was slijm, roze/rood maar wel veel en heb nu ook buikpijn. Ach ben alweer over mn boze bui heen.......ga maar weer een maandje heeeeeel erg mn best doen. Gisteren dus drukke boel bij jou buiten, wel gezellie. Wij hebben lekker tot half een buiten gezeten, heerlijk zeg, dat maak je hier niet vaak mee. Ook nog ff saampjes onder de douche geweest !!!!!!! Goed gewerkt meisje haha.

Sterretje, die kleine lekker aan het schaterlachen, heerlijk he, geniet er maar lekker van !

XXX

He meiden!

Happy: .............................??????? Dikke kus voor jou!

Linnie: goed geklust! En de hele buurt op je voorstraatje! Gezellig joh!

Sterretje: wat zalig, dat schaterlachen! De tranen springen in je ogen of niet? En die tijd is idd snel gegaan.........moet je alles weer opruimen. Zal wel een traantje kosten, maar dat is niet erg.........denk aan je!
En bedankt voor je bemoedigende woorden............ik kan ook niet anders dan volhouden, die kleine komt er echt niet eerder door...........

Jacq: we hebben met zijn allen een druk weekend dus, volgende week! Whhahaha!
Veel plezier met je terranium!

Nou, hier is het weer hopeloos. Zou vandaag naar Alkmaar gaan om mijn vriendinnetjes nog een keer te zien voor de bevalling..............heb echter alleen van 11 tot 1 geslapen en daarna niets meer..............ik had rug en buikpijn en fons werd opgepiept door de brandweer..............zou om half 10 in de auto stappen maar vond het niet verantwoord om zo te gaan rijden..................
Ik baal dus nog even een dagje door, maar vast niet zo hard als onze lieve happy..........

@happy: schiet mij maar lek. Dat snap ik nou echt niet. En hier mag je echt wel van balen.
@linda: t was dus erg vervelend om te douchen gisteren, wat vervelend
@rimke: wat rot dat t uitje vandaag niet doorgaat. ik hoop dat je later op de dag kunt rusten meid.

En bij het lachen schoot ik zelf behoorlijk in  de lach.
ik moet ervandoor dag dames

hey meiden

rimke; weer een beroerde nacht met rugpijn en buikpijn, ik zou echt bijna denken meid at het voorweeen zijn, en ik hoop dat als het echte werk begint dat je dan geen rugweeen krijgt, wel balen dat jeniet naar je vriendinnen kan maar net wat je zegt het is onverantwoordt om te gaan rijden nu, probeer vanmiddag nog even wat te rusten meid

sterretje: hahaha staks als je kleine gaat schaterlachen en jij erg hard mee lacht gaat zij nog harder lachen dat is zo erg leuk, joey deed dat wel hahhaahah

happy: jeetje meid, ik baal als een stekker voor je echt waar, met die temperatuur wat je had, en mijn gevoel was echt positief voor je

wat een hitte mieden, niet normaal, haha tom zei straks ga je weer vanmiddag met de douchen, ik zei nee dat mag niet morgen weer hahahaha om de dag, hahaha
gemeen he

ik ga staks nog effe naar me tante toe , boodshcappen halen en hopen dat we vanavond eens een avondje zonder visite buiten kunnen zitten, maar dat betwijfel ik, ach ja

xxx linda

wow wat een rust hier zeg hahaha,

ik zit nu op de voorstraat onder de parasol maar ook dat is niet te doen, pffff zo benauwd en warm niet normaal meer,
ik ga zo effe douchen en daarna joey effe onder de douche gooien, die is ook net zo plakkerig als het maar kan

houden jullie het allemaal nog een beetje uit??

ik kom vanavond nog wel effe buurten en anders morgenochtend weer

xx linda

Hey meiden,

Pffffff wat een hitte zeg..... waarom kan het hier nou niet gewoon de hele zomer 25 graden zijn, het is hier altijd zo van het ene uiterste naar het andere uiterste....
Maar goed, morgen is het weer afgelopen....

Wat een kutdag vandaag op me werk zeg..... ben blij dat hij voorbij is.
Zoiezo kut momenteel op me werk, druk met van alles en nog wat, wat dat betreft zou ik wel weer blij zijn als het volgende maand om deze tijd is.

Nou, de klus periode zit er weer op, dat is ook een opgave hoor met die hitte, maar goed, het zit er weer op, temp is hoog, nu hopen dat tie zo blijft...
Al hoewel, ik las dat d buuf ondankt een hoge temp toch ongi is geworden..... dat klopt niet he meid, dat hadden we niet afgesproken!

Ga ff lekker douche, korte broek aan, spagetti shirtje aan en niks doen.
We hebben sinds vorig weekend het Wii fit board  ik heb er nog niet 1x opgestaan, echt veeeeel te warm voor....

Misschien nog tot straks meiden!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan